Jezelf laten bestelen is zeker geen teken van een psychische stoornis?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
Een supermarktmanager die om zo'n futiliteit de politie inschakelt, spoort trouwens ook niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
Een supermarktmanager die om zo'n futiliteit de politie inschakelt, spoort trouwens ook niet.
Hoezo bestelen? Ze wilden het alsnog betalen, het was een ongeluk.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jezelf laten bestelen is zeker geen teken van een psychische stoornis?
Mwah, diegene aanhouden voor diefstal als die de winkel weer aan het binnenrijden is met die goederen wel ja .. dat als stelen betitelen is behoorlijk gestoord.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jezelf laten bestelen is zeker geen teken van een psychische stoornis?
Maar hij houd zich wel aan de regels die elke supermarkt zou moeten hanteren. Het is niet aan personeel om te bepalen of het wel of geen diefstal is, daar hebben we politie voor. Als die besluiten er een zaak van te maken staat dat los van de winkel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
Dit dus. Toen ik nog bij de supermarkt werkte, pakten we vaker bejaarden dan scholieren en ze jatten nog veel meer ook. En elke keer kwamen ze met een nog grotere kutsmoes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef karr-1 het volgende:
Verder zijn bejaarden en gehandicapten echt niet zo onschuldig als ze lijken, ook daar zal volop gejat worden.
Benidorm Bastards!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit dus. Toen ik nog bij de supermarkt werkte, pakten we vaker bejaarden dan scholieren en ze jatten nog veel meer ook. En elke keer kwamen ze met een nog grotere kutsmoes.
Het is standaard procedure om de politie erbij te halen. Of het nou 50 cent is of 100 euro.
Dat komt door de regels en bepalingen die ze van het hoofdkantoor opgelegd krijgen, en waar ze ook keihard op afgerekend worden. Feit is dat hij procedureel juist heeft gehandeld, maar moreel gezien natuurlijk plat op zijn bek is gegaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
Als ze betrapt worden spelen ze gelijk de kijk-mij-eens-zielig-zijn-kaartquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit dus. Toen ik nog bij de supermarkt werkte, pakten we vaker bejaarden dan scholieren en ze jatten nog veel meer ook. En elke keer kwamen ze met een nog grotere kutsmoes.
Het is standaard procedure om de politie erbij te halen. Of het nou 50 cent is of 100 euro.
als het niet zo was dat hij pas bij het weer naar binnengaan "gesnapt" werd.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef wise het volgende:
jaja, zo gaat dat vaker dat ouderen "iets vergeten". Als we blijven "vergeten" kan je aardig wat meenemen zonder te betalen.
Waarschijnlijk ging het 9 keer goed en deze keer fout.
terecht dus
En aan de andere kant is het op elke verjaardag weer raak, en vliegen de verwijten als "de overheid doet toch niks", "agenten komen de auto niet uit" over de uitgedroogde stukjes kaas en worst heen en weer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik zou het met deze reactie eens zijn:
[..]
als het niet zo was dat hij pas bij het weer naar binnengaan "gesnapt" werd.
Ook vind ik het debiel dat zoiets voor de rechter komt. Daar gaat weer een berg geld, vanwege twee euro.
Nadat ze erop aan waren besproken ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo bestelen? Ze wilden het alsnog betalen, het was een ongeluk.
bron van handuitsteken? Dat lijkt me namelijk een beetje een broodje aapquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef LXIV het volgende:
In het Zeeuwse Zuiddorpe kom je voor de rechter als je vergeet twee artikelen af te rekenen (die nota bene open en bloot zichbaar op z'n karretje lagen) en staat er gevangenisstraf op het niet uitsteken van je hand als je bij fietsen linksaf wil slaan.
In Amsterdam staat de politie rustig toe te kijken als twee mannen staan te dealen op de Wallen (zelf gezien) en wordt over fietsendiefstal lacherig gedaan.
We hebben in Nederland toch één rechtsysteem? Hoe kan dit dan?
Dat deed die meneer dus ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Stefan het volgende:
Zal wel niet de eerste keer zijn.
Ik ben ook wel eens in gedachten verzonken met iets de winkel uitgelopen, de Hema ofzo, maar dan loop ik dus wel altijd weer terug om t af te rekenen.
Zei hij, omdat hij nu betrapt werdquote:
Jeetje mina, welk gedeelte van 'hij reed de winkel naar binnen is nou zo moeilijk te begrijpen?quote:
Dit kan vooral als je alles gelooft wat mensen je vertellen tijdens een borrel. (De zogenaamde borrelpraat) Denk er dan wel even aan dat het dus alleen in jouw hoofd gebeurt en niet in de echte grotemensenwereld!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef LXIV het volgende:
In het Zeeuwse Zuiddorpe kom je voor de rechter als je vergeet twee artikelen af te rekenen (die nota bene open en bloot zichbaar op z'n karretje lagen) en staat er gevangenisstraf op het niet uitsteken van je hand als je bij fietsen linksaf wil slaan.
In Amsterdam staat de politie rustig toe te kijken als twee mannen staan te dealen op de Wallen (zelf gezien) en wordt over fietsendiefstal lacherig gedaan.
We hebben in Nederland toch één rechtsysteem? Hoe kan dit dan?
Als je het artikel goed gelezen had dan weet je dat zijn vrouw hem inderdaad vergezelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef fruityloop het volgende:
Je zou je af kunnen vragen of een persoon met hersenletsel wel capabel is om zelf boodschappen te doen, en of zijn vrouw hem niet beter had kunnen vergezellen?
Ja, en je weet niet hoevaak hij al is betrapt met per ongeluk iets stelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef Raven_NL het volgende:
het is overduidelijk dat die man een handicap heeft
zoals ik in dat andere topic ook al vertelde..quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en je weet niet hoevaak hij al is betrapt met per ongeluk iets stelen.
Dit is voor mij een reden om juist meer boodschappen te doen bij AH. Aanpakken die criminelen, zonder enige uitzonderingquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef Raven_NL het volgende:
goed dat we dat weten ..
voor mij is dit een reden om:
EEN HALF JAAR NIET MEER BIJ AH MIJN BOODSCHAPPEN TE DOEN !
ik hoop dat anderen meedoen.
het is overduidelijk dat die man een handicap heeft en daar hoor je niet op zo'n manier mee om te gaan. en dan een rechtzaak doorzetten , ga je gepast zitten schamen.
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?quote:Dit is voor mij een reden om juist meer boodschappen te doen bij AH. Aanpakken die criminelen, zonder enige uitzondering
Daarvoor zijn ze toch ook gestraft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?
Juist wel! Want dat verwachten ze niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
zoals ik in dat andere topic ook al vertelde..
Als je een diefstal pleegt laat je de spullen niet open en bloot in je mandje liggen.
en kom je ook niet nog eens terug gereden
nee ik bedoel de winkeldieven zoals deze meneer waarschijnlijk ook is, al is hij er deze keer goed mee weggekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bedoelt de criminelen van AH die voor miljoenen hebben gefraudeerd?
Wat een onzin. Diefstal is diefstal, dat het goederen waren ter waarde van 2 euro maakt geen verschil.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:27 schreef Boldface het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |