Endlosing is niets anders dan een directe verwijzing naar de holocaust.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef lottedaarlink het volgende:
[..]
homo's, joden, christenen, jonge vrouwen, bejaarden.
allemaal slachtoffers van een en dezelfde groep.
word dus tijd voor een entlosung voor de agressor, de parasieten van de westerse samenleving.
is dichtquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Israel begint biologische oorlogsvoering tegen Egypte
Slotje AUB ivm dubbel, excuus.
user is inmiddels wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Endlosing is niets anders dan een directe verwijzing naar de holocaust.
Zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Athlon64x het volgende:
Nielsch is ook voor de zoveelste keer aan het haatzaaien
Ja, je kan wel wat roepen hier, maar als je met een link komt naar zijn haatzaaiposts komen we er sneller.quote:
Dat zeg ik, we waren er al mee bezig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Cerbie het volgende:
Geen linkjes nodig, gewoon ctrl+f nielsch in Israël topics.
Zag alleen deze twijfelachtige nog staan, de ergere zijn al weggehaald
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Paul het volgende:
Vandaag gaat de rechtszaak verder, dus mag hij weer open?
Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist #2
Mooi.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:27 schreef Frutsel het volgende:
Open maar een nieuw topic, eventueel met verwijzing naar die oude.
Maar er is niet veel animo om een nieuwe te openen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:40 schreef jpjedi het volgende:
is het Wikileaks topic nu gesloten?
nah gewoon volsorry!
Sluiten hoeft niet, je kunt ook mensen gewoon de zin in discussieren compleet ontnemen door volledig offtopic midden in een interessante discussie een tirade te houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
Let aub op met het zomaar sluiten van wikileaks topiques. Blijf actief editten maar verbied de discussie niet. FOK! is vrij prominent onder anon-leden, en de kans is groot dat ze FOK! platleggen als jij het topique op een vervelende manier sluit.
o, maar dat deed ik niet hoor. Ik vroeg mij alleen af of iemand van 30-40 jaar met een bijzondere naam en veel seksueel getinte posts over jonge, kleine meisje niet een pedo is. Dat is zeker geen gekke associatie en een terechte vraag. Of hoe noem jij zo iemand dan??quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef sp3c het volgende:
nou je hoeft elkaar geen pedo te noemen
leek me nergens voor nodig
Precies. Als je een reactie schrapt, omdat je "het niet wilt hebben", censureer je simpelweg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:23 schreef sp3c het volgende:
het is uberhaupt geen argument
jij noemt hem een pedo of suggereert dat hij een pedo is en dat wil ik niet hebben
Kies maar. Ik maak je het gemakkelijk met multiple choice.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:44 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat al jouw beeldspraak over stront?
4. poepfetish?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kies maar. Ik maak je het gemakkelijk met multiple choice.
1. Misschien omdat ik elke dag moet poepen.
2. Misschien dat ik zo over modjes denk.
3. Misschien weet je niet waar mijn opmerking over gaat.
We kunnen inmiddels toch wel stellen dat het je aardig gelukt is. Het topic dat nu aan de gang is, leent zich er meer voor om met Lambiekjes topic gemerged te worden.quote:
Weggehaald, net als die scheldpartij van jou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Observer86 het volgende:
only in amerika: gebruik regenwater illegaal..
' Kankerfascist"
Is al gedaan door medemod. Dank je voor het meldenquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef freako het volgende:
Dubbeltopic:
Wat is er aan de hand bij The Grand
Ontuchtzaak kinderdagverblijf Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |