Zei hij, omdat hij nu betrapt werdquote:
Jeetje mina, welk gedeelte van 'hij reed de winkel naar binnen is nou zo moeilijk te begrijpen?quote:
Dit kan vooral als je alles gelooft wat mensen je vertellen tijdens een borrel. (De zogenaamde borrelpraat) Denk er dan wel even aan dat het dus alleen in jouw hoofd gebeurt en niet in de echte grotemensenwereld!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef LXIV het volgende:
In het Zeeuwse Zuiddorpe kom je voor de rechter als je vergeet twee artikelen af te rekenen (die nota bene open en bloot zichbaar op z'n karretje lagen) en staat er gevangenisstraf op het niet uitsteken van je hand als je bij fietsen linksaf wil slaan.
In Amsterdam staat de politie rustig toe te kijken als twee mannen staan te dealen op de Wallen (zelf gezien) en wordt over fietsendiefstal lacherig gedaan.
We hebben in Nederland toch één rechtsysteem? Hoe kan dit dan?
Als je het artikel goed gelezen had dan weet je dat zijn vrouw hem inderdaad vergezelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef fruityloop het volgende:
Je zou je af kunnen vragen of een persoon met hersenletsel wel capabel is om zelf boodschappen te doen, en of zijn vrouw hem niet beter had kunnen vergezellen?
Ja, en je weet niet hoevaak hij al is betrapt met per ongeluk iets stelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef Raven_NL het volgende:
het is overduidelijk dat die man een handicap heeft
zoals ik in dat andere topic ook al vertelde..quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en je weet niet hoevaak hij al is betrapt met per ongeluk iets stelen.
Dit is voor mij een reden om juist meer boodschappen te doen bij AH. Aanpakken die criminelen, zonder enige uitzonderingquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef Raven_NL het volgende:
goed dat we dat weten ..
voor mij is dit een reden om:
EEN HALF JAAR NIET MEER BIJ AH MIJN BOODSCHAPPEN TE DOEN !
ik hoop dat anderen meedoen.
het is overduidelijk dat die man een handicap heeft en daar hoor je niet op zo'n manier mee om te gaan. en dan een rechtzaak doorzetten , ga je gepast zitten schamen.
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?quote:Dit is voor mij een reden om juist meer boodschappen te doen bij AH. Aanpakken die criminelen, zonder enige uitzondering
Daarvoor zijn ze toch ook gestraft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?
Juist wel! Want dat verwachten ze niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
zoals ik in dat andere topic ook al vertelde..
Als je een diefstal pleegt laat je de spullen niet open en bloot in je mandje liggen.
en kom je ook niet nog eens terug gereden
nee ik bedoel de winkeldieven zoals deze meneer waarschijnlijk ook is, al is hij er deze keer goed mee weggekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?
Wat een onzin. Diefstal is diefstal, dat het goederen waren ter waarde van 2 euro maakt geen verschil.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
Een supermarktmanager die om zo'n futiliteit de politie inschakelt, spoort trouwens ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |