http://www.geenstijl.nl/m(...)yfapper_is_wint.htmlquote:Goedemorgen hardwerkende forensmensen in het Onrendabelen Vervoer. En dan vooral iedereen op het traject Schagen - Heerhugowaard. Kijkt u een beetje uit met al die engerds in de trein? Er is gisteren rond tien over acht 's ochtends een IntercityFapper gesignaleerd. Meneer raakt dusdanig opgewonden van het monotone kedeng kedeng dat zijn klabanus even rond moest kijken in de coupe. Misschien zit ie er vandaag wel weer? Met z'n stijve haring. Prettige dag verder. FAP FAP FAP.
Niemand die twijfelt dat het Socios is, toch?quote:
Behalve Socios zelf dan...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)yfapper_is_wint.html
[..]
Niemand die twijfelt dat het Socios is, toch?
Dude, ze fucken met je. Ik geloof jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
Rot op met die aantijgingen dat ik dat zou zijn.
PERTINENT NIET WAAR
Ontkenning fasequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
PERTINENT NIET WAAR
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
PERTINENT NIET WAAR
Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef Poepoog het volgende:
PERTINENT HOOGSTWAARSCHIJNLIJK WEL WAAR
Wordt terug geworpen.quote:
Dude, ze trollen jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen.
Kap ermee mij `zwart´ te maken overal.
Absurde aantijging. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wordt terug geworpen.
TREINRUKKER
Als je zo hard ontkent zal het wel waar zijn denk ik dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen.
Kap ermee mij `zwart´ te maken overal.
Ik accepteer niet dat sommigen mij overal belachelijk maken. Ik laat niet `over mij heenlopen´. Het gaat tot de meest respectloze aantijgingen aan toe.quote:
Pure onzin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef DroogDok het volgende:
Als je zo hard ontkent zal het wel waar zijn denk ik dan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde aantijging. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
quote:
PM een mod. Geloof me, je haalt alleen meer bloed uit je nagels door ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik accepteer niet dat sommigen mij overal belachelijk maken. Ik laat niet `over mij heenlopen´. Het gaat tot de meest respectloze aantijgingen aan toe.
Voor jou: treinen = seksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Absurde aantijging. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
DUS NIETquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor jou: treinen = seks
TREINRUKKER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |