http://www.powned.tv/nieu(...)_deelde_tik_uit.htmlquote:Frans van Rhee, de Drentse PVV-kandidaat voor de Provinciale Staten, heeft in 2002 een tik uitgedeeld aan een 'Marokkaans schoffie'. Nadat hij enkele uren in de cel doorbracht, kwam hij een schikking van honderd euro overeen met de politie.
Van Rhee was destijds drogist in Groningen en een dief probeerde iets uit zijn winkel te stelen. Toen de jongen al in de politiewagen zat, kwam Van Rhee verhaal halen. "Toen heb ik het Marokkaanse schoffie een klein tikje gegeven", vertelt hij nu tegen RTV Drenthe. "Hij heeft het waarschijnlijk niet eens gevoeld."
"Ik heb geen spijt, maar ik had het niet moeten doen. De PVV vond het geen probleem, ik heb geen strafblad. Het is mij overkomen."
Misschien kan dat met terugwerkende kracht gedaan wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Adelante het volgende:
Breaking News![]()
Hij heeft niet eens z'n neus gebroken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien kan dat met terugwerkende kracht gedaan worden
Ja mooi he, de PVV'er doet waar hij voor staat en zal hier waarschijnlijk veel commentaar op krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Flurry het volgende:
mishandelde of mishandelt? wat is het nou?
Je was me voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
wat maakt dit nu weer uit
het is niet netjes maar wel begrijpelijk gedrag
Amerika is fascistischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef IHVK het volgende:
Geweldsverheerlijking is een evident fascistisch kenmerk.
Zijn achterban zal dit vast ok vinden, wat de PVV een fascistische partij maakt.
Dit. Heeft ie toch nog een beetje straf gehad, aangezien ie waarschijnlijk een uur later alweer vrolijk over straat liep.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
het is niet netjes maar wel begrijpelijk gedrag
Tik em dan direct die wagen in op het moment dat ze aan komen rijden. Hoeft de firma blauwpet de wagen niet eens meer uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef Arth_NL het volgende:
Hoe dapper, iemand die al in de politiewagen zit slaan.![]()
Anyway, wat een non-nieuws.
fascisten gebruikten het tegen onschuldigen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef IHVK het volgende:
Geweldsverheerlijking is een evident fascistisch kenmerk.
Zijn achterban zal dit vast ok vinden, wat de PVV een fascistische partij maakt.
Oh ja, da's waar ook. In dit geval is geweld gerechtvaardigd omdat het om een Marokkaan gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef elsjehelsje het volgende:
[..]
fascisten gebruikten het tegen onschuldigen.
precies zoals marokkanen bijvoorbeeld homo's terroriseren
Ja het zijn wel echte heldenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef Arth_NL het volgende:
Hoe dapper, iemand die al in de politiewagen zit slaan.![]()
ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. In dit geval is geweld gerechtvaardigd omdat het om een Marokkaan gaat.![]()
Omdat het om een dief gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. In dit geval is geweld gerechtvaardigd omdat het om een Marokkaan gaat.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |