quote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, het scheelt idd niets, maar hij was net twintig seconden eerder
relaxed.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeeeee ik open nooit meer wat in nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan trek ik mijn stem maar weer inquote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeeeee ik open nooit meer wat in nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef watzegjenu het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.
en als ihvk en basheeboy nog op de achterbank zaten dan was het een nieuwe nationale feestdag.
Kwijlen doe je nog steeds goed.quote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
een beetje nederlandse humor zit er niet meer in nws he?
Aanvulling: Onzinnige, op-de-man-spelende TS, die alleen maar wartaal kan uitslaan.quote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eerst de bron maar: BBC
Onzinnige TT, onzinnige OP, onzinnige discussie, BNW/TRU-voer.
Ik kom bij mijn post uit wanneer ik op je link klik. Waar zie jij die doodsverwensing in die post? Of is hij al weg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:14 schreef fruityloop het volgende:
Zijn dit soort verwensingen nog normaal te noemen in NWS?
Ja, maar weet je dat er echt mensen zijn die zo weinig verstand van dit soort zaken hebben? Dit is dus een mening die ik vaker heb gehoord, en die mening kan je alleen met goede tegenargumenten veranderen. Dus niet met een moderatie omdat die mening mij niet aan staatquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Frans fotomodel overleden aan anorexia
Unbelievable eigenlijk. Nou ja, ik postte het ook in de hoop dat het geen (troll)discussie wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar weet je dat er echt mensen zijn die zo weinig verstand van dit soort zaken hebben? Dit is dus een mening die ik vaker heb gehoord, en die mening kan je alleen met goede tegenargumenten veranderen. Dus niet met een moderatie omdat die mening mij niet aan staat
Zal hem weer eens een pm gaan sturen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Nibb-it het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/37149 Zou fijn zijn als ie ook in z'n eigen topics reageert behalve alleen een (komkommer) bericht te dumpen.
Daar duik ik ff in en daarna ga ik oudjaarsavond vieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal even de NSB-er uithangen.
Hier, een kloon: http://forum.fok.nl/user/history/330132
Jij was officieel de laatste poster en op Fok! is het een wijdverbreide gewoonte dat de laatste poster het vervolg opent. Aangezien jullie nog niet uitgepraat waren lijkt een vervolg me wel op zijn plaatsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef karr-1 het volgende:
Leuk dat een moderator berichten blijft proppen na dat het topic vol en gesloten is, maar kan er dan ook een nieuw topic komen zodat we allemaal weer kunnen reageren?
Werkgevers willen ouderen minder betalen bij mindere prestaties.
Oke gaan we regelenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was officieel de laatste poster en op Fok! is het een wijdverbreide gewoonte dat de laatste poster het vervolg opent. Aangezien jullie nog niet uitgepraat waren lijkt een vervolg me wel op zijn plaats
Even gegastmod.quote:Op maandag 3 januari 2011 05:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
En kan de TT van #13 naar #14 veranderd worden van dit draadje: van Laura #14 Van Zeikmeisje naar Bedelmeisje ?
ik wil een carnavalsforumquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Dat subforumpje Wikileaks is ook niet meer echt belangrijk, of wel?.
Jepquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:26 schreef Snapcount2 het volgende:
Mag het Opgenomen materiaal wordt van DVR verwijderd topic naar BNW? Lambiekje begint in de OP gelijk weer te blaten over 'de fascistische overheid' en legt verbanden die nergens op slaan.
quote:
Volgende keer met linkjes erbij aubquote:
Done.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
Kabinet akkoord met missie Afghanistan
TT naar waar het over gaat? Afghanistan, zie Teletekstpagina in het topic.
Vet van mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Het is gvd droevig genoeg dat ik erom moet vragen!
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Monidique het volgende:
Zou het persoonlijk getroll uit dit topic verwijder kunnen worden? Sarah Palin's 'Taking Back 20' uit de lucht na schietpartij.
En als jullie toch bezig zijn, kijk eens even naar die trollkloontjes. Ik vind ze weinig constructief.
Een ontbrekende e. Heb je nog wel kunnen slapen vannacht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar de tranen schieten me elke keer in de ogen als ik de AT ververs. Kan iemand even de werkwoordsvervoeging corrigeren in de TT van PVV'er mishandelde marokkaans tuig ?
Het is gvd droevig genoeg dat ik erom moet vragen!
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.quote:
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over constructief gedrag leidend is, doe me een lol zeg.
Nee, ik vind Monidique ook maar een zure linkse pruim die ik liever kwijt dan rijk ben, maar wat mij betreft blijft hij lekker doortrollen hoor, ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Alsof jouw mening over wat leidend is leidend is.
wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Wikileaksgate #19: Mirror, Mirror on the wall...?
Er gaat iets fout.. staat dit topique nou wel of niet in Wikileaks???
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79quote:
bij mij wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier staat ie dan weer niet...? http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/79
ja maar die andere is al vollerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Maanvis het volgende:
O wacht, na ctrl-f5 dan weer wel.
Anyway hij is dubbel maar ik was eerst!
Dat zal ik zaterdag tegen de meiskes in de lokale dancing zeggen. Dat volle mensen voorgetrokken worden.quote:
ja dan loopt gauw die zak, euh zaak, leeg denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zal ik zaterdag tegen de meiskes in de lokale dancing zeggen. Dat volle mensen voorgetrokken worden.
Zo zorg je er wel voor dat straks helemaal niemand meer iets tegen je zegt hè.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkaan van Youtube krijgt straf.
yo frutsel. je vroeg er om. hier heb je het. en dit is nog wel op de man gespeeld.mag hopen dat er dan een zwaardere straf op staat dan slechts editten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |