Of hij een moslim is weet ik niet en boeit me eigenlijk ook niet. De dingen die hij zegt kloppen echter van geen kant voor iemand die beweert in Israël te zijn opgegroeid en Joods te zijn. Het is niet zijn mening, het zijn de feiten die niet kloppen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat een sneue reactie.
O.a. door het lezen van dit forum heb ik gezien hoe de doorsnee moslim denkt en schrijft. Deze figuur past precies in dat patroon (zoals PhysicsRules ook duidelijk beargumenteerd heeft). Dat heeft dus niks met een complot te maken.
nog steeds? of zeg je straks, 'ik heb het niet geweten'.quote:
nee. laat maar.quote:
Hij maakte de vergelijking met wo2. "wir haben es nicht gewusst"quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was een keer serieus benieuwd.
Maar ok is cool
he he heb ik net gedaan .het gaat over joodse en joodsequote:
Moet ik de propaganda soms nog verder opvoeren?quote:
De user waar ZHI op reageerde? Die reactie heb ik nl weggehaald. ZHI reageerde daar normaal opquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef IHVK het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat er stond.
Zal wel weer teveel gezopen hebben.
waar ging het topic nu ook al weer overquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef paddy het volgende:
[..]
De user waar ZHI op reageerde? Die reactie heb ik nl weggehaald. ZHI reageerde daar normaal op
Maar ook al vind ik sommige reacties nutteloos, wanneer ik in die reacties ga editten moet ik teveel weghalen en is er geen touw meer aan vast te knopen.
Hopen dat users verder een discussie willen i.p.v dat persoonlijke geneuzel
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef C_N het volgende:
[..]
waar ging het topic nu ook al weer over
Over een jongen die elke jood/Jood uit wil roeien en kentekenplaten steelt en daar een veertig urige werkstraf voor krijgtquote:Een 18-jarige Marokkaan moet een werkstraf uitvoeren in het Anne Frank Huis. Hij discrimineerde joden in een gesprek met een verslaggever van Geenstijl.
(Novum) - Een 18-jarige Marokkaan heeft een werkstraf van veertig uur gekregen voor het beledigen en discrimineren van joden in een gesprek met een verslaggever van Geenstijl. Zestien uur daarvan moet hij in het Anne Frank Huis in Amsterdam uitvoeren.
Dat heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag bepaald. De straf werd mede opgelegd voor diefstal van kentekenplaten. De man moet ook meewerken aan intensieve begeleiding door de jeugdreclassering. De straf is gelijk aan de eis van justitie.
De man zei vorig jaar in een interview in winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht voor de camera van Geenstijl onder meer dat hij joden haat en dat ze moeten worden uitgeroeid. "Ik wil ze gelijk prikken, ik heb een kraspen", zei hij.
De rechtbank oordeelde dat de Marokkaan met zijn uitlatingen een groep mensen heeft beledigd en gekwetst. Zijn uitspraken kunnen grote onrust veroorzaken tussen verschillende bevolkingsgroepen in de samenleving, vindt de rechtbank.
Kom op, ik zeg niet dat je een typische moslim kan herkennen of wat dan ook, maar het is wel duidelijk dat die gast niet is wie hij zegt te zijn.quote:
40 uur maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Over een jongen die elke jood/Jood uit wil roeien en kentekenplaten steelt en daar een veertig urige werkstraf voor krijgt![]()
Game on
hij wil er een zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Kom op, ik zeg niet dat je een typische moslim kan herkennen of wat dan ook, maar het is wel duidelijk dat die gast niet is wie hij zegt te zijn.
Ik vind rood gewoon een mooie kleur!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Moet ik de propaganda soms nog verder opvoeren?
Waar komt dat kenteken opeens vandaan, dat heb ik gemist in het filmpjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Over een jongen die elke jood/Jood uit wil roeien en kentekenplaten steelt en daar een veertig urige werkstraf voor krijgt![]()
Game on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |