abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91206096
Lekker voor dat teringventje. Hoop dat die moet vegen op de Joodse begraafplaats :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:34:20 #152
331391 Joodse_Donkere
Omdat ik jood ben.
pi_91206227
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

:')

Je valt nu zwaar door de mand. Je klinkt als een moslim die probeert voor jood te spelen en dat doe je verrekte slecht, als is het maar door je totaal onzinnige Jood=Israëliër bewering, het goedpraten van de positie van Christenen in Islamitische landen en je negatieve houding ten opzichte van Amerika.
:') :') :') :') :') :')
Jij snapt er niks van, ga eens wat aan je topografie doen. Ik ben een atheist, en een Jood (Iemand uit israel), ik geloof nieti n het jodendom. En al helemaal niet in de Islam. Dat ik toevallig nieuwsberichten lees van alle kanten en niet alleen vanuit Israels advantage wijst erop dat ik neutraal ben. Ik ben nogmaals geen moslim of jood. maar een Jood. Zoek anders even op wat een Jood is. Ik hou van Israel maar mensen moeten er geen dingen bij verzinnen of het positief of negatief is, maakt mij niet uit. En dus elke Jood die Amerika haat, is meteen geen Jood? Ga anders terug naar je VMBO klas ipv onzin te beweren.
En een nigger.
pi_91206656
Arme Anne Frank huis...... zo'n pauper die daar moet werken. Ik zou hem de buitenkant van het gebouw laten wassen met zijn (indien hij die heeft) tandenborstel. Ik zou hem niet binnen willen hebben.
pi_91206708
Holy Shit, 40 heule uren !? Die jongen krijgt toch wel minimaal 3 pauzes op een dag he? Anders is het te zwaar voor hem!
pi_91206926
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Joodse_Donkere het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')
Jij snapt er niks van, ga eens wat aan je topografie doen. Ik ben een atheist, en een Jood (Iemand uit israel), ik geloof nieti n het jodendom. En al helemaal niet in de Islam. Dat ik toevallig nieuwsberichten lees van alle kanten en niet alleen vanuit Israels advantage wijst erop dat ik neutraal ben. Ik ben nogmaals geen moslim of jood. maar een Jood. Zoek anders even op wat een Jood is. Ik hou van Israel maar mensen moeten er geen dingen bij verzinnen of het positief of negatief is, maakt mij niet uit. En dus elke Jood die Amerika haat, is meteen geen Jood? Ga anders terug naar je VMBO klas ipv onzin te beweren.
Man man man
Ik ga het maar weer eens uitleggen.

1. Een jood is iemand die het joodse geloof aanhangt
2. Een Jood is iemand uit het Joodse volk (die over het algemeen het joodse geloof aanhangen)
3. Een Israëliër is iemand die de Israëlische nationaliteit heeft. Dat kan een jood zijn of een moslims, een christen of een atheïst of iets totaal anders.

Dat je meteen zo loopt te schelden op iedereen die je tegenspreekt pas trouwens ook in het plaatje van de kloon waar ik je voor hou.

Btw, er bestaat niet zoals als neutraal, iedereen is gekleurd door zijn achtergrond en opvatting. De vraag is alleen of je in staat bent tot zelfreflectie op je eigen standpunt.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_91206985
Die straf stelt inderdaad niet veel voor, maar goed, wat hij gedaan heeft is m.i. ook niet zo spannend. Overjarig puberaal gedrag voor een camera. Dit is gewoon een opvoedkundige straf: ga jij maar even een paar dagen in het Anne Frankhuis nadenken.
bron
pi_91207770
Er is een nulletje weggevallen in de duur van de werkstraf zeker?
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:13:56 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91207849
Daar gaat de vrijheid van meningsuiting. ;(
Straks mag je ook niet meer op Mocro's schelden, waar gaat het heen met de wereld?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91208071
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daar gaat de vrijheid van meningsuiting. ;(
Die was al weg toen Wilders aangeklaagd werd :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:20:32 #160
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_91208130
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die was al weg toen Wilders aangeklaagd werd :)
Hij is toch nog niet veroordeeld?
O)))
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:41:51 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91209073
ben het eigenlijk niet eens dat die snuiter straf krijgt voor zijn (idiote) gewauwel over joden. had wel graag gezien dat meneer meer straf had gekregen voor het handelen in kentekenplaten, want de gevolgen daarvan zijn dagelijks merkbaar.

verder moge het duidelijk zijn dat we hier met een zwakbegaafde inteeltmocro te maken hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:10:50 #162
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91210522
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Joodse_Donkere het volgende:

[..]

Oh dus als ik zeg dat ik leraren haat en vindt dat scholen afgeschaft moeten worden ben ik aan het oproepen tot geweld en moet ik ook vastzitten? Dan moet de helft van mijn school al deze straf doen.
Terechte straf vind ik het, maar niet om zo'n argument.
Hij schijnt ook kentekenplaten te verzamelen..
pi_91210716
Zou hij er echt iets van gaan leren?
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:23:10 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91211170
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Mercer het volgende:
Zou hij er echt iets van gaan leren?
nee, denk het niet. vrees dat hij daarvoor te ver heen is. eigenlijk is hij stiekem al een beetje afgeschreven voor onze samenleving.
pi_91219034
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef Joodse_Donkere het volgende:

[..]

Je praatjes zijn duur, maar leveren nogmaals niks op.

[..]

Je spreekt jezelf tegen, groepen die meer worden gediscrimineerd leiden meer. (Christelijke arabieren door Joden)

[..]

Hoe kom je hier in godsnaam aan? Joden hebben het op Arabieren gemunt, en omdat er meer moslims zijn zullen ze ook meer conflicten met Islamitische Arabieren beginnen dan Christelijke, da's toch gewoon logisch?

[..]

Cursus betogen nodig? Je weet dat '' Ja maar zij doen het ook '' totaal fout is, en je nooit moet doen wat je tegenstander doet? China doet ook niet aan democratie, moeten wij dat ook opeens niet doen? En in welke gebieden is het erger dan Joodse discriminatie?

[..]

Jij moet je eens inlezen over Edward Said. Hij is idd op bepaalde standpunten helemaal verkeerd maar vertegenwoordigt in zijn dromen niet eens alle Christelijke arabieren.

[..]

Jij weet er niks van, je moet je nog verdiepen.In het noorden van Irak zijn christelijke arabieren welkom en helemaal niet gediscrimineerd. Dit ligt dus gewoon per gebied anders. En dan moet je ook niet de Sharialanden uitzoeken maar Islamitische landen.

[..]

Bewijs/Bron/ iets in die richting? En praat aub niet over misbruik en amerika in 1 zin, amerika misbruikt iedereen.

[..]

Jij weet er niks van. een Jood = een Israëliet, en jij zegt een Joodse israelier wtf :') En ja, in Europa wonen ook veel turken, is Turkije nu ook westers? En welke invloeden heb jij het over, wapenarsenaal zeker?

[..]

Onzin

[..]

Trash

[..]

WTF? Waarom zoveel liegen knul

[..]

Dat is wel argumentatie, dat heet getuigenis. Ik ben er zelf bij dus weet het beter dan iemand die alleen maar de media volgt. Ik ben Joods, of je het nou wilt of niet. of ik joods ben is iets anders.
PhysicsRules heeft gelijk, op een bepaald punt val je zwaar door de mand, bij Joodse Israeliers.
Ook voor de staat Israel bestond het Joodse volk als sociaal-culturele etnische eenheid.
Binnen Israel bestaan ook andere volkeren maar wel met een Israelisch paspoort als zodanig.
Feitelijk noem jij alle Joden zonder Israelisch paspoort dus geen Joden.
Daarom geloof ik dus niet dat jij Joods bent, of joods.

Misschien kom je inderdaad wel uit Israel, maar je bent niet Joods, of joods, wat je ook wilt.
De manier waarop je Israel zit te bashen is te lachwekkend voor woorden en geen serieuze discussie waard.

Het enige wat je zegt is dat de Israeliers zwaar aan het discrimineren zijn.
Ik ontken niet dat er discriminatie plaats vindt door individuen, ik ontken dat dit stelselmatig bedacht en georganiseerd wordt, zoals jij het naar voren brengt.
Ik zeg niet, "maar zij doen het ook", nee ik zeg, kijk eens naar de islamitische gebieden, daar gebeurt het misschien zelfs wel op dat niveau, dat snap je niet, lachwekkend.

Je hebt gelijk wat betreft dat Edward Said het niet alleen voor de Christelijke Palestijnen opneemt. Wat dat met wat ik zei te maken heeft mag je nog eens uitleggen.

Je wilde een bron hebben, bekijk dit maar eens als je het kan openenen tenminste, Palestijnen in Libanon (in vluchtelingenkampen), een lokaal voorbeeld, niet ver van Israel.

http://eau.sagepub.com/content/16/2/39.abstract

Verder noem je 1 gebied, in Irak, waar Christenen wel goed behandeld worden of tenminste gelijk, maar als je echt er kennis van had, dan wist je dat ze overal gediscrimineerd worden in de Islamitische landen, je weet toch wat er gebeurde in Egypte, met oud en nieuw, het is een nieuw voorbeeld, of in Irak zelfs nog, waar Christenen moeten blijven vluchten voor geweld door Islamitische terreurgroepen, maar goed.

Ach, ik denk dat je een christelijke Palestijn bent, of iets in die richting, kom aub voor je ware identiteit uit en ga niet zo zitten bashen, een normale discussie ok, maar dit is crap.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:24:19 #166
331391 Joodse_Donkere
Omdat ik jood ben.
pi_91222714
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

PhysicsRules heeft gelijk, op een bepaald punt val je zwaar door de mand, bij Joodse Israeliers.
Ook voor de staat Israel bestond het Joodse volk als sociaal-culturele etnische eenheid.
Binnen Israel bestaan ook andere volkeren maar wel met een Israelisch paspoort als zodanig.
Feitelijk noem jij alle Joden zonder Israelisch paspoort dus geen Joden.
Daarom geloof ik dus niet dat jij Joods bent, of joods.

Misschien kom je inderdaad wel uit Israel, maar je bent niet Joods, of joods, wat je ook wilt.
De manier waarop je Israel zit te bashen is te lachwekkend voor woorden en geen serieuze discussie waard.

Het enige wat je zegt is dat de Israeliers zwaar aan het discrimineren zijn.
Ik ontken niet dat er discriminatie plaats vindt door individuen, ik ontken dat dit stelselmatig bedacht en georganiseerd wordt, zoals jij het naar voren brengt.
Ik zeg niet, "maar zij doen het ook", nee ik zeg, kijk eens naar de islamitische gebieden, daar gebeurt het misschien zelfs wel op dat niveau, dat snap je niet, lachwekkend.

Je hebt gelijk wat betreft dat Edward Said het niet alleen voor de Christelijke Palestijnen opneemt. Wat dat met wat ik zei te maken heeft mag je nog eens uitleggen.

Je wilde een bron hebben, bekijk dit maar eens als je het kan openenen tenminste, Palestijnen in Libanon (in vluchtelingenkampen), een lokaal voorbeeld, niet ver van Israel.

http://eau.sagepub.com/content/16/2/39.abstract

Verder noem je 1 gebied, in Irak, waar Christenen wel goed behandeld worden of tenminste gelijk, maar als je echt er kennis van had, dan wist je dat ze overal gediscrimineerd worden in de Islamitische landen, je weet toch wat er gebeurde in Egypte, met oud en nieuw, het is een nieuw voorbeeld, of in Irak zelfs nog, waar Christenen moeten blijven vluchten voor geweld door Islamitische terreurgroepen, maar goed.

Ach, ik denk dat je een christelijke Palestijn bent, of iets in die richting, kom aub voor je ware identiteit uit en ga niet zo zitten bashen, een normale discussie ok, maar dit is crap.
Ik ben een Jood en daar blijft het bij, zal nog op je reageren maar heb even geen tijd nu.
En een nigger.
pi_91223280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Holy Shit, 40 heule uren !? Die jongen krijgt toch wel minimaal 3 pauzes op een dag he? Anders is het te zwaar voor hem!
Mwah, dat is toch een behoorlijke straf voor wat dommige uitspraken eerlijk gezegd.
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:37:29 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91223362
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Mwah, dat is toch een behoorlijke straf voor wat dommige uitspraken eerlijk gezegd.
le-zen! hij krijgt er 16 voor het beledigen (wat ik overigens niet goed vind) en de rest voor gestolen kentekenplaten (wat ik weer te laag vind, want die worden voor overvallen gebruikt).
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:09:08 #169
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91225069
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

:')

Je valt nu zwaar door de mand. Je klinkt als een moslim die probeert voor jood te spelen en dat doe je verrekte slecht, als is het maar door je totaal onzinnige Jood=Israëliër bewering, het goedpraten van de positie van Christenen in Islamitische landen en je negatieve houding ten opzichte van Amerika.
Gek, ik dacht precies hetzelfde.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91225139
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Gek, ik dacht precies hetzelfde.
Nee, dat is niet gek, aangezien je overal een complot van moslims achter ziet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_91225413
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Israeli Apartheid

If that were not enough, the generals commanding the region frequently issue further orders, regulations, instructions and rules (let us not forget: they are the lords of the land). By now they have requisitioned further lands for the purpose of constructing "Jewish only" roads. Wonderful roads, wide roads, well-paved roads, brightly lit at night--all that on stolen land. When a Palestinian drives on such a road, his vehicle is confiscated and he is sent on his way.

On one occasion I witnessed such an encounter between a driver and a soldier who was taking down the details before confiscating the vehicle and sending its owner away. "Why?" I asked the soldier. "It's an order--this is a Jews-only road", he replied. I inquired as to where was the sign indicating this fact and instructing [other] drivers not to use it. His answer was nothing short of amazing. "It is his responsibility to know it, and besides, what do you want us to do, put up a sign here and let some antisemitic reporter or journalist take a photo so he that can show the world that Apartheid exists here?"

http://www.counterpunch.org/aloni01082007.html
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:16:38 #172
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91225551
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Israeli Apartheid

If that were not enough, the generals commanding the region frequently issue further orders, regulations, instructions and rules (let us not forget: they are the lords of the land). By now they have requisitioned further lands for the purpose of constructing "Jewish only" roads. Wonderful roads, wide roads, well-paved roads, brightly lit at night--all that on stolen land. When a Palestinian drives on such a road, his vehicle is confiscated and he is sent on his way.

On one occasion I witnessed such an encounter between a driver and a soldier who was taking down the details before confiscating the vehicle and sending its owner away. "Why?" I asked the soldier. "It's an order--this is a Jews-only road", he replied. I inquired as to where was the sign indicating this fact and instructing [other] drivers not to use it. His answer was nothing short of amazing. "It is his responsibility to know it, and besides, what do you want us to do, put up a sign here and let some antisemitic reporter or journalist take a photo so he that can show the world that Apartheid exists here?"

http://www.counterpunch.org/aloni01082007.html
Die joden zijn wel slim bezig zeg. _O_
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:18:03 #173
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91225643
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet gek, aangezien je overal een complot van moslims achter ziet.
Wat een sneue reactie.

O.a. door het lezen van dit forum heb ik gezien hoe de doorsnee moslim denkt en schrijft. Deze figuur past precies in dat patroon (zoals PhysicsRules ook duidelijk beargumenteerd heeft). Dat heeft dus niks met een complot te maken.
pi_91226493
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat een sneue reactie.

O.a. door het lezen van dit forum heb ik gezien hoe de doorsnee moslim denkt en schrijft. Deze figuur past precies in dat patroon (zoals PhysicsRules ook duidelijk beargumenteerd heeft). Dat heeft dus niks met een complot te maken.
Je kan zo bij de PVV!
  woensdag 12 januari 2011 @ 19:49:14 #175
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91227467
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je kan zo bij de PVV!
Ik heb geen strafblad.
pi_91227912
Kan je zo aankomen hoor.
pi_91228567
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat een sneue reactie.

Of hij een moslim is weet ik niet en boeit me eigenlijk ook niet. De dingen die hij zegt kloppen echter van geen kant voor iemand die beweert in Israël te zijn opgegroeid en Joods te zijn. Het is niet zijn mening, het zijn de feiten die niet kloppen.
bron
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:18:19 #178
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91229034
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef IHVK het volgende:
Kan je zo aankomen hoor.
Ik hou niet zo van brievenbuspissen.
pi_91229977
Lijkt mij ook niks nee.
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:54:10 #180
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91231267
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef IHVK het volgende:
Lijkt mij ook niks nee.
He, je stemt ook VVD? :)
pi_91231306
Ik stem VVD, zeker nu.
pi_91231417
Nee grapje ik stem PvdA.
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:59:18 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91231615
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje ik stem PvdA.
nog steeds? of zeg je straks, 'ik heb het niet geweten'.
pi_91231688
Wat heb ik niet geweten?
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:01:29 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91231762
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef IHVK het volgende:
Wat heb ik niet geweten?
nee. laat maar.
pi_91231851
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee. laat maar.
Ik was een keer serieus benieuwd. :D

Maar ok is cool ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:03:44 #187
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91231925
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik was een keer serieus benieuwd. :D

Maar ok is cool ;)
Hij maakte de vergelijking met wo2. "wir haben es nicht gewusst"
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:04:08 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91231961
-edit- is al weg en genote

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 12-01-2011 21:05:09 ]
pi_91232146
Ga het topic even doorlopen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91232211
Nu ben ik wel benieuwd naar wat er stond.

Zal wel weer teveel gezopen hebben.
pi_91232277
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:06 schreef paddy het volgende:
Ga het topic even doorlopen
he he heb ik net gedaan .het gaat over joodse en joodse :X
joodse Arabieren eh potjeslatijn eh christenen eh wacht ga het weer even door lezen :O

[ Bericht 7% gewijzigd door C_N op 12-01-2011 21:13:37 ]
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:12:46 #192
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91232616
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef IHVK het volgende:
Nee grapje ik stem PvdA.
Moet ik de propaganda soms nog verder opvoeren?
pi_91235478
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef IHVK het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat er stond.

Zal wel weer teveel gezopen hebben.
De user waar ZHI op reageerde? Die reactie heb ik nl weggehaald. ZHI reageerde daar normaal op :)
Maar ook al vind ik sommige reacties nutteloos, wanneer ik in die reacties ga editten moet ik teveel weghalen en is er geen touw meer aan vast te knopen.

Hopen dat users verder een discussie willen i.p.v dat persoonlijke geneuzel :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_91235770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef paddy het volgende:

[..]

De user waar ZHI op reageerde? Die reactie heb ik nl weggehaald. ZHI reageerde daar normaal op :)
Maar ook al vind ik sommige reacties nutteloos, wanneer ik in die reacties ga editten moet ik teveel weghalen en is er geen touw meer aan vast te knopen.

Hopen dat users verder een discussie willen i.p.v dat persoonlijke geneuzel :)
waar ging het topic nu ook al weer over -O-
pi_91236148
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef C_N het volgende:

[..]

waar ging het topic nu ook al weer over -O-
quote:
Een 18-jarige Marokkaan moet een werkstraf uitvoeren in het Anne Frank Huis. Hij discrimineerde joden in een gesprek met een verslaggever van Geenstijl.

(Novum) - Een 18-jarige Marokkaan heeft een werkstraf van veertig uur gekregen voor het beledigen en discrimineren van joden in een gesprek met een verslaggever van Geenstijl. Zestien uur daarvan moet hij in het Anne Frank Huis in Amsterdam uitvoeren.

Dat heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag bepaald. De straf werd mede opgelegd voor diefstal van kentekenplaten. De man moet ook meewerken aan intensieve begeleiding door de jeugdreclassering. De straf is gelijk aan de eis van justitie.

De man zei vorig jaar in een interview in winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht voor de camera van Geenstijl onder meer dat hij joden haat en dat ze moeten worden uitgeroeid. "Ik wil ze gelijk prikken, ik heb een kraspen", zei hij.

De rechtbank oordeelde dat de Marokkaan met zijn uitlatingen een groep mensen heeft beledigd en gekwetst. Zijn uitspraken kunnen grote onrust veroorzaken tussen verschillende bevolkingsgroepen in de samenleving, vindt de rechtbank.
Over een jongen die elke jood/Jood uit wil roeien en kentekenplaten steelt en daar een veertig urige werkstraf voor krijgt B-)

Game on :7
pi_91236173
quote:
12s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je kan zo bij de PVV!
Kom op, ik zeg niet dat je een typische moslim kan herkennen of wat dan ook, maar het is wel duidelijk dat die gast niet is wie hij zegt te zijn.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91236287
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Over een jongen die elke jood/Jood uit wil roeien en kentekenplaten steelt en daar een veertig urige werkstraf voor krijgt B-)

40 uur maar -O-
pi_91236445
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kom op, ik zeg niet dat je een typische moslim kan herkennen of wat dan ook, maar het is wel duidelijk dat die gast niet is wie hij zegt te zijn.
hij wil er een zijn :X
wat doen ze nu met die kenteken platen naar Marokko sturen..
pi_91236651
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Moet ik de propaganda soms nog verder opvoeren?
Ik vind rood gewoon een mooie kleur!
pi_91238723
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Waar komt dat kenteken opeens vandaan, dat heb ik gemist in het filmpje
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')