zozo, jij doet wijs.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat niet de kroonprins van de Mongolishe Tsaar, afstammeling van Djenghis Kahn?
Ik kijk wel eens TVquote:
Tssssquote:of je kunt gewoon goed inzoomen met paint.
Teveel moeitequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zozo, jij doet wijs.
of je kunt gewoon goed inzoomen met paint.
zijn naam staat op zijn jaarkaart![]()
Ik vind die MACV-SOG patch wel amusant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil dus niet té snel oordelen dat dit wellicht een NEPVET aka Phonie is. Maar zijn battons, en andere insignes zijn wel een allegaartje van internationale emblemen.
Hallo, er lezen leken meequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:29 schreef Pumatje het volgende:
inderdaad, dat ding kun je volgens mij niet eens op DT opspelden.
zal vast geen DT heten dat ding, maar ik weet wel zeker dat het niet de bedoeling is om er dat mee te doen.
Daarnaast krijg je dat enkel als je werkelijk bij SOG hebt gediend... dat heeft ie echt never
hardste van het hardste zeg maar. SOG.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, er lezen leken mee
SOG? DT?
klopt, maar die SOG badge maakt alles belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, laten we ons niet verleiden tot speculatie, maar de echte kenners aan het woord laten die wellicht meer inzicht hebben mbt de medailles die deze man draagt. Iemand veroordelen is heel gemakkelijk.
Edoch, het is bijzonder vreemd dat hij zoveel internationale vaardigheids emblemen draagt, en idem dito battons. Plus enkele army (unit) recommendation battons heeft.
Ook altijd leuk om te lezen:quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
hardste van het hardste zeg maar. SOG.
opereerde veel in vietnam, waren echt viespeukenbepaalde tijd actief.
DT = dagelijks tenue..
nette kleding van de miltiair zeg maar..
iets wat je alles behalve dagelijks draagt.. naam komt vast van vroeger, toen het nog verplicht was met DT te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |