Ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneuquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef P8 het volgende:
Daarnaast, genoeg gehandicapten die hun handicap weten te misbruiken. Erg sneu, maar de godganze dag een tong uit je bek betekent niet dat je je niet aan de wet hoeft te houden.
ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneuquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
Ik persoonlijk vind jouw manier van denken sneu
ja want het is natuurlijk een niet veel gebruikte smoes om te zeggen "oeh, dat was ik vergeten"quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de actie van AH op zich te belachelijk voor woorden, er is ook nog iets als menselijk contact waarin dit misverstand opgelost had kunnen worden.
Maar moet toch mn boodschappen halen
Het is waar wat hij zegt. Uit persoonlijke ervaring ken ik zelf meer mensen die er misbruik van maken, dan mensen die het niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ik die van jou. ben je werkloos dat je je hier druk me bezig gaat houden? ontslagen door ah? vind je het assortiment niet geheel naar wens? is je meisje er vandoor met een supermarktmanager? je zit in een rolstoel? vertel me je achterliggende frustraties.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nee slimmerik , daar gaat het niet om .quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:52 schreef Wokkel het volgende:
Wat wil TS dan? Alle dieven moeten worden opgepakt behalve als ze in een rolstoel zitten?
Aan de OP te zien in elk geval eentje minderquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
ja want het is natuurlijk een niet veel gebruikte smoes om te zeggen "oeh, dat was ik vergeten"
of "ja maar ik wil nu wel betalen hoor"
vooral gehandicapten en ouderen doen een beroep op hun zieligheid.
en ik geloof best dat een deel echt geen kwade opzet had maar dat argument gaat dus iedereen dan gebruiken als je een soft beleid voert.
huil topic dus, ik doe gewoon mijn aankopen bij de AH, alleen al omdat er relatief weinig paupers rond lopen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Sinds wanneer meot je voor de rechter komen voor een diefstal van 2 euro, helemaal als je een blanco strafblad hebt...
quote:Omdat Zalm weigerde een aangeboden schikking van 200 euro te betalen, moest hij voor de politierechter verschijnen.
Vandaar dat er wat stinkt aan dit zaakje, het blijft telegraaf. Zal wel wat meer achter zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef ukga het volgende:
Sinds wanneer meot je voor de rechter komen voor een diefstal van 2 euro, helemaal als je een blanco strafblad hebt...
ja en wat moet ik nu zeggen ? ik weet waar je huis woont ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef Seam het volgende:
Vanwege de actie van TS zal ik komend half jaar alleen maar bij AH boodschappen gaan doen.
Wat een randdebiel zeg
Ik zie dat jij een kenner bent op het gebied van winkeldieven. Ken je ook het gezegde ´Een brutaal mens heeft de halve wereld´?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nee slimmerik , daar gaat het niet om .
Kijk die man reed open en bloot en overduidelijk perongeluk de kassa voorbij.
Als je een doefstal pleegt dan laat je de spullen niet voor iedereen zichtbaar in je mandje liggen he, en kom je zeker niet nog eens terug omdat je wat vergeten bent !
kom nou zeg
als je een schikkingsvoorstel niet betaald mag je automatisch voor de rechter komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vandaar dat er wat stinkt aan dit zaakje, het blijft telegraaf. Zal wel wat meer achter zitten.
Lees het hele verhaal eens lieverdquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef brunette82 het volgende:
maar hoezo gehandicapt en toch spullen gratis naar buiten nemen?
dat is misbruik maken.
er staat ergens verward? hoezo? is meneer dement dan?
nee hij had hersenschade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef brunette82 het volgende:
maar hoezo gehandicapt en toch spullen gratis naar buiten nemen?
dat is misbruik maken.
er staat ergens verward? hoezo? is meneer dement dan?
Wat denk je dan serieus hiermee te bereiken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
ja en wat moet ik nu zeggen ? ik weet waar je huis woont ?![]()
sukkeltje
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een kenner bent op het gebied van winkeldieven. Ken je ook het gezegde ´Een brutaal mens heeft de halve wereld´?
Die bejaarde dus wel, wie zegt dat hij niet gewoon brutaal was en het wilde proberen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doen
Hij bedoelt waarschijnlijk dat winkeldieven niet zo principieel zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja , maar ik weiger daar aan mee te doen
Eerlijk ? .. ik hoop dat bepaalde mensen eens na gaan denken .quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat denk je dan serieus hiermee te bereiken?
Sowieso wat een zaak om je over op te winden. Misschien moet je eens wat vaker je zaad lozen
Wat je zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Roi het volgende:
Belachelijk inderdaad dat ze aangifte hebben gedaan van een persoon die diefstal heeft gepleegd!
hij HEEFT geen diefstal gepleegd, anders was ie niet vrijgesproken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Roi het volgende:
Belachelijk inderdaad dat ze aangifte hebben gedaan van een persoon die diefstal heeft gepleegd!
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
hij HEEFT geen diefstal gepleegd, anders was ie niet vrijgesproken.
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?
Omdat hij zonder te betalen naar buiten liep.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:07 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
en dat kon die ah medewerker ruiken omdat?
Iedereen die gepakt wordt wil wel betalen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..
en toen zijn vrouw wilde betalen van nee nu hebben we je .. ja ja
denk eens na kerel
Liep ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Omdat hij zonder te betalen naar buiten liep.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ie terug komt ? pas toen werd ie aangehouden zeg maar..
en toen zijn vrouw wilde betalen van nee nu hebben we je .. ja ja
denk eens na kerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |