Topic is dichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:19 schreef hondebrok het volgende:
waarom mag Mr Paranoid himself nog steeds van die baggertopics openen?
6 vaccins op een dag voor babies
het WK en gerelateerde boel is meer dan sport.quote:schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje VBL?
Of gaan we voortaan NWS topics openen voor elke toewijzing in de sport?
Waarom? Het is een stom spelletje, dat wordt opgeblazen. Zelf ben ik een enorme fan van onderwaterkickdammen, maar ik ga toch ook het toewijzen van het WK daarvan niet in NWS plaatsen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
het WK en gerelateerde boel is meer dan sport.Het is ook leven, cultuur, nieuws etc
je snapt het niet met je stom gelul\getroll. Het WK is een van de werelds grootste sportevenementen. Daar ga je niet omheen. Zulke krijgen een uitzondering.quote:schreef Lord_Vetinari:
Waarom? Het is een stom spelletje, dat wordt opgeblazen.
Quatsch. Het wordt zo groot gemaakt, maar of het hier of in Timboektoe wordt georganiseerd zal het merendeel van de mensen echt worst zijn en de mensen die het wel interesseert zitten in VBL, dus kan zo'n topic prima daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
je snapt het niet met je stom gelul\getroll. Het WK is een van de werelds grootste sportevenementen. Daar ga je niet omheen. Zulke krijgen een uitzondering.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Quatsch. Het wordt zo groot gemaakt, maar of het hier of in Timboektoe wordt georganiseerd zal het merendeel van de mensen echt worst zijn en de mensen die het wel interesseert zitten in VBL, dus kan zo'n topic prima daar.
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen. Maar als ik daar een topic over open, wordt het naar SPT geschopt of gesloten. Wat maakt het WK voetbal anders?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef vergezocht het volgende:
@lord-veterinari, of het mensen interesseert of niet doet niet af aan het feit dat het nieuws is en daarom in dit subforum hoort. Slecht redenering.
omdat dat alle Nederlanders miljoenen kost als het doorgingquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen. Maar als ik daar een topic over open, wordt het naar SPT geschopt of gesloten. Wat maakt het WK voetbal anders?
quote:schreef Lord_Vetinari:
Het is voor mensen ook nieuws dat het WK fierljeppen in Surhuisterveen wordt gehouden, na een lange bid-race tussen die plaats en Habbekutteveen Wat maakt het WK voetbal anders?
Mjah... je kon er gisteren bijna niet om heen. Of je nu voor de tv zat, radio luisterde, op internet zat, of op je werk. Het ging gistermiddag iets na 1600 uur op enorm veel plaatsen over dat ene evenement. En zeker omdat Nederland bij de bid betrokken was zie ik er niet veel kwaad in dat NWS daar één topic over heeft. Dat andere topic heb ik geslotenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het WK 2018 gaat naar RUSLAND Schopje VBL?
Of gaan we voortaan NWS topics openen voor elke toewijzing in de sport?
Beetje normaal mag ook wel aubquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
je snapt het niet met je stom gelul\getroll.
bemoei je d'r eens een keertje niet mee manquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
welk topic heb je het over man?
waarom blijf je mij disrepecteren? ik mag met anderen praten als ik dat wil of niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bemoei je d'r eens een keertje niet mee man
Ja, net als bij die ramp met de moskee, heb je van die users die denken dat je niet tussen de regels kan lezen, maar trieste reacties zijn niet altijd modbaar. Deze dus ook niet. Wel kenbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef Athlon64x het volgende:
40 doden bij bosbranden Israel
wordt een beetje moe van die mongool met die opmerkingen hele tijd bij Joden en Israël
Prima, zeg het dan wel tegen je de volgende keer wanneer ik je zie. Geen idee hoe ik je anders moet bereiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee wat je schreef, ik doe niet aan DM's of PM's en heb je dan ook meteen weggeklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |