Jaáá jongens en meisjes het fascisme gaat nu al zo ver dat de op last van de overheid opgenomen TV-programma's verwijderd wordt van je DVD-recorder.quote:Confirmed: Ventura’s Conspiracy Theory Episodes Disappearing from DVRs
Emails sent to Infowars.com and comments posted on Alex Jones’ flagship websites today provide multiple confirmations that episodes of Jesse Ventura’s popular truTV show Conspiracy Theory are disappearing from the DVRs of TiVo, Comcast, DirectTV and AT&T customers.
Shows finding their way to the digital memory hole include the already heavily censored “Police State” episode and shows on the JFK assassination and the worldwide water conspiracy.
“All of the shows that we have recorded on our Direct TV DVR of Jesse Ventura’s Show season 1 & 2 was removed without mine and my husband’s permission,” an email received on December 27 explains. “We do not have any setting’s on the DVR which would allow or permit the shows to be erased and deleted from our Direct TV Receiver/ Recorder.”
“Alex is right,” a comment on the InfowarMovies states. “I had 7 episodes of Ventura in my directv dvr. All of them marked as keep. The police state episode is gone. I think when they do code updates is when they erase. This is nuts!”
“I have AT&T Uverse and the Fema camp episode has been erased from my DVR,” reports a comment on Paul Joesph Watson’s story this morning about the episode appearing on YouTube.
TiVo has admitted monitoring DVR units. For instance, in 2004, the company said Janet Jackson’s “wardrobe malfunction” during the Super Bowl was the most replayed moment ever measured. “TiVo said it used its technology to measure audience behavior among 20,000 users during the Super Bowl,” CNN reported on February 23, 2004.
Waar staat in het artikel dat de programma's op last van de overheid verwijderd zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jaáá jongens en meisjes het fascisme gaat nu al zo ver dat de op last van de overheid opgenomen TV-programma's verwijderd wordt van je DVD-recorder.
En op in de gaan die Jesse Ventura is redelijk oppervlakkig. Dus waarom zou men dat verwijderen?!
Net zo als met mastercard en paypal die gedwongen zijn om geen moneytransfers naar WikiLeaks te maken. Wat voor belang heeft een provider er bij om specifieke programmas te verwijderen. De enige die er belang bij heeft is dezelfde die CD-branders verbiedt voor zijn personeel. En dat is het Pentagon/Overheid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:01 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waar staat in het artikel dat de programma's op last van de overheid verwijderd zijn?
Die zijn alleen maar gedwongen door hun eigen Algemene Voorwaarden. Daarin staat namelijk dat de donaties niet gebruikt mogen worden voor illegale activiteiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Net zo als met mastercard en paypal die gedwongen zijn om geen moneytransfers naar WikiLeaks te maken.
Om ervoor te zorgen dat programma's niet al te lang op de DVR blijven staan? Je kunt die dingen ook gewoon op een DVDtje branden hoor. Als die programma's ze echt zo dierbaar waren dan hadden deze mensen dit allang kunnen doen.quote:Wat voor belang heeft een provider er bij om specifieke programmas te verwijderen.
Aha, het Pentagon zelfs? Hebben het Pentagon en de overheid het niet heel erg druk met hele andere dingen dan het verwijderen van opgenomen programma's? Ze zullen zich echt heel erg druk maken over een zwaar gecensureerd programma gemaakt door Jesse Ventura met als onderwerp 'the Police State'.quote:De enige die er belang bij heeft is dezelfde die CD-branders verbiedt voor zijn personeel. En dat is het Pentagon/Overheid.
Misschien heeft het te maken met de kosten voor verschillende soorten licenties en dat ze daar in de VS verder mee zijn dan in NL?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft een provider er bij om specifieke programmas te verwijderen.
[..]
En niet meer de reclame blokken kan doorspoelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:53 schreef Dlocks het volgende:
Krijgen we in Nederland ook. Bijvoorbeeld dat je een opgenomen film een x-aantal keer kunt bekijken.
Klopt. Lambiekje zal dat waarschijnlijk zien als een opdracht van de overheid want die kunnen dan spotjes met propagande uitzenden waar je verplicht naar moet kijken. Commercie ofwel geld heeft er volgens hem uiteraard niets mee te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En niet meer de reclame blokken kan doorspoelen.
quote:truTV.com is part of Turner Entertainment Digital which is part of the Turner-SI Digital Network.
Inderdaad, heimelijk worden we met z'n allen al voorbereid voor de invasie van Italiaanse modellen die met parfum de Mokumse straten onveilig gaan maken, het is een complot zeg ik je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt. Lambiekje zal dat waarschijnlijk zien als een opdracht van de overheid want die kunnen dan spotjes met propagande uitzenden waar je verplicht naar moet kijken. Commercie ofwel geld heeft er volgens hem uiteraard niets mee te maken.
Een DVD is iets anders dan een DVRquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jaáá jongens en meisjes het fascisme gaat nu al zo ver dat de op last van de overheid opgenomen TV-programma's verwijderd wordt van je DVD-recorder.
En op in de gaan die Jesse Ventura is redelijk oppervlakkig. Dus waarom zou men dat verwijderen?!
Het gaat dus om een kanaal "conspiracy kanaal" van de eigenaar van cnn en mtvquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef RM-rf het volgende:
Zijn dingen die los staan van 'conspiracy beweringen'
http://en.wikipedia.org/wiki/TiVo#Historical_issues
TiVo's DVR heeft een content-flaggng systeem al sinds 2005 waardoor content verwijderd word door de provider na een bepaalde tijd of bv het geblokkeerd kan worden dat mensen het op DVD branden.
dat wordt gedaan bij dingen als 'pay-per-view' en 'vido-on-demand'...
en Jesse Ventura's 'Conspiracy Theory' is een 'video-on-demand'-kanaal... als je dàt een 'complot' vind, dat bv iemand als ventura dus laat betalen om dingen te zien die je ook gratis op het internet kunt lezen is verder je recht, maar ook dat is vrije markt-werking.
Jesse ventura maakt gewoon zn shows voor een commercieel station én MSM:
[..]
Waar natuurlijk an sich niks mis me is, dat is gewoon handel en kennelijk is er geld te verdienen met deze beweringen, alhoewel ik het zélf veelal niet veel meer dan het 'napraten van anderen' vind en het 're-cyclen van gratis vindbare content, waarbij het vooral de extra financiele slagkracht en bv een 'bekende naam' van een presentator is die dan bedoeld is om er méér geloofwaardigheid aan te verlenen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Het gaat dus om een kanaal "conspiracy kanaal" van de eigenaar van cnn en mtv
maar hier betaal je waarschijnlijk ook niet voor specifieke programma's maar voor een abonnement op een kanaal wat een wisselende programma aanbod heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik ken de show eigenlijk niet, maar ik vraag me af wat er precies in naar voren komt. Is het overtuigend direct bewijs, of is het allemaal indirect en vaag?
Verder denk ik dat RM-rf een goed punt heeft met zijn verwijzing naar de commerciële kant van het verhaal. Elke markt is er 1.
Ik hoop dat het hier niet zo ver komt dat je moet gaan betalen voor elke keer dat je een film of programma gaat kijken, maar dat is natuurlijk iets wat hollywood en de tv-bazen graag zien.. ook al betaal je voor de film, dan nog mag je van hen niet zeggen dat die film vanaf dan van jou is.. milk milk milk the cow
lolquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:15 schreef Frutsel het volgende:
na zoeken is infowars geen NWSbron
---> BNW
Wanneer is iets wel 'n nieuwsbron ? Moet er dan goedgekeurd door Reuters oid bijstaan ?quote:Alexander Emmerich Jones (Rockwall, Texas, 11 februari 1974) is een Amerikaanse onderzoeksjournalist, documentairemaker en radiopresentator. Hij noemt zichzelf zowel libertarisch als paleoconservatief. Hij werkt voor KLBJ News Radio. Momenteel woont hij in Austin, Texas.
http://www.infowars.com/c(...)appearing-from-dvrs/
Het DivX formaat was in het leven geroepen door de industrie dat je eenmalig een film kon kijken binnen 48 uur. Dat bleek al snel NIET te werken of beter gezegd hier en daar een hack en de idiote restricties is niet meer. Vervolgens heeft het formaat heeft de wereld veroverd. Complete film op 700mb in zeer acceptabele kwaliteit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik ken de show eigenlijk niet, maar ik vraag me af wat er precies in naar voren komt. Is het overtuigend direct bewijs, of is het allemaal indirect en vaag?
Verder denk ik dat RM-rf een goed punt heeft met zijn verwijzing naar de commerciële kant van het verhaal. Elke markt is er 1.
Ik hoop dat het hier niet zo ver komt dat je moet gaan betalen voor elke keer dat je een film of programma gaat kijken, maar dat is natuurlijk iets wat hollywood en de tv-bazen graag zien.. ook al betaal je voor de film, dan nog mag je van hen niet zeggen dat die film vanaf dan van jou is.. milk milk milk the cow
Neuh, onzin.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het DivX formaat was in het leven geroepen door de industrie dat je eenmalig een film kon kijken binnen 48 uur. Dat bleek al snel NIET te werken of beter gezegd hier en daar een hack en de idiote restricties is niet meer. Vervolgens heeft het formaat heeft de wereld veroverd. Complete film op 700mb in zeer acceptabele kwaliteit.
Hier kun je nog wat meer lezen over het bedrijf Divx:quote:The "DivX" brand is distinct from "DIVX" (Digital Video Express), an unrelated attempt by the now defunct U.S. retailer Circuit City to develop a video rental system requiring special discs and players.[1] The winking emoticon in the early "DivX ;-)" codec name was a tongue-in-cheek reference to the failed DIVX system.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |