Done.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
Kabinet akkoord met missie Afghanistan
TT naar waar het over gaat? Afghanistan, zie Teletekstpagina in het topic.
Vet van mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Het is gvd droevig genoeg dat ik erom moet vragen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Monidique het volgende:
Zou het persoonlijk getroll uit dit topic verwijder kunnen worden? Sarah Palin's 'Taking Back 20' uit de lucht na schietpartij.
En als jullie toch bezig zijn, kijk eens even naar die trollkloontjes. Ik vind ze weinig constructief.
Een ontbrekende e. Heb je nog wel kunnen slapen vannacht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Het is gvd droevig genoeg dat ik erom moet vragen!
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.quote:
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.
Nee, ik vind Monidique ook maar een zure linkse pruim die ik liever kwijt dan rijk ben, maar wat mij betreft blijft hij lekker doortrollen hoor, ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Wikileaksgate #19: Mirror, Mirror on the wall...?
Er gaat iets fout.. staat dit topique nou wel of niet in Wikileaks???
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79quote:
bij mij wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |