Dit is NWS. In POL mag je ook gewoon over een mening discussiëren of een column. De FA's hebben besloten dat je GS dus wel als bron erbij mag gebruiken maar ook een nieuwsbericht.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef hondebrok het volgende:
waarom word geenstijl nu opeens niet als bron gezien?
in pol lopen tal van topics over de pvv met gs als bron...
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef paddy het volgende:
@ Boekenwurm, bedankt voor het melden![]()
[..]
Dit is NWS. In POL mag je ook gewoon over een mening discussiëren of een column. De FA's hebben besloten dat je GS dus wel als bron erbij mag gebruiken maar ook een nieuwsbericht.
Stel er gebeurt iets in je woonplaats en je meldt dat? Liefst met foto's? Laat ik het wel een tijdje open in afwachting op meer nieuws.
Ik maak die regels ook niet in Nieuws en Achtergronden
inmiddels op slot, thx!quote:Op maandag 22 november 2010 09:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jongeren rekenen inbrekers in.... Dubbel.
Groep Marokkaanse jongeren sluit inbrekers in was eerder.
Het is dan toch ook een kleine moeite om een tweede artikel naast het artikel van GS te zoeken/plaatsen?quote:Op maandag 22 november 2010 12:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.
het is dan wel wat anders geschreven maar het gaat nog steeds om feiten.
Heb je al een antwoord op van zowel frutsel als mij. Mooier kan ik het niet maken.quote:Op maandag 22 november 2010 12:14 schreef hondebrok het volgende:
[..]
Toch vrij opmerkelijk dat GS niet gewoon als bron geld.
het is dan wel wat anders geschreven maar het gaat nog steeds om feiten.
Laroekoek. En verwijs je dan naar Feedback Zal vast wel ergens een topic over staan waarin je kan vinden dat het lariekoek is. Er is in ieder geval geen haat en nijd vanuit FOK!. Vanuit GS zou ik het niet weten. Boeit me ook niet zo.quote:Krijg de indruk dat Fok GS niet accepteerd vanwege een beetje haatt en nijd.
De meeste berichten van de FP zijn gewoon berichten van Novum of ANP die ook het AD...NU.nl etc etc etc etc gewoon plaatst dus beetje overdrijven hou je wel van blijkbaar. Er zal misschien af en toe nieuws tussen staan wat je dan niet zo boeit en herschreven is, maar aangezien juist die berichten veel views krijgen lijkt het me meer jouw probleem dan die van andere users.quote:trouwens bronnen van de frontpage worden wel geaccepteerd, en dat is de grootste bagger van de nederlandse media.
Deze TT is iig geen fatsoenlijke Nederlands. Kan hij niet minstens aangepast worden?quote:schreef Roi het volgende:
Er zijn nu 4 wikileaks topics open, kunnen die samengevoegd oid worden?
Wikileaks.org gaat Ambassade communicatie documenten uitbrengen
Ik maak daar wel ff deel 1 van..zal zo ff kijken naar de andere topics daarover. Denk dat er nog wel meer Wikirotzooi naar buiten komtquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Deze TT is iig geen fatsoenlijke Nederlands. Kan hij niet minstens aangepast worden?
is dichtquote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij gebrek aan een bron inmiddels maar een mooi Axa slotteke plaatsen?
Vuurgevecht tussen Iraanse en Amerikaanse troepen
is ook dichtquote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Boekenwurm het volgende:
Slotje aub:
Noord-Korea beschiet het Zuiden, het Zuiden schiet terug - deel 4
Topic is dichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:19 schreef hondebrok het volgende:
waarom mag Mr Paranoid himself nog steeds van die baggertopics openen?
6 vaccins op een dag voor babies
het WK en gerelateerde boel is meer dan sport.quote:schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje VBL?
Of gaan we voortaan NWS topics openen voor elke toewijzing in de sport?
Waarom? Het is een stom spelletje, dat wordt opgeblazen. Zelf ben ik een enorme fan van onderwaterkickdammen, maar ik ga toch ook het toewijzen van het WK daarvan niet in NWS plaatsen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
het WK en gerelateerde boel is meer dan sport.Het is ook leven, cultuur, nieuws etc
je snapt het niet met je stom gelul\getroll. Het WK is een van de werelds grootste sportevenementen. Daar ga je niet omheen. Zulke krijgen een uitzondering.quote:schreef Lord_Vetinari:
Waarom? Het is een stom spelletje, dat wordt opgeblazen.
Quatsch. Het wordt zo groot gemaakt, maar of het hier of in Timboektoe wordt georganiseerd zal het merendeel van de mensen echt worst zijn en de mensen die het wel interesseert zitten in VBL, dus kan zo'n topic prima daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
je snapt het niet met je stom gelul\getroll. Het WK is een van de werelds grootste sportevenementen. Daar ga je niet omheen. Zulke krijgen een uitzondering.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Quatsch. Het wordt zo groot gemaakt, maar of het hier of in Timboektoe wordt georganiseerd zal het merendeel van de mensen echt worst zijn en de mensen die het wel interesseert zitten in VBL, dus kan zo'n topic prima daar.
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen. Maar als ik daar een topic over open, wordt het naar SPT geschopt of gesloten. Wat maakt het WK voetbal anders?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef vergezocht het volgende:
@lord-veterinari, of het mensen interesseert of niet doet niet af aan het feit dat het nieuws is en daarom in dit subforum hoort. Slecht redenering.
omdat dat alle Nederlanders miljoenen kost als het doorgingquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen. Maar als ik daar een topic over open, wordt het naar SPT geschopt of gesloten. Wat maakt het WK voetbal anders?
quote:schreef Lord_Vetinari:
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen Wat maakt het WK voetbal anders?
Mjah... je kon er gisteren bijna niet om heen. Of je nu voor de tv zat, radio luisterde, op internet zat, of op je werk. Het ging gistermiddag iets na 1600 uur op enorm veel plaatsen over dat ene evenement. En zeker omdat Nederland bij de bid betrokken was zie ik er niet veel kwaad in dat NWS daar één topic over heeft. Dat andere topic heb ik geslotenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het WK 2018 gaat naar RUSLAND Schopje VBL?
Of gaan we voortaan NWS topics openen voor elke toewijzing in de sport?
Beetje normaal mag ook wel aubquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
je snapt het niet met je stom gelul\getroll.
bemoei je d'r eens een keertje niet mee manquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
welk topic heb je het over man?
waarom blijf je mij disrepecteren? ik mag met anderen praten als ik dat wil of niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bemoei je d'r eens een keertje niet mee man
Ja, net als bij die ramp met de moskee, heb je van die users die denken dat je niet tussen de regels kan lezen, maar trieste reacties zijn niet altijd modbaar. Deze dus ook niet. Wel kenbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef Athlon64x het volgende:
40 doden bij bosbranden Israel
wordt een beetje moe van die mongool met die opmerkingen hele tijd bij Joden en Israël
Prima, zeg het dan wel tegen je de volgende keer wanneer ik je zie. Geen idee hoe ik je anders moet bereiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee wat je schreef, ik doe niet aan DM's of PM's en heb je dan ook meteen weggeklikt.
Endlosing is niets anders dan een directe verwijzing naar de holocaust.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef lottedaarlink het volgende:
[..]
homo's, joden, christenen, jonge vrouwen, bejaarden.
allemaal slachtoffers van een en dezelfde groep.
word dus tijd voor een entlosung voor de agressor, de parasieten van de westerse samenleving.
is dichtquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Israel begint biologische oorlogsvoering tegen Egypte
Slotje AUB ivm dubbel, excuus.
user is inmiddels wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Endlosing is niets anders dan een directe verwijzing naar de holocaust.
Zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Athlon64x het volgende:
Nielsch is ook voor de zoveelste keer aan het haatzaaien
Ja, je kan wel wat roepen hier, maar als je met een link komt naar zijn haatzaaiposts komen we er sneller.quote:
Dat zeg ik, we waren er al mee bezig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Cerbie het volgende:
Geen linkjes nodig, gewoon ctrl+f nielsch in Israël topics.
Zag alleen deze twijfelachtige nog staan, de ergere zijn al weggehaald
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Paul het volgende:
Vandaag gaat de rechtszaak verder, dus mag hij weer open?
Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist #2
Mooi.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:27 schreef Frutsel het volgende:
Open maar een nieuw topic, eventueel met verwijzing naar die oude.
Maar er is niet veel animo om een nieuwe te openen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef jpjedi het volgende:
is het Wikileaks topic nu gesloten?
nah gewoon volsorry!
Sluiten hoeft niet, je kunt ook mensen gewoon de zin in discussieren compleet ontnemen door volledig offtopic midden in een interessante discussie een tirade te houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Let aub op met het zomaar sluiten van wikileaks topiques. Blijf actief editten maar verbied de discussie niet. FOK! is vrij prominent onder anon-leden, en de kans is groot dat ze FOK! platleggen als jij het topique op een vervelende manier sluit.
o, maar dat deed ik niet hoor. Ik vroeg mij alleen af of iemand van 30-40 jaar met een bijzondere naam en veel seksueel getinte posts over jonge, kleine meisje niet een pedo is. Dat is zeker geen gekke associatie en een terechte vraag. Of hoe noem jij zo iemand dan??quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef sp3c het volgende:
nou je hoeft elkaar geen pedo te noemen
leek me nergens voor nodig
Precies. Als je een reactie schrapt, omdat je "het niet wilt hebben", censureer je simpelweg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:23 schreef sp3c het volgende:
het is uberhaupt geen argument
jij noemt hem een pedo of suggereert dat hij een pedo is en dat wil ik niet hebben
Kies maar. Ik maak je het gemakkelijk met multiple choice.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:44 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat al jouw beeldspraak over stront?
4. poepfetish?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kies maar. Ik maak je het gemakkelijk met multiple choice.
1. Misschien omdat ik elke dag moet poepen.
2. Misschien dat ik zo over modjes denk.
3. Misschien weet je niet waar mijn opmerking over gaat.
We kunnen inmiddels toch wel stellen dat het je aardig gelukt is. Het topic dat nu aan de gang is, leent zich er meer voor om met Lambiekjes topic gemerged te worden.quote:
Weggehaald, net als die scheldpartij van jou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Observer86 het volgende:
only in amerika: gebruik regenwater illegaal..
' Kankerfascist"
Is al gedaan door medemod. Dank je voor het meldenquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef freako het volgende:
Dubbeltopic:
Wat is er aan de hand bij The Grand
Ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam
Cohen krijgt er in de eerste tig posts ook flink van langs, maar na die oneliners komt de "discussie" op gang. Uiteraard krijgt de PVV er van langs, daar ging het Cohen immers om.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Cerbie het volgende:
Het loopt alleen alweer uit op een PVV-troll actie, terwijl de uitspraak van Cohen genegeerd wordt.
Ik zal hem ff een bericht sturen, maar ik blijf erbij dat het nog relatief meevaltquote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Cerbie het volgende:
Er zijn alleen al tig topics die in PVV-Wilders-Nazi verzanden. Maar kan dan op zijn minst Zith met zijn gedreul over die wetten weg.
gewoon een mongoolquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/328723
dat is wel het hele idee van dubbele topics.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Dagonet het volgende:
Paddy, er zijn twee topics.
Pensioenfondsen beleggen in kernwapens heeft één post en een post met een verwijzing naar het andere topic.
Pensioenfondsen beleggen in kernwapens heeft iets meer reacties en er begint een discussie te ontstaan.
Waarom sluit je dan het tweede topic..
.
Omdat het toevallig íets later geopend is?
Er is nergens gezegd dat je het topic dat wat later is rücksichtlos moet sluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
dat is wel het hele idee van dubbele topics.
Omdat ik dat andere topic eerder zag en helemaal niet op topicnummers gelet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:26 schreef paddy het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je het topic wel kan vinden om er een linkje naar het andere topic te plaatsen 3 minuten na je eigen post en 1 toevoegende post in dat andere topic. Dit had je eenvoudig andersom kunnen doen dan was de discussie gewoon in dat andere topic verder gegaan.
Een nutteloze en beledigende aanname.quote:Is het de TS waardoor je liever in dat andere topic post?
Het is geen aanname. Het is een vraag. Ik snapte namelijk niet waarom je na 1 nuttige reactie in dat andere topic die perse open wilde laten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik dat andere topic eerder zag en helemaal niet op topicnummers gelet.
[..]
Een nutteloze en beledigende aanname..
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Een nutteloze en beledigende aanname..
Omdat die ander helemaal geen nuttige posts had.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is geen aanname. Het is een vraag. Ik snapte namelijk niet waarom je na 1 nuttige reactie in dat andere topic die perse open wilde laten.
Dat zijn helemaal geen wetten man, dat zijn leidraden voor mods die gezond verstand ontberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.
Zoveel moeite was het niet om je post in dat andere topic te zetten. Maar uiteraard widel je dat niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat die ander helemaal geen nuttige posts had.
Niets mis mee.quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen wetten man, dat zijn leidraden voor mods die gezond verstand ontberen.
Wanneer een OP bagger is en het nieuwe topic niet? Sluit ik het langslopende baggertopic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.
Je vergeet dat ik prima tussen de regels door kan lezen, en heel goed weet waarop je doelt. Is meer jouw probleem dan de mijne.quote:Op zondag 19 december 2010 12:45 schreef Dagonet het volgende:
Er is niets mis met het ontberen van gezond verstand?
TT wat veranderd. Bedankt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef gelly het volgende:
Fikse kerstboomruzie in Nazareth en omgeving
typo in de tt..
fijn om te zien dat je je er bij neer hebt gelegd.quote:
Wat jij wil is het over GW hebben en intolerantie. Klik eens op POL. Heb je genoeg topics lopen over Wilders en zijn intolerantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef gelly het volgende:
'Vrijwilligers in kerk beschimpt'
Waar gaat het over Geert Wilders ? Ik trek enkel de parallel naar mensen beoordelen op de daden van een ander. Maar weer open dus.
En aangezien je tijd lijkt te hebben om topics te sluiten kun je bovenstaande vraag ook wel beantwoorden.
Nou, dan haal je die zin weg en bedenk je wat anders. Of ik open een andere. Mij best. Het ging me niet om de PVV of Wilders.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat jij wil is het over GW hebben en intolerantie. Klik eens op POL. Heb je genoeg topics lopen over Wilders en zijn intolerantie.
Dit bericht gaat over iets heel anders![]()
Er stond duidelijk "typo in de tt" , bovendien was het m'n eigen post ? Verander hem maar weer terug naar de oorspronkelijk titel zonder typo, die was prima.quote:En die andere? Ik dacht dat je de TT dus overdreven vond. Normaal kom je dat ook melden en vond dat je dan wel een beetje gelijk had. Ik ga kijken of ik het zo kan veranderen dat het het bericht eer aan doet.
Je beantwoordt m'n vraag niet geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Frutsel het volgende:
SC is een deur verder. Prima titels zo.
PM hem dan gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je beantwoordt m'n vraag niet geloof ik.
Dit is toch het feedback topic waar ik vragen mag stellen omtrent de moderatie ? Beetje onfatsoenlijk om dat gewoon maar te negeren. Paddy heeft ook tijd om zelf een mening te verkondigen in allerhande topics, dus dat zal het niet zijn.quote:
Dat is fijn. Wat heeft het te maken met mijn vraag ?quote:
Ik heb wel wat beters te doen dan zinloze vragen te stellen. dus nee, het antwoord is mij niet bekend. Wat zijn de criteria voor het zelf bedenken van een topic titel ? Ik zie het namelijk regelmatig gebeuren, waarom mag ik dat niet of wat was er mis met de titels ?quote:Andere vragen zijn beantwoord of allang bekend qua antwoord.
Sorry, maar wie denk je eigenlijk dat jij bent om paddy onfatsoenlijk te noemen als ik zie hoe je haar wel eens geschoffeerd hebt? En dan heb ik het nog niet eens over andere moderators die gewoon "hun werk" doen. Dit was trouwens een antwoord uit prive-eigendom, niet 'werk-gerelateerd'quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef gelly het volgende:
Sorry, maar wie denk je wel dat je bent ?
Doe dat maar even danquote:Ik stel een normale vraag en verwacht een normaal antwoord.
Dat is ook gewoon je "werk". Als je je daar te verheven voor voelt vraag ik het wel een FA.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, het scheelt idd niets, maar hij was net twintig seconden eerder
relaxed.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeeeee ik open nooit meer wat in nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan trek ik mijn stem maar weer inquote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeeeee ik open nooit meer wat in nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef watzegjenu het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.
en als ihvk en basheeboy nog op de achterbank zaten dan was het een nieuwe nationale feestdag.
Kwijlen doe je nog steeds goed.quote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
een beetje nederlandse humor zit er niet meer in nws he?
Aanvulling: Onzinnige, op-de-man-spelende TS, die alleen maar wartaal kan uitslaan.quote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eerst de bron maar: BBC
Onzinnige TT, onzinnige OP, onzinnige discussie, BNW/TRU-voer.
Ik kom bij mijn post uit wanneer ik op je link klik. Waar zie jij die doodsverwensing in die post? Of is hij al weg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef fruityloop het volgende:
Zijn dit soort verwensingen nog normaal te noemen in NWS?
Ja, maar weet je dat er echt mensen zijn die zo weinig verstand van dit soort zaken hebben? Dit is dus een mening die ik vaker heb gehoord, en die mening kan je alleen met goede tegenargumenten veranderen. Dus niet met een moderatie omdat die mening mij niet aan staatquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Frans fotomodel overleden aan anorexia
Unbelievable eigenlijk. Nou ja, ik postte het ook in de hoop dat het geen (troll)discussie wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar weet je dat er echt mensen zijn die zo weinig verstand van dit soort zaken hebben? Dit is dus een mening die ik vaker heb gehoord, en die mening kan je alleen met goede tegenargumenten veranderen. Dus niet met een moderatie omdat die mening mij niet aan staat
Zal hem weer eens een pm gaan sturen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Nibb-it het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/37149 Zou fijn zijn als ie ook in z'n eigen topics reageert behalve alleen een (komkommer) bericht te dumpen.
Daar duik ik ff in en daarna ga ik oudjaarsavond vieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal even de NSB-er uithangen.
Hier, een kloon: http://forum.fok.nl/user/history/330132
Jij was officieel de laatste poster en op Fok! is het een wijdverbreide gewoonte dat de laatste poster het vervolg opent. Aangezien jullie nog niet uitgepraat waren lijkt een vervolg me wel op zijn plaatsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef karr-1 het volgende:
Leuk dat een moderator berichten blijft proppen na dat het topic vol en gesloten is, maar kan er dan ook een nieuw topic komen zodat we allemaal weer kunnen reageren?
Werkgevers willen ouderen minder betalen bij mindere prestaties.
Oke gaan we regelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was officieel de laatste poster en op Fok! is het een wijdverbreide gewoonte dat de laatste poster het vervolg opent. Aangezien jullie nog niet uitgepraat waren lijkt een vervolg me wel op zijn plaats
Even gegastmod.quote:Op maandag 3 januari 2011 05:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
En kan de TT van #13 naar #14 veranderd worden van dit draadje: van Laura #14 Van Zeikmeisje naar Bedelmeisje ?
ik wil een carnavalsforumquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Dat subforumpje Wikileaks is ook niet meer echt belangrijk, of wel?.
Jepquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:26 schreef Snapcount2 het volgende:
Mag het Opgenomen materiaal wordt van DVR verwijderd topic naar BNW? Lambiekje begint in de OP gelijk weer te blaten over 'de fascistische overheid' en legt verbanden die nergens op slaan.
quote:
Volgende keer met linkjes erbij aubquote:
Done.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
Kabinet akkoord met missie Afghanistan
TT naar waar het over gaat? Afghanistan, zie Teletekstpagina in het topic.
Vet van mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Het is gvd droevig genoeg dat ik erom moet vragen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Monidique het volgende:
Zou het persoonlijk getroll uit dit topic verwijder kunnen worden? Sarah Palin's 'Taking Back 20' uit de lucht na schietpartij.
En als jullie toch bezig zijn, kijk eens even naar die trollkloontjes. Ik vind ze weinig constructief.
Een ontbrekende e. Heb je nog wel kunnen slapen vannacht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.quote:
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.
Nee, ik vind Monidique ook maar een zure linkse pruim die ik liever kwijt dan rijk ben, maar wat mij betreft blijft hij lekker doortrollen hoor, ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Wikileaksgate #19: Mirror, Mirror on the wall...?
Er gaat iets fout.. staat dit topique nou wel of niet in Wikileaks???
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79quote:
bij mij wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79
ja maar die andere is al vollerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Maanvis het volgende:
O wacht, na ctrl-f5 dan weer wel.
Anyway hij is dubbel maar ik was eerst!
Dat zal ik zaterdag tegen de meiskes in de lokale dancing zeggen. Dat volle mensen voorgetrokken worden.quote:
ja dan loopt gauw die zak, euh zaak, leeg denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zal ik zaterdag tegen de meiskes in de lokale dancing zeggen. Dat volle mensen voorgetrokken worden.
Zo zorg je er wel voor dat straks helemaal niemand meer iets tegen je zegt hè.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkaan van Youtube krijgt straf.
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo zorg je er wel voor dat straks helemaal niemand meer iets tegen je zegt hè.
Zit je daar straks, helemaal alleen op Fok!
Wat stond er?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten of een note.
ene meneer uit '86 gaf mij een akelige bijnaamquote:
Haha, nee maar ik bedoel jouw reactie. Dat is inmiddels weggejorist.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ene meneer uit '86 gaf mij een akelige bijnaam
oh mijn reactie was erg netjes. maar die is weggehaald omdat ik die man uit '86 quote na een nare aantijging jegens mijn adres.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha, nee maar ik bedoel jouw reactie. Dat is inmiddels weggejorist.
waarom dan toch nog weggehaald? Wat doet die Paddy dan!!!??quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh mijn reactie was erg netjes. maar die is weggehaald omdat ik die man uit '86 quote na een nare aantijging jegens mijn adres.
je begrijpt het niet. het is juist prima dat ze het weghaalde. ik zal je ff pm-en.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
waarom dan toch nog weggehaald? Wat doet die Paddy dan!!!??
Frutsel had het ook weggehaald hoor. Daar ken ik Frutsel wel voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten of een note.
edit: paddy was lekker snel. thanks sweety.
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel had het ook weggehaald hoor. Daar ken ik Frutsel wel voorIk kan zijn edits en notes zien en die zijn echt wel onpartijdig.
Is hij ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.
boeiequote:
Heb er gereageerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef Hukkie het volgende:
Preventief fouilleren
Mss is het handiger, om de ombudsman van dienst te zijn, de discussie uit te breiden naar andere subfora?
Nog iets uitgebreider uitgelegd, maar dat je het niet met me eens bent kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Hukkie het volgende:
Jep, ik zag het idd. Niet mee eens, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand die 'vergezocht' even in toom houden. hij gaat maar door. denk, gezien zijn posthistory, dat hij een kloon is.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
![]()
Dit van degene die niet kan ophouden met het vuile taalgebruik, geen debat tolereert omdat je zelf alles persoonlijk opvat, om vervolgens op een bepaalde punt af te haken.
Je zou beter als naam zoalshetmoet hebben ipv zoalshetis
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou lekker zo doorgaan knaapje. je zou toch gaan slapen? of ben je weer aan het liegen?
wow. wat een argumenten heb je. echt geweldig. ik meen het. ga maar snel slapen. heel lang.quote:
Ik heb tot nu toe geen enkele regel overtreden. Jij wel daarentegen. Je bent ver buiten de streep gegaan zelfs. Ik hoef niet te quoten. Fijne nacht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wow. wat een argumenten heb je. echt geweldig. ik meen het. ga maar snel slapen. heel lang.
Ik niet, maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat diegene die zelf lekker schrijft alles wat hij wil, juist de ander van dingen accuseert die met hem in debat gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Ferdo het volgende:
Ik dacht dat dit feedback was, je weet wel, voor communicatie tussen users en crew. Wie van jullie is het crewlid?
kan iemand deze moslim tot de orde roepen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat diegene die zelf lekker schrijft alles wat hij wil, juist de ander van dingen accuseert die met hem in debat gaat.
En toen ik zijn reactie in FB zag, vroeg ik me af of hij dat echt meende. Want nu gaat er een mod alles nakijken, en dan zal blijken wie er fout zit.
Hij had het ook gewoon in de doofpot kunnen laten gaan, vandaar.
Zegt iemand die zelf ook niet in de index vermeldt staat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Ferdo het volgende:
Ik dacht dat dit feedback was, je weet wel, voor communicatie tussen users en crew. Wie van jullie is het crewlid?
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef delpit het volgende:
Tja regels. Fijn dat de wereld voor sommigen een plaats is waar alles zwart/wit - goed/fout is. En ja natuurlijk is het heel belangrijk dat wij als Nederland geen medelijden tonen met een dergelijk kind dat het lef heeft hier ziek te worden. Op het vliegtuig ermee! Uitzetten, onmiddellijk! Hoezo uitzonderlijke situatie? Een beetje onze gezondheidszorg misbruiken! Daar kunnen we toch niet aan beginnen? Straks wordt er nog een 10-jarig kind ernstig ziek! Stel je voor.
Zoals de duiters zeggen: zum kotzen een dergelijke mentaliteit.
Piet is zoals hij zelf aangeeft 'een grumpy old man'. Waarschijnlijk, gezien zijn standpunten, gescheiden, zijn kinderen en familie willen geen contact meer en voor enige vorm van warmte aangewezen op kroeg en prostituee.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel, jij wil lekker autistisch alles in zwart of wit indelen zonder na te denken over de gevolgen daarvan of te beseffen dat niet alle situaties goed in zwart of wit in te delen. Maar goed door een fijne befehl ist befehl mentaliteit schakel je dat lekker uit.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Het staat gewoon als een paal boven water. Een onafhankelijke observator constateert dat Wilders een extreem-rechte ophitser is. Dus geen linkse Nederlandse partij die veel te winnen heeft bij een kleiner wordende PVV. Een onafhankelijke, politieke observator. Wees er maar trots op, PVV'er. Je stemt op de nieuwe fucking Hitler
Volgens mij blijkt uit het artikel nou juist dat hij GEEN tint had.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Man met opvallend bleek gezicht beschiet jongeren in Alkmaar
Waarom is de TT veranderd? De oorspronkelijke titel "Lichtgetinte man beschiet jongeren in Alkmaar" was misschien wat prikkelend, maar feitelijk niet onjuist. Maak er anders maar "Man met lichte tint beschiet jongeren in Alkmaar" van. Bij voorbaat dank.
Dan was hij transparant. Lijk me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij blijkt uit het artikel nou juist dat hij GEEN tint had.
Jij weet net zo goed dat als je 'lichtgetint' neerzet, je overspoeld wordt door would-be Wildersen en dat de discussie binnen 3 posts over de islam gaat en niet over het feit uit de OP.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan was hij transparant. Lijk me onwaarschijnlijk.
Bij vrijwel ieder ander bericht heb je gelijk maar juist bij dit bericht was de provocatie welbewust en functioneel. En feitelijk niet onjuist.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed dat als je 'lichtgetint' neerzet, je overspoeld wordt door would-be Wildersen en dat de discussie binnen 3 posts over de islam gaat en niet over het feit uit de OP.
Jawel. Want getint wil zeggen dat hij donkerder is dan normaal. Maar deze meneer was juist lichter dan normaal.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij vrijwel ieder ander bericht heb je gelijk maar juist bij dit bericht was de provocatie welbewust en functioneel. En feitelijk niet onjuist.
De eerste betekenis van 'tint' is gewoon 'kleur' en zegt niets over licht of donker.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. Want getint wil zeggen dat hij donkerder is dan normaal. Maar deze meneer was juist lichter dan normaal.
quote:tint de; v(m) -en kleur(schakering)
Ja, tint. Maar 'getint' niet. In blanke landen, zoals Nederland, heeft 'getint' nu eenmaal de betekenis van een donkerder huidskleur.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De eerste betekenis van 'tint' is gewoon 'kleur' en zegt niets over licht of donker.
[..]
Het woord licht getint klopt juist niet, want hij was opvallend bleek. En wanneer je bedoeling was om users die alleen de TT lezen ermee te confronteren? Daar is NWS niet voor. Wanneer je het in topics doet waar het niet in de TT staat maar users het als vanzelfsprekend aannemen? Dan snap ik een tegen reactie weer wel. Ik laat het liever duidelijk i.v.m het bericht als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Man met opvallend bleek gezicht beschiet jongeren in Alkmaar
Waarom is de TT veranderd? De oorspronkelijke titel "Lichtgetinte man beschiet jongeren in Alkmaar" was misschien wat prikkelend, maar feitelijk niet onjuist. Maak er anders maar "Man met lichte tint beschiet jongeren in Alkmaar" van. Bij voorbaat dank.
Nu niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef Disana het volgende:
Er staan nog wat troepjes open:
BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrecht #2
BREAKING Ongeval goederentrein met gevaarlijke stoffen Zwijndrecht #3
Was al aangepastquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van Man mishandeld en huis in brand gestoken ?
Ik denk dat ik het laat staan, de tegenargumenten in dat topic waren prima. Wanneer ik het weg haal, haal ik de tegenargumenten ook weg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om weer een boodschapper-/Telegraafbasher te NSB'en![]()
Brandon (18) drie jaar vastgebonden aan muur
Wanneer de user het zelf weghaalt? Ga ik het niet weer terug zetten. Heel erg jammer dat hij het weghaalde, maar is in een quote nog wel te lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Brandon (18) drie jaar vastgebonden aan muur
Aub even nadenken of de posts van Der Rudi terug mogen.. Vind het zelf interessante inside info.
Ik zou zweren dat diegene die ik kickte in MIS stondquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Disana het volgende:
Zakenman ziet Maddie McCann in Dubai wandelen
Madeleine McCann, nog steeds geen nieuws.
Is dit niet een beetje dubbel?
Oh ik vond het juist mooi dat jij aansloot op dat bestaande topic. Waar en wat is MIS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat diegene die ik kickte in MIS stond
Misschien iets fout gegaan, maar die schop ik daar wel ff heen
Misdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist mooi dat jij aansloot op dat bestaande topic. Waar en wat is MIS?
Oké. Maar eens neuzen in MIS, ben daar nog nooit geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misdaad
Misdaadforum.
Ja, ik wist dat er ergens een recent topic moest zijn want ik had er onlangs nog ingepost, maar ik dacht echt dat het MIS was, stond ook in de zoekfunctie, maar volgens de topicinfo niet![]()
Maar goed.. dat nieuwe recente nieuws laat maar ff bij ons staan, ik zal even een linkje zetten naar het 'oude' NWS en nu MIS topic.
Mja, heb deze en een andere reactie al genote en dus vergeten weg te halen want laptop werd ineens te heet dus ging uitquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Waar heeft het asielbeleid gefaald? Ze moet er nu toch uit?
[..]
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet.
We worden door linksen met een probleem in de maag gesplitst (namelijk: weer zo'n agressieve, identiteitsgestoorde, niet neukbare moslima erbij, an accident waiting to happen) en dat hoeven we niet te accepteren.
Heb ik je meteen toen ik het deed al via een bericht laten weten. Ging niet om jou dus. User is gebandquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom is mijn reactie op deze post van Willembier verwijderd? Dus niet ge-edit, maar verwijderd?
'PVV-standpunt over Sahar is grove schande'
[..]
Okay. Ik heb overigens geen PM gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb ik je meteen toen ik het deed al via een bericht laten weten. Ging niet om jou dus. User is geband
Is geen PM maar een bericht die voor je scherm meteen zichtbaar gaat worden. Werkt blijkbaar niet bij jou? Want die zie je echt wel normaal gesprokenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Okay. Ik heb overigens geen PM gehad.
Niks gezien. Ik zit op de flitsende überhippe hypersexy nieuwe mobiele layout. Misschien ondersteunt die dat nog niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Is geen PM maar een bericht die voor je scherm meteen zichtbaar gaat worden. Werkt blijkbaar niet bij jou? Want die zie je echt wel normaal gesproken
Mijn fout, ik had moeten reageren in de SC waarin paddy zei dat je niet langer kunt zien of iemand geband is. Dat kan dus wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is iets anders dan DM. Ik zou trouwens niet weten hoe ik in de mobiele layout iemand userprofiel kan zien.
Maakt in jouw geval niets uit, want jij wil ook geen PM.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:43 schreef Dagonet het volgende:
En hoe stel je mensen op de hoogte die géén DM wensen te ontvangen?
Ow, ik dacht echt dat users dit niet konden zien. Prima zelfs dat users het kunnen zien op die manier, want niet iedereen houdt het banmeldt topic bij, Weten andere users dat reageren op die user geen zin heeft wanneer je een reactie wil van een gebande.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
Volgens Danny zou je het wel moeten kunnen zien:
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
"Voor mensen die bang zijn dat iemand die niet meer post is overleden of slechts geband is er nu de mogelijkheid te zien of een user is geband. Dit kun je zien in het userprofiel van de user in kwestie. Indien de user is geband is de gebruikersnaam hier doorgestreept."
En als ik dat bij WillemBier doe zie ik inderdaad een streepje door zijn naam.
Dan nog had hij DM moeten kunnen zien. Ik kreeg mijn verstuurde wel in mijn beeldscherm. Of er moet een functie zijn waardoor users die DM uit kunnen schakelen, maar dan zou het handig zijn dat de mods dit kunnen zien.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn fout, ik had moeten reageren in de SC waarin paddy zei dat je niet langer kunt zien of iemand geband is. Dat kan dus wel.
Geen idee. Er is geloof ik een voorstel gedaan van iemand die zei dat een kruisje achter de usernaam (profiel) een goed idee zou zijn, maar weet niet of daar iets mee gedaan zou worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
En hoe zie je dan of iemand is overleden?
O.a. Jewwatch is een bekende anti-semitische site, ik snap niet dat dit soort mensen hier toegelaten worden, zeer verontrustend.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een goede nachtrust, droom niet van ons!
De discussie begon met de kaart van SalvadoR, waarmee getoond werd dat de joden bij de uitroepeing van de staat Isreal amper land in eigendom hadden en nu, na pakweg 65 jaar, vrijwel alles hebben.
Mijn opponent vond dat onzinnig, maar heeft verder nog geen bronnen of argumenten voor die stelling aangedragen.
Bij deze een bron voor de bevestiging:
http://www.palestineremembered.com/Acre/Maps/Story571.html: nog geen 6 %.
en:
http://www.jewwatch.com/j(...)nland1946to2000.html voor de bron van SalvadoRs kaart.
Een voorstel tot deling: http://mideastweb.org/palestine_partition_map_1947s.jpg
Grappig detail: op twee plaatsen is een tweelandenpunt getekend: waar twee delen Palestijns en twee delen Israelisch gebied elkaar raken. Zouden dat doorlaatposten worden of juist viaducten?
De situatie in 2007: http://upload.wikimedia.o(...)lestine_Map_2007.gif
Simpel te vinden vanachter je bureau met "Jewish land in 1946" in Google. En er zijn ook nog video's.
Je kunt dat leuk vinden, zoals mijn opponent kennelijk doet, of een slechte zaak, zoals ik doe, maar onzinnig is het niet.
Of het moet zijn dat zijn bron onomstotelijk laat zien dat er veel en veel meer dan 6 % van het grondgebied in joodse handen was. Maar dan had ik daar graag op zijn minst een aanwijzing voor: de enkele claim is niet genoeg.
Er is een opmerking van mijn opponent die aan het denken zet, nl dat juist de Palestijnen geen recht zouden hebben op het eigendom van de gemeenschappelijke of niet toegedeelde gronden. Voor dat geringere recht van Palestijnen t.o.v. joden geeft hij namelijk geen argument.
Terwijl het feit dat de Palestijnen autochtoon waren en de meeste joden allochtoon meer rechten voor de Palestijnen suggereert.
De rest is overigens meer verwarring dan argument. Zwitserland en Iran hebben hier weinig mee te maken.
Ik vond nog een treffer, aangaande mijn stelling dat de achtereenvolgende tsunami's van joden nogal wat problemen hebben opgeroepen:
http://wiki.answers.com/Q(...)e_Holy_Land_increase
Hier zit vast veel meer informatie achter over de diverse "large waves of Jewish immigration to Israel."
Ik hoor van meer mensen dat ze een DM niet of dagen later pas krijgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan nog had hij DM moeten kunnen zien. Ik kreeg mijn verstuurde wel in mijn beeldscherm. Of er moet een functie zijn waardoor users die DM uit kunnen schakelen, maar dan zou het handig zijn dat de mods dit kunnen zien.
Ja, heb er gereageerd. Ik kan iemand zijn visie niet veranderen. Dat zal je moeten doen met tegenargumenten. Dat hij het over heel iets anders gaat hebben dan wat jij in je post aankaart? Kan je hem beter mee confronteren door dit te zeggen, dan een mening over iets aan te geven. Je kan met dezelfde soort bronnen aankomen trouwens. Het ging in dit geval over de kaarten. Je kan van een andere bron de kaarten voorleggen die volgens jou wel de waarheid zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
O.a. Jewwatch is een bekende anti-semitische site, ik snap niet dat dit soort mensen hier toegelaten worden, zeer verontrustend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |