bronquote:
De 49-jarige Terri Smith weegt 317,5 kg en is daarmee waarschijnlijk de zwaarste vrouw ter wereld. Ze moet nu echter dringend op dieet om in een hersenscanner te passen.
Smith is gekluisterd aan haar bed in Ohio in de VS. Ze kan niet op eigen kracht bewegen, rechtstaan of zich omdraaien. Ze lijdt ook aan barstende hoofdpijnen en moet dringend een MRI-scan ondergaan om te zien of ze geen hersentumor heeft. Maar... ze is te dik om door zijn scanner te geraken en ook om nog maar door de deuren van een ziekenhuis te kunnen. Bekijk hier de foto's.
Afhankelijk van man en dochter
Terri is helemaal afhankelijk van haar man Myron (44) en haar oudste dochter Najah (30). Ze moet gewassen, gevoed en aangekleed worden door haar familie op haar bed. "Mijn man is mijn engelbewaarder, hij doet alles voor me", zegt Terri in The Sun. "De meeste mannen zouden het al lang zijn afgebold - en wie zou hen dat kwalijk kunnen nemen? - maar Myron is een levende heilige."
Fatso
Terri was altijd al een zwaargewicht. Toen ze zeven was, woog ze al 50 kilo, ongeveer het dubbele van het gemiddelde voor een kind van die leeftijd. "Mijn bijnaam of school was 'Fatso' (dikkerdje). Niemand wou mij in zijn of haar ploeg bij het sporten, wat ook niet goed was voor al dat vet." We hebben ook foto's uit Smiths jeugd.
Afro-Amerikaanse keuken
"Wij groeiden op met de Afro-Amerikaanse keuken en geen haan die daarnaar kraaide. We keken niet echt naar wat we aten en wisten niet wat nu gezond was en wat niet." Terri is inmiddels verwikkeld in een heftige strijd tegen haar gewicht én tegen de tijd. Ze wil in aanmerking kunnen komen voor een maagoperatie.
"Eens je zo dik bent dat je niet meer kan bewegen, maakt het niet echt meer uit hoe gezond je eet. Het gewicht blíjft aan je kleven. Je verbrandt geen ene calorie."
MRI-scanner voor olifanten
Ziekenhuizen zijn niet voorzien op zulke buitensporige gevallen als Terri. "We dachten dat we haar misschien een MRI zouden kunnen afnemen in het toestel voor olifanten en neushoorns van de Cleveland Zoo, maar de dierentuin heeft helaas geen licentie voor mensen", zegt dokter Dariush Saghafi in The Sun. (jv)
quote:''De 49-jarige Terri Smith''
Waren jonge ouders dan...quote:''Terri is helemaal afhankelijk van haar man Myron (44) en haar oudste dochter Najah (30)''..
Ik zou dan niet iets kleins als een hoofd pakken, neem gewoon 'n been! Supersnel afvallen gegarandeerd!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze zou haar hoofd kunnen afhakken, gelijk 5 kilo kwijt
Ik denk dat je het drolletje pas na drie maanden tegenkomtquote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de vrouw een drolletje kwijt moet wordt dat drolletje meteen geplet.
Met die 3 kuiten die er aan zitten gaat het hard jaquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik zou dan niet iets kleins als een hoofd pakken, neem gewoon 'n been! Supersnel afvallen gegarandeerd!
Inderdaad zeg....quote:
Waarom wil ze dan in aanmerking komen voor een maagband?quote:"Eens je zo dik bent dat je niet meer kan bewegen, maakt het niet echt meer uit hoe gezond je eet. Het gewicht blíjft aan je kleven. Je verbrandt geen ene calorie."
"Schat, je lijkt echt een stuk jonger met dat babyvet!"quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
ze ziet er best jong uit voor iemand van 49. Kortom, ik zou zeggen blijf nog maar ff eten meis!
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Vieze_Fur het volgende:
Zie het contrast met dit:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat negers altijd zoveel om hun broeders gaven !
AH , eindelijk wat nieuw fapmateriaalquote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de vrouw een drolletje kwijt moet wordt dat drolletje meteen geplet.
Ja, dit. Ik geloof niet dat een normaal persoon zo dik kan worden. Er moet wel iets mis zijn met je (lichamelijk en/of geestelijk) wil je zo dik worden. Bij 'normale' dikke mensen denk ik altijd 'Het is je eigen schuld' - misschien niet altijd terecht, maar goed. Maar bij zulke mensen denk ik, er moet wel iets aan de hand zijn. Met alleen een grote eetlust krijg je dit niet voor elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe kan je in godsnaam zo dik worden, een of andere ziekte?
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik geloof niet dat een normaal persoon zo dik kan worden. Er moet wel iets mis zijn met je (lichamelijk en/of geestelijk) wil je zo dik worden. Bij 'normale' dikke mensen denk ik altijd 'Het is je eigen schuld' - misschien niet altijd terecht, maar goed. Maar bij zulke mensen denk ik, er moet wel iets aan de hand zijn. Met alleen een grote eetlust krijg je dit niet voor elkaar.
Maar dan nog lijkt het me wel een psychische ziekte. Een aardige eetstoornis of zo, hun hele leven draait enkel om eten, eten, eten. Anders word je niet zo en geef je er alles niet voor op om met een hamburger in bed te liggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Is deze man ook aardig gelukt :
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |