http://www.volkskrant.nl/(...)teeds-vreemder.dhtmlquote:Verdachte bloedbad 'gedroeg zich steeds vreemder'
TUCSON - De verdachte van de schietpartij in Tucson, waarbij zes doden vielen en onder anderen een Amerikaans congreslid zwaargewond raakten, vertoonde de afgelopen maanden steeds vreemder gedrag.
* Giffords en haar man, de astronaut Mark Kelly
Giffords en haar man, de astronaut Mark Kelly © afp
*
Tot ziens. Beste vrienden, wees alsjeblieft niet kwaad op me.
Verdachte aanslag op Giffords
Volgens The New York Times leidde zijn storende gedrag op het Pima Community College in combinatie met plaatsing van verontrustende video's op internet ertoe dat de schoolleiding de 22-jarige Jared Lee Loughner schorste. Hij mocht pas terugkeren na een evaluatie van zijn geestelijke gezondheid.
Daarop besloot Loughhner van school te gaan. Dat was oktober vorig jaar. Hij groeide op in Tucson (Arizona) en ging naar de Mountain View High School. Hij viel daar niet bijzonder op, aldus voormalige leerlingen.
Eigen gang
'Hij was niet bijzonder populair, hij ging zijn eigen gang', aldus de voormalige leerling Grant Wiens in de krant. Volgens buren woont Loughner nog bij zijn ouders in een middenklassewijk in het noorden van Tucson (550.000 inwoners), niet ver van de plek waar de schietpartij plaatshad. Hij zou hij geen broers of zusters hebben.
Loughner wilde het leger in nadat hij van school was gegaan, maar kwam niet door de keuring. Het leger wilde niet zeggen waarom hij is afgekeurd. Hij zou ook een paar keer in aanraking zijn gekomen met de politie voor enkele kleine drugsdelicten. Hij zou toen volgens sheriff Clarence Dupnik ook doodsbedreigingen hebben geuit, maar niet tegen het neergeschoten Congreslid Gabrielle Giffords.
Ze snapt het niet
Een vriendin van Loughner, Caitlin Parker, zei tegen CNN dat hij in 2007 Giffords een keer heeft ontmoet en daarover zei: 'Ik kan niet geloven dat ze het gewoon niet snapt. Politici snappen het gewoon niet.' Volgens Parker gedroeg de jongen zich sinds zijn middelbare schooltijd steeds vreemder en was hij geobsedeerd door de voorspelling dat de wereld in 2012 vergaat.
Wees niet kwaad op me
De afgelopen maanden plaatste hij een aantal video's op internet. Veel wat hij daarop zegt is onsamenhangend. Hij wil onder anderen terug naar goud en zilver als betaalmiddel. In een andere video zegt hij dat de regering mensen 'hersenspoelt'. Hij zette zaterdag op de dag van de schietpartij nog een bericht op zijn pagina op MySpace. Daarin schreef hij: 'Tot ziens. Beste vrienden, wees alsjeblieft niet kwaad op me.'
Zo zie je maar weer waar 1 kind gezinnen naartoe kunnen leiden.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Observer86 het volgende:
Verdachte bloedbad 'gedroeg zich steeds vreemder'
TUCSON - De verdachte van de schietpartij in Tucson, waarbij zes doden vielen en onder anderen een Amerikaans congreslid zwaargewond raakten, vertoonde de afgelopen maanden steeds vreemder gedrag.
* Giffords en haar man, de astronaut Mark Kelly
Giffords en haar man, de astronaut Mark Kelly © afp
*
Tot ziens. Beste vrienden, wees alsjeblieft niet kwaad op me.
Verdachte aanslag op Giffords
Volgens The New York Times leidde zijn storende gedrag op het Pima Community College in combinatie met plaatsing van verontrustende video's op internet ertoe dat de schoolleiding de 22-jarige Jared Lee Loughner schorste. Hij mocht pas terugkeren na een evaluatie van zijn geestelijke gezondheid.
Daarop besloot Loughhner van school te gaan. Dat was oktober vorig jaar. Hij groeide op in Tucson (Arizona) en ging naar de Mountain View High School. Hij viel daar niet bijzonder op, aldus voormalige leerlingen.
Eigen gang
'Hij was niet bijzonder populair, hij ging zijn eigen gang', aldus de voormalige leerling Grant Wiens in de krant. Volgens buren woont Loughner nog bij zijn ouders in een middenklassewijk in het noorden van Tucson (550.000 inwoners), niet ver van de plek waar de schietpartij plaatshad. Hij zou hij geen broers of zusters hebben.
Loughner wilde het leger in nadat hij van school was gegaan, maar kwam niet door de keuring. Het leger wilde niet zeggen waarom hij is afgekeurd. Hij zou ook een paar keer in aanraking zijn gekomen met de politie voor enkele kleine drugsdelicten. Hij zou toen volgens sheriff Clarence Dupnik ook doodsbedreigingen hebben geuit, maar niet tegen het neergeschoten Congreslid Gabrielle Giffords.
Ze snapt het niet
Een vriendin van Loughner, Caitlin Parker, zei tegen CNN dat hij in 2007 Giffords een keer heeft ontmoet en daarover zei: 'Ik kan niet geloven dat ze het gewoon niet snapt. Politici snappen het gewoon niet.' Volgens Parker gedroeg de jongen zich sinds zijn middelbare schooltijd steeds vreemder en was hij geobsedeerd door de voorspelling dat de wereld in 2012 vergaat.
Wees niet kwaad op me
De afgelopen maanden plaatste hij een aantal video's op internet. Veel wat hij daarop zegt is onsamenhangend. Hij wil onder anderen terug naar goud en zilver als betaalmiddel. In een andere video zegt hij dat de regering mensen 'hersenspoelt'. Hij zette zaterdag op de dag van de schietpartij nog een bericht op zijn pagina op MySpace. Daarin schreef hij: 'Tot ziens. Beste vrienden, wees alsjeblieft niet kwaad op me.'
http://www.volkskrant.nl/(...)teeds-vreemder.dhtml
Zo zie je maar weer waar drugs toe leidt. Het begint met een paar kleine overtredingen en het eindigt in schizofrenie en massamoord. Hopelijk trekt men hier lessen uit.
Oops, Arizona...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn hemel, is er in Arkansas OOK al een schietpartij geweest?
Wel in het lichaam van de moordenaar.quote:Volgens mij zaten er nogal altijd kogels in de lichamen van de slachtoffers en geen drugs.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waar drugs toe leidt. Het begint met een paar kleine overtredingen en het eindigt in schizofrenie en massamoord. Hopelijk trekt men hier lessen uit.
Ja dus? Als hij alleen maar drugs heeft kun je toch niemand vermoorden?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Oops, Arizona...
[..]
Wel in het lichaam van de moordenaar.
Gristenterreur!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand kan vermoorden ook al heb ik een wapen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dus? Als hij alleen maar drugs heeft kun je toch niemand vermoorden?
Het feit dat hij een wapen kon hebben lijkt me de voornaamste oorzaak van deze moorden.
quote:Over bridge of sighs
To rest my eyes in shades of green
Under dreamin' spires
To Itchycoo Park, that's where I've been
What did you do there?
I got high
What did you feel there?
Well I cried
Who did you kill there?
I shot a congresswoman
It's all too beautiful
It's all too beautiful
It's all too beautiful
It's all too beautiful
Kan je me even aanwijzen waar dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Oops, Arizona...
[..]
Wel in het lichaam van de moordenaar.
Mohammed B. had anders geen moeite met het omzeilen van Wet wapens en munitie.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dus? Als hij alleen maar drugs heeft kun je toch niemand vermoorden?
Het feit dat hij een wapen kon hebben lijkt me de voornaamste oorzaak van deze moorden.
Ach Fok zit vol met drugsfans, dus maak je maar niet druk, hoort er bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Mohammed B. had anders geen moeite met het omzeilen van Wet wapens en munitie.
Oeeeh scherp!!! Met een mes kun je namelijk ook van afstand eenvoudig meerdere mensen vermoorden!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Mohammed B. had anders geen moeite met het omzeilen van Wet wapens en munitie.
Wat heeft Mohammed B te maken met drugs?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach Fok zit vol met drugsfans, dus maak je maar niet druk, hoort er bij.
Theo is doodgeschoten, knul.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Oeeeh scherp!!! Met een mes kun je namelijk ook van afstand eenvoudig meerdere mensen vermoorden!
quote:
Niks.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat heeft Mohammed B te maken met drugs?
Doodgeschoten, daarna neergestoken (post mortum) en getracht onthoofd te worden.quote:
En zelfs dat staat er niet. Is er drugs bij hem gevonden en is hij veroordeeld? En waren het geestverruimdende middelen of had hij slaapmiddelen uit Mexico meegenomen voor zijn oma?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je me even aanwijzen waar dan?
Er staat alleen iets over drugsdelicten, dat kan ook gewoon handel zijn, daarvoor hoef je niet 24/7 stoned of high te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |