ik ook, dichterbij, minder koud, en minder kans om neergestoken te wordenquote:
Weet je hoe warm rusland in de zomer is gekquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik ook, dichterbij, minder koud, en minder kans om neergestoken te worden
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
Het blijft rustig in Nederland in 2018!!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Weet je hoe warm rusland in de zomer is gekMaar ja UK was beter geweest, dan was ik wellicht nog gegaan.
Eerst inlezen dan reageren, sucessquote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Red_85 het volgende:
Whahahaha dit is toch duidelijk? Ik had eigenlijk gehoopt op Engeland en iig niet Qatar. Dollars dollars dollars, daar gaat het om en daarom had ik al niet gehoopt dat wij het niet zouden krijgen. Een hard gelach dit.
Wat moet Qatar in godsnaam met een WK? al die stadions die ze moeten bouwen worden nooit meer gebruikt. Wat een geldverspilling. Ieder nadeel heb zn voordeel, al die Paki's, Indiers en Indonesiers hebben genoeg werk als ze weer als slaaf door de arabieren gebruikt gaan worden. En tijdens het tournooi lekker met 46 graden opeengepakt met 50.000 anderen of op een snikheet veldje proberen te ballen...
Succes
Voor wie is dit een hard gelag?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Red_85 het volgende:
Whahahaha dit is toch duidelijk? Ik had eigenlijk gehoopt op Engeland en iig niet Qatar. Dollars dollars dollars, daar gaat het om en daarom had ik al niet gehoopt dat wij het niet zouden krijgen. Een hard gelach dit.
Flikker toch op man. Zie je het zelf dan niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |