abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90462195

In de subfora DEF loopt een al reeds een topic over deze zoals hij zelf zegt,directe afstammeling van de befaamde en beruchte Djenghis Kahn. Zijn naam in NL: Gerard Karel Meijers. :Y

In het buitenland echter is hij beter bekend als prins professor.dr.Ganyuurin Dschero Khan en koketteert en paradeert daar maar al te graag mee rond als er weer eens een militaire veteranendag is in het zuiden(Roermond,Arnhem eo) van het land.

Dit kleurrijk persoon is al menigkeer in de media geportretteerd zoals hier, hier, hier en totslot hier in het programma Showroom en heeft zelfs een boek uitgebracht waarin alle heldendaden tijdens zijn turbulente leven de revu in passeren.

Menigeen fronst de wenkbrauwen bij het zien van al deze heldendaden en menig gamemaker van DICE (Battlefield games) zou maar al te graag zo iemand als personage voor zijn games gebruiken echter de realiteit is anders gezien de verkregen info van iemand die toevalligerwijs in het Amerikaanse leger dient en dus op de hoogte is van alles wat daarmee heeft te maken.

Of zoals die aangeeft:
Hij heeft 3 verschillende paspoorten, maar geen Amerikaans. En zelfs als hij al een Amerikaans paspoort had, zou hij die andere nationaliteiten op hebben moeten geven om een security clearance te krijgen om te kunnen dienen in het Amerikaanse leger ende special forces aldaar.

verder:
hij heeft zijn medailles niet Amerikaans opgemaakt, hij draagter namelijk teveel, en ook nog eens in de verkeerde volgorde. Daarbij kon je ook zien in dat 10 minuten durende interview bij NCRV's Joris showroom nergens een certificate gezien werd van bv. zijn Silver Star, of van USAJFKSWCS voor het behalen van de Special Forces opleiding als hij beweert daar te hebben gediend.

Dat deze Gerard Karel Meijers in de gevechtssportwereld een naam heeft gemaakt gedurende al die jaren kan waar zijn,maar dat deze man daarnaast ook nog een commando is geweest bij de US special forces of waar dan ook,moge na deze onthullingen gelijk van tafel worden geveegd want bekend is hij intussen wel in de USA SF maar dan als nepper van de bovenste plank die helaas vanwege de NL wetgeving door deze bedriegerij niet kan worden aangepakt. }:|

Een goed klant van de militaire dumpzaken en beurzen is hij schijnbaar wel. ;)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 26 december 2010 @ 16:47:09 #2
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90462256
Volgens mij is dit gewoon een oude verwarde man die in een fantasiewereldje leeft, laat 'm lekker z'n gang gaan.

Zijn dat trouwens vier generaalssterren op z'n kraag :P?
  zondag 26 december 2010 @ 16:51:01 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_90462367
En dit moet in NWS omdat....?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 26 december 2010 @ 17:09:04 #4
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_90462846
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dit moet in NWS omdat....?
..er geen ander nieuws is? (zeker nooit ondernemer geweest.)
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zondag 26 december 2010 @ 18:07:35 #5
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90464364
Ah, getuige zijn rechtermouw is meneer zelfs alumnus van het Carolus Clusius College.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90465763
quote:
Lord_Vetinari schreef:

En dit moet in NWS omdat....
Omdat deze man nieuwswaardig is en mocht een mod dat niet vinden dan mag het naar een ander subfora, :Y maar aub niet sluiten. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 26 december 2010 @ 19:24:17 #7
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90465809
Zijn wenkbrauwen beginnen wel steeds agressiever te groeien.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90467068
Uitvinder van de lowkick, nazaat van Genghis Khan, commando, uber ninja, en daarnaast grondlegger van (bijna) alles :D
Wat een eindbaas :Y
It's okay to be white
pi_90467127
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 16:47 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn dat trouwens vier generaalssterren op z'n kraag :P?
Die heeft hij vast gejat van die Japanner die hij gekookt heeft!

Man, zelfs Chuck Norris is een mietje vergeleken met deze vent!
pi_90467572
Ik zou zeggen, kijk de documentaire: het bloed van Jengis Khan.
Volgens mij was ie namelijk niet in dienst van het amerikaanse leger, maar adviseur. Desbetreffende journalist heeft toen behoorlijk uitgeplozen, maar hem niet op een leugen kunnen betrappen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 december 2010 @ 20:35:04 #11
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_90467873
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
Man, zelfs Chuck Norris is een mietje vergeleken met deze vent!
Some say Gerard once sneezed a rhino inside out :D
It's okay to be white
pi_90468922
Voor de sceptici (en nee ik geloof ook niet in al ze onderscheidingen!) http://player.omroep.nl/?aflID=5740816

1 van de meeste indrukwekkende docu die ik gezien heb.
pi_90469081
Oja kijk vooral even op 33:20 en zeg dan of het een oplichter is...
pi_90471220
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef raptorix het volgende:
Grote delen van het verhaal op zich zullen best waar zijn, maar dat geeft hem nog steeds geen enkel recht om de groene baret en allerlei onderscheidingen die hij niet verdiend heeft te dragen.
Dat getuigt gewoon van geen enkel respect tegenover degenen die die eer werkelijk verdienen.
Of je nu een of andere zwerver bent of een Mongoolse prins, dat soort acties maakt je gewoon een enorme idioot.
  zondag 26 december 2010 @ 22:07:50 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90471542
quote:
Net gekeken, maar wat heeft dat gelul in die dojo te maken met zijn "militaire" verleden?
pi_90471805
Dat embleem op zijn linker schouder ziet er wel badass uit. Zonder al die andere meuk zou het zo een rocker kunnen zijn.. :')
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_90472872
Die vent lijkt op een dikke communist! :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 december 2010 @ 23:38:58 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_90476125
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Mendeljev het volgende:
Dat embleem op zijn linker schouder ziet er wel badass uit. Zonder al die andere meuk zou het zo een rocker kunnen zijn.. :')
Met zo'n klein nep-wehrmachthelmpje op een vette Harley met een apehanger stuur.

Maar een Gerard Karel is wel het laatste waar je hem voor zou aanzien.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_90476227
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net gekeken, maar wat heeft dat gelul in die dojo te maken met zijn "militaire" verleden?
Niets, maar ik vind het wel een markant figuur, als blijkt dat zijn insignes nep zijn, mag je ze wat mij betreft er zo vanaf trekken.
pi_90476274
Afstammeling van Genghis khan wat is daar nou zo bijzonder aan eigenlijk? :D
  maandag 27 december 2010 @ 00:16:45 #21
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_90477952
Directe afstammeling, that is. Dus niet samen met de andere vermeende 1/8 van genghis afkomstige wereldbevolking :9
Bijzondere kerel is het zeker wel, volgens mij voelt hij alleen dat hij te weinig begrip krijgt voor wat ie wel heeft gedaan en doet ie er daarom maar een schepje bovenop.
Jammer want zonder die grappen zou ie al best een noemenswaardige kerel zijn.
It's okay to be white
pi_90481528

Als een Mongoolse krijger :D :')
pi_90483537
Het is eigenlijk triest dat we een man als deze zoveel aandacht geven, het enige wat hij gepresteerd heeft is oude rommel te kopen en deze te dragen en er een heel luchtkasteel omheen te breien. Maarja het is makelijker om een groene baret te kopen, dan om er een werkelijk te verdienen.
  maandag 27 december 2010 @ 07:56:13 #24
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90483814
:')
quote:
Hmm, die man gebruikt de naam "Khan" als familienaam, maar volgens mij is dit geen bewijs dat je dan afstammeling bent van Genghis Khan. Khan is namelijk een mongoolse titel wat 'heerser' of 'keizer' betekent en welke achter de persoonsnaam wordt geplaatst. Genghis Khan en zijn afstammelingen waren/zijn lid van het Huis/Clan van Borjigin en hebben nooit 'Khan' als achternaam gebruikt. Het is zoiets als dat sommige Nederlanders de achternaam "de Koning" of "Prinsen" hebben; dit betekent nog niet dat zij afstammen van de Nederlandse koninklijke familie.

Trouwens, uit genetisch onderzoek blijkt dat 8% van de mannen in Azie wel 'afstammeling' zijn van de vier zonen van Genghis Khan. Zie: DNA evidence - Genghis Khan Effect
Hij heeft trouwens wel een typisch Mongools gezicht, maar ook dat is niet vreemd. Een ex-collegaatje van mij kwam uit Maleisië en heeft Mongools bloed in haar. Ze en meerdere landgenoten stammen af van de Mongoolse veroveraars die uiteindelijk helemaal tot in Zuidoost Azië kwamen.

Mijn ex-vriendin komt van Indonesië vandaan en vertelde mij dat daar ook Chinese en Mongoolse afstammelingen wonen.

Over zijn militaire verleden kan ik geen oordeel geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door SemperSenseo op 27-12-2010 08:09:51 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90484111
Dat niet na te gaan is dat hij bij de commando's heeft gezeten hoort er natuurlijk ook wel weer helemaal bij. Tijdens een van de eerste trainingen leren commando's al om zo weinig mogelijk sporen achter te laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')