quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo zorg je er wel voor dat straks helemaal niemand meer iets tegen je zegt hè.
Zit je daar straks, helemaal alleen op Fok!
Wat stond er?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkaan van Youtube krijgt straf.
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten of een note.
ene meneer uit '86 gaf mij een akelige bijnaamquote:
Haha, nee maar ik bedoel jouw reactie. Dat is inmiddels weggejorist.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ene meneer uit '86 gaf mij een akelige bijnaam
oh mijn reactie was erg netjes. maar die is weggehaald omdat ik die man uit '86 quote na een nare aantijging jegens mijn adres.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha, nee maar ik bedoel jouw reactie. Dat is inmiddels weggejorist.
waarom dan toch nog weggehaald? Wat doet die Paddy dan!!!??quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh mijn reactie was erg netjes. maar die is weggehaald omdat ik die man uit '86 quote na een nare aantijging jegens mijn adres.
je begrijpt het niet. het is juist prima dat ze het weghaalde. ik zal je ff pm-en.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
waarom dan toch nog weggehaald? Wat doet die Paddy dan!!!??
Frutsel had het ook weggehaald hoor. Daar ken ik Frutsel wel voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkaan van Youtube krijgt straf.
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten of een note.
edit: paddy was lekker snel. thanks sweety.
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel had het ook weggehaald hoor. Daar ken ik Frutsel wel voorIk kan zijn edits en notes zien en die zijn echt wel onpartijdig.
Is hij ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja weet ik. had laatst een pm conv. met hem. lijkt me een geschikte peer.
boeiequote:
Heb er gereageerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef Hukkie het volgende:
Preventief fouilleren
Mss is het handiger, om de ombudsman van dienst te zijn, de discussie uit te breiden naar andere subfora?
Nog iets uitgebreider uitgelegd, maar dat je het niet met me eens bent kan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Hukkie het volgende:
Jep, ik zag het idd. Niet mee eens, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
kan iemand die 'vergezocht' even in toom houden. hij gaat maar door. denk, gezien zijn posthistory, dat hij een kloon is.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
![]()
Dit van degene die niet kan ophouden met het vuile taalgebruik, geen debat tolereert omdat je zelf alles persoonlijk opvat, om vervolgens op een bepaalde punt af te haken.
Je zou beter als naam zoalshetmoet hebben ipv zoalshetis
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou lekker zo doorgaan knaapje. je zou toch gaan slapen? of ben je weer aan het liegen?
wow. wat een argumenten heb je. echt geweldig. ik meen het. ga maar snel slapen. heel lang.quote:
Ik heb tot nu toe geen enkele regel overtreden. Jij wel daarentegen. Je bent ver buiten de streep gegaan zelfs. Ik hoef niet te quoten. Fijne nacht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wow. wat een argumenten heb je. echt geweldig. ik meen het. ga maar snel slapen. heel lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |