Nummer gescoord?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef Vanky het volgende:
Helaas pindakaas, op oudejaarsavond zag ik en mijn 2 andere kameraden een meisje staan en ik zei hen direct 'die wil ik wel eens doen'.
Ok, we zijn uiteindelijk aan de praat geraakt maar mijn vrienden wilden dus om 3u. 's nachts naar huis en dat meisje wou mij nog niet weg.
Ze is rond m'n nek gevlogen en ik heb toen wel haar kontje en borsten gegrepen en dat vond ze best leuk. (Mijn vrienden moesten lachen).
Maar ik had er geen seks mee en nu kan ik mij wel voor m'n kop slaan!
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Broder het volgende:
Hee Vanky je deelt je pm box met mij man, even uitzetten ik weet alles over sharr.
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan droom ik gelukkig nog.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef linpunt het volgende:
maar misschien was ze wel even groot als die chick van de plus reclame en was je dronken en heb je jezelf voor een grooooote fout behoed!
of ze ging met je mee en maakte je s' ochtends wakker met wat likjes.. en als je je ogen open deed zag je dit;
[ afbeelding ]
Zo werkt bier nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef linpunt het volgende:
maar misschien was ze wel even groot als die chick van de plus reclame en was je dronken en heb je jezelf voor een grooooote fout behoed!
of ze ging met je mee en maakte je s' ochtends wakker met wat likjes.. en als je je ogen open deed zag je dit;
[ afbeelding ]
Jouw usernamequote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Broodje_Zaad het volgende:
haha sukkel! meisjes moet je gewoon op de mond pakken als ze je enigszins zien zitten!
das waar, dan krijg je hoofdpijn en denk je; godver, auw, klerezooi! En woedend stap je boos uit bed terwijl je beseft dat je naakt bent. En er ligt vrouwenondergoed op de grond.. wat is er gebeurd?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor brunette vervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want dit is wat er natuurlijk echt is gebeurd.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
das waar, dan krijg je hoofdpijn en denk je; godver, auw, klerezooi! En woedend stap je boos uit bed terwijl je beseft dat je naakt bent. En er ligt vrouwenondergoed op de grond.. wat is er gebeurd?!
Toen plots;
klik hier voor blond vervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor brunette vervolgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want dit is wat er natuurlijk echt is gebeurd.goede post
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
En dat uit de mond van Socios! Welkom terug jongen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Over sex gesproken!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat uit de mond van Socios! Welkom terug jongen.
Jij betaalt voor beide!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ha Socios leuke vrijdagavond gehad?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Je praat alsof je een vieze vent van 40 bent en een 10-jarig meisje hebt betastquote:Ze is rond m'n nek gevlogen en ik heb toen wel haar kontje en borsten gegrepen en dat vond ze best leuk
Feestvlokkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Lysdexie het volgende:
Mensen die Vanky niet op partyflock hebben. [ afbeelding ]
een tienjarig meisje met borsten?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je praat alsof je een vieze vent van 40 bent en een 10-jarig meisje hebt betast
would be awesomequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |