abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89959060
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis. In de jaren dertig werden Joden niet in het openbaar vervolgd door de overheid in Duitsland.
Wie zegt er iets over de jaren dertig, hmmm? Ik niet.

Maar als ik het goed begrijp mag je dus een vergelijking maken met een zwaar negatieve en emotioneel beladen associatie, om vervolgens te zeggen dat je maar een heeeeeeeeeeeeeel klein stukje wil vergelijken, niet alles? Ik denk dat ik eens wat mooie vergelijkingen ga maken met Marrokanen en Apen, die hebben ook overeenkomsten met elkaar.
pi_89959096
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

En jij denkt dat het daar mee begon :')?

Voordat de jodenvervolging in gang werd gezet is er eerst jaren propaganda en haat over Joden verspreid.

Denk je dat het volk de jodenvervolging toe had gelaten als er niet een groot deel het er mee eens was? Dat krijg je als je mensen maar lang genoeg blijft vertellen dat een groep fout is, dan gaan ze het nog geloven ook.

Net als met de PVV stemmers en hun islamfobie dus.
Bij de Joden was het vooral jaloersiteit omdat ze het zoveel beter deden dan de gemiddelde duitser.

Bij de Marokkanen is het vooral afgunst omdat ze zoveel crimineler en intoleranter zijn dan de gemiddelde Nederlander.
pi_89959119
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef Cubewood. het volgende:
Zoals je aan de gemiddelde reacties op FOK! frontpage kan zien klopt het aardig.

Bij de joden begon het ook met zwartmaken, kijken waar dit op uitloopt.
eens!
pi_89959129
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Zeg Hans, waar denk je dat die propaganda vandaan kwam 70 jaar terug? Omdat de Joden hun zaakjes goed voor elkaar hadden en nog wat geld hadden. Afgunst. Zoals Ringo net al zei, de sociale omstandigheden zijn compleet anders.
Niets, maar dan ook helemaal niets kan worden gezien als legitimatie voor ontmenselijking.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:00:59 #155
230491 Zith
pls tip
pi_89959140
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis zou ik zeggen. De Joden werden in het openbaar vervolgd door de overheid uit die tijd. Gebeurt dat nu ook ? Nee he.
Ken je geschiedenis zou ik zeggen, Hitler begon niet gelijk met vervolgen.

Ken je politiek trouwens ook, Wilders is niet aan de macht om zulke dingen in te voeren mocht hij dat willen.

Dus je argument is kul.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:01:45 #156
230491 Zith
pls tip
pi_89959178
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie zegt er iets over de jaren dertig, hmmm? Ik niet.
Jij denkt bij 'uit die tijd' alleen aan de jaren 40? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89959196
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niets, maar dan ook helemaal niets kan worden gezien als legitimatie voor ontmenselijking.
Ik mis de link met mijn reactie en de uitspraak van Cohen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89959239
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Zith het volgende:

[..]

Jij denkt bij 'uit die tijd' alleen aan de jaren 40? :')
Ik denk aan meer dan de jaren 30, zoals sommigen hier. Maar ja, selectief vergelijken he, dat mag tegenwoordig!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 15:03:37 ]
pi_89959246
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Ken je geschiedenis zou ik zeggen, Hitler begon niet gelijk met vervolgen.

Ken je politiek trouwens ook, Wilders is niet aan de macht om zulke dingen in te voeren mocht hij dat willen.

Dus je argument is kul.
Wat moet het zwaar zijn om elke dag in de angst te leve n dat Wilders binnen nu en tien jaar een staatsgreep pleegt, de uitkeringstrekkers in de oorlogsfabrieken aan het werken zet en vervolgens de aanval op het oosten opent.
pi_89959253
Domme opmerking.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_89959280
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wat moet het zwaar zijn om elke dag in de angst te leve n dat Wilders binnen nu en tien jaar een staatsgreep pleegt, de uitkeringstrekkers in de oorlogsfabrieken aan het werken zet en vervolgens de aanval op het oosten opent.
Ze zitten nu al ondergedoken in kelders en op zolders, zo bang zijn ze voor de razzia`s van Wilders.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:04:20 #162
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89959285
Cohen beproeft een nieuwe tactiek om zieltjes te winnen? Wat een druiloor.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:07:45 #163
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89959409
Het hele punt is natuurlijk dat de groep als geheel wordt gecriminaliseerd, het bewijs daarvan zie je zelfs in dit topic zelf, waarin maatregelen goedgepraat worden omdat 'ze' je oma omver duwen.
Het is verbazingwekkend dat mensen de kwalijkheid daarvan niet inzien, omdat het nog maar kort geleden zwaar verkeerd is gelopen.
Nogmaals, ik snap waarom het argument wordt weggewuifd, want je kan je immers niet verdedigen tegen de associatie. MAAR, het is ook ons enige voorbeeld om aan te grijpen waartoe het criminaliseren van een groep kan leiden. De hoop is denk ik dat mensen gaan nadenken over de gevolgen voor onschuldige moslims, zodat ze stoppen met denken aan die groep als een homogene groep met een eigen 'wil'. Niks mis met pissig zijn op kutmarokkanen, het gaat er om dat deze worden misbruikt om vele ernstigere zaken te bewerkstelligen.

Open je ogen!!!111eins!! enzo :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_89959412
laat maar
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:09:39 #165
230491 Zith
pls tip
pi_89959483
Omdat er geen PVVers melden die mijn vraag willen beantwoorden, maak ik zelf wel even een conclusie :)

---
Duitsland voor 1938:
Ingevoerde wetten door Hitler's partij:

quote:
- Het verbod op het bouwen/openen van nieuwe synagoges.
- Het verbod op het bezit van de Tora en andere Joodse literatuur.
- Het verbod om in het openbaar traditioneel Joodse kleding te dragen.
- Het verbod op Joodse verenigingen zoals de heerensociëteiten die ook in Nederland te vinden waren.
- Joodse burgers kon bij overtreding van de wet gemakkelijker het Duitse staatsburgerschap worden afgenomen.
- Joodse burgers konden na denaturaliseren gemakkelijker de grens overgezet worden.
- Geen Joodse scholen, en geen onderwijs in Joodse gebruiken.
Nederland 2010
Wetten die Wilders' partij zou willen invoeren:
quote:
- Het verbod op het bouwen/openen van nieuwe moskeen.
- Het verbod op het bezit van de Koran.
- Het verbod om in het openbaar traditioneel Islamitische kleding te dragen.
- Het verbod op Islamitische verenigingen.
- Islamitische burgers kon bij overtreding van de wet gemakkelijker het Nederlands Paspoort worden afgenomen.
- Islamistische burgers konden gemakkelijker de grens overgezet worden.
- Geen Islamitische scholen.
oftewel,

Wilders wilt dezelfde soort wetten invoeren als Hitler ingevoerd had voor 1938, alleen dan toepassend op Moslims ipv Joden.

Daarmee zou je kunnen zeggen dat Moslims de potentie hebben de Joden van <1938 te worden, als Wilders zijn plannen 1-op-1 kon invoeren.

De redenen hiervoor verschillen natuurlijk (Duitsers waren bang dat Joden hun cultuur ging verpesten, en Duitsland wilden overnemen - De PVVers zien de Moslimcultuur niet als gevaar, en denken ook niet dat Moslims het land ooit zullen overnemen), maar ik doel puur op de wetten zelf :)
pi_89959507
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef Zith het volgende:
Omdat er geen PVVers melden die mijn vraag willen beantwoorden, maak ik zelf wel even een conclusie :)

---
Duitsland voor 1938:
Ingevoerde wetten door Hitler's partij:

[..]

Nederland 2010
Wetten die Wilders' partij zou willen invoeren:

[..]

oftewel,

Wilders wilt dezelfde soort wetten invoeren als Hitler ingevoerd had voor 1938, alleen dan toepassend op Moslims ipv Joden.

Daarmee zou je kunnen zeggen dat Moslims de potentie hebben de Joden van <1938 te worden, als Wilders zijn plannen 1-op-1 kon invoeren.

^O^
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:11:12 #167
230491 Zith
pls tip
pi_89959538
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik mis de link met mijn reactie en de onzin die je nu typt.
pi_89959595
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef Zith het volgende:
De redenen hiervoor verschillen natuurlijk (Duitsers waren bang dat Joden hun cultuur ging verpesten, en Duitsland wilden overnemen - De PVVers zien de Moslimcultuur niet als gevaar, en denken ook niet dat Moslims het land ooit zullen overnemen), maar ik doel puur op de wetten zelf :)
PVV'ers denken dat juist wel volgens mij, Tsunami van Islamisering enzo.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_89959623
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Ik trek je redenering slechts door.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:13:44 #170
230491 Zith
pls tip
pi_89959640
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

PVV'ers denken dat juist wel volgens mij, Tsunami van Islamisering enzo.
Oh shit dan had ik dat fout, wat dom van me, bedankt voor het meedenken :)

quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik trek je redenering slechts door.
Ah ok dan snap ik het! Trouwens, ben je het eens dat het dezelfde soort wetten zijn die Wilders zou willen invoeren en die Hitler had ingevoert pre-1938 (al mag de reden voor de wetten verschillen)?
pi_89959673
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Oh shit dan had ik dat fout, wat dom van me, bedankt voor het meedenken :)
Okay, ik mis blijkbaar eventjes wat :)
Maar graag gedaan :P
pi_89959829
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Okay, ik mis blijkbaar eventjes wat :)
Maar graag gedaan :P
Let maar niet op Zith's cynisme en frustratie, zijn tampon zit scheef.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:20:36 #173
230491 Zith
pls tip
pi_89959882
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Let maar niet op Zith's cynisme en frustratie, zijn tampon zit scheef.
Nee hoor :) Hij heeft gelijk dat Wilders ook vaak het erover heeft dat Moslims dit land overspoelen en een gevaar zijn voor onze cultuur :) Toevallig dat dit zo goed samengaat met hoe Hitler het verwoordde :D

Trouwens, ben je het eens dat het dezelfde soort wetten zijn die Wilders zou willen invoeren en die Hitler had ingevoert pre-1938 (al mag de reden voor de wetten verschillen, of blijkbaar niet? :o )?
pi_89959965
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee hoor :) Hij heeft gelijk dat Wilders ook vaak het erover heeft dat Moslims dit land overspoelen en een gevaar zijn voor onze cultuur :) Toevallig dat dit zo goed samengaat met hoe Hitler het verwoordde :D

Trouwens, ben je het eens dat het dezelfde soort wetten zijn die Wilders zou willen invoeren en die Hitler had ingevoert pre-1938 (al mag de reden voor de wetten verschillen, of blijkbaar niet? :o )?
* pakt nogmaals de criminaliteitscijfers erbij...
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:23:58 #175
230491 Zith
pls tip
pi_89960004
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Redenen voor deze wetten verschillen zoals ik aangeef :) Ben je het eens dat het dezelfde soort wetten zijn?
pi_89960016
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ah, dus als Joden destijds zo crimineel waren geweest als Marokkanen nu - had je het allemaal geen enkel probleem gevonden? Really?
pi_89960068
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat Wilders' wil zal me eerlijk gezegd worst wezen, ik heb een topic geopend over Cohen's smakeloze uitspraak.

Maar om mijn post van hierboven nogmaals uit te leggen, je zegt Hitler begon niet gelijk met vervolgen. Dan impliceer je dat we ons op een hellend vlak begeven en de geschiedenis zich dus herhaalt: werkelozen de fabrieken in, oorlogstuig maken en alle Joden Moslims in een endlösung opruimen.

edit; En dat is dus ook waar Job op doelt met zijn domme uitspraak. Lekker goedkoop over de rug van de Joden.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:27:24 #178
230491 Zith
pls tip
pi_89960122
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:25 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wat Wilders' wil zal me eerlijk gezegd worst wezen, ik heb een topic geopend over Cohen's smakeloze uitspraak.

Maar om mijn post van hierboven nogmaals uit te leggen, je zegt Hitler begon niet gelijk met vervolgen. Dan impliceer je dat we ons op een hellend vlak begeven en de geschiedenis zich dus herhaalt: werkelozen de fabrieken in, oorlogstuig maken en alle Joden Moslims in een endlösung opruimen.
Hoi :)

Nee hoor, ik richtte mijn vraag op mijn eigen post waarin ik concludeer dat Moslims potentieel de Joden van <1938 kunnen worden. Dus niet dat ze dat al zijn, en ook niet dat hierna de eindoplossing komt. :)

Ben je het eens dat dit dezelfde soort wetten zijn?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:27:33 #179
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89960131
Wordt het Wilders = Hitler debat nu nog steeds gevoerd? Maar nee, het is ook onmiskenbaar waar: de parallellen tussen Duitsland in de jaren '30 en Nederland anno 2010 zijn zéér eenvoudig te trekken. En dan die economische crisis hé, nou, nou, de treinen richting Auschwitz zullen binnenkort wel weer beginnen te rijden.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:28:04 #180
230491 Zith
pls tip
pi_89960147
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef Morendo het volgende:
Wordt het Wilders = Hitler debat nu nog steeds gevoerd? Maar nee, het is ook onmiskenbaar waar: de parallellen tussen Duitsland in de jaren '30 en Nederland anno 2010 zijn zéér eenvoudig te trekken. En dan die economische crisis hé, nou, nou, de treinen richting Auschwitz zullen binnenkort wel weer beginnen te rijden.
Dat lijkt me niet :N Wilders is geen Hitler, hij wilt alleen dezelfde soort wetten als pre-1938 in duitsland golden voor de Joden. :) Dit maakt de Moslims van nu potentieel de Joden van voor 1938 (Om Cohen's uitspraak te nuanceren/verbeteren), en als dit al zo is, hoeft dat natuurlijk niet gelijk te betekenen dat alles na 1938 ook gaat gebeuren voor Moslims :P
pi_89960441
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, dus als Joden destijds zo crimineel waren geweest als Marokkanen nu - had je het allemaal geen enkel probleem gevonden? Really?
Tuurlijk niet want dan vragen ze er zelf om natuurlijk!

Heerlijk die PVV retoriek :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89960483
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Tuurlijk niet want dan vragen ze er zelf om natuurlijk!

Heerlijk die PVV retoriek :')
Ja want ReplaR suggereert dat alle moslims op dezelfde manier als de Joden moeten gaan.

God wat een niveautje weer. En dan nog durven af te geven op PVV-stemmers ook.
pi_89960595
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo boos en cynisch :o Zit je tampon scheef ofzo ;)
Ik vermaak me prima. Maar kun je iemand anders gaan stalken met de chat.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:40:13 #184
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89960632
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet :N Wilders is geen Hitler, hij wilt alleen dezelfde soort wetten als pre-1938 in duitsland golden voor de Joden. :) Dit maakt de Moslims van nu potentieel de Joden van voor 1938 (Om Cohen's uitspraak te nuanceren/verbeteren), en als dit al zo is, hoeft dat natuurlijk niet gelijk te betekenen dat alles na 1938 ook gaat gebeuren voor Moslims :P
Zo lust ik er nog wel een paar:

Nazi's (Duitsland 1930) = hekel aan Joden en homo's.
Marokkanen (Nederland 2010) = hekel aan Joden en homo's.

Marokkanen = hedendaagse Nazi's, en dat alles in ons kleine, gezellige kikkerlandje!

Overigens zuigt Wilders, maar voor die conclusie hoef je Duitsland in de jaren '30 niet er bij te betrekken.
pi_89960644
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ja want ReplaR suggereert dat alle moslims op dezelfde manier als de Joden moeten gaan.

God wat een niveautje weer. En dan nog durven af te geven op PVV-stemmers ook.
Dat suggereert hij door over criminaliteits cijfers te beginnen ja.

Daarmee suggereert hij dus dat als de joden ook een hoog criminaliteits gehalte hadden gehad, het allemaal niet zo een probleem was geweest.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89960659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Redenen voor deze wetten verschillen zoals ik aangeef :) Ben je het eens dat het dezelfde soort wetten zijn?
Ja alleen de achterliggende reden niet. Desalniettemin blijven het rare uitspraken.
pi_89960674
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Dat suggereert hij door over criminaliteits cijfers te beginnen ja.

Daarmee suggereert hij dus dat als de joden ook een hoog criminaliteits gehalte hadden gehad, het allemaal niet zo een probleem was geweest.
Nou nee niet echt. Maar hij wil het je vast nogmaals uitleggen :)
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:43:24 #188
230491 Zith
pls tip
pi_89960753
Ik weet niet of ik het je al gevraagd had, maar ben je het trouwens eens dat wilders dezelfde soort wetten wilt invoeren als pre-1938 voor Joden golden maar dan nu voor Moslims? ;) ;)

Zo ja, zou dit dan kunnen beteken dat de Moslims potentieel de nieuwe Joden van voor 1938 in Duitsland kunnen zijn?
pi_89960784
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ja alleen de achterliggende reden niet. Desalniettemin blijven het rare uitspraken.
De achterliggende reden is voor jou dus relevant? :')
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:44:16 #190
230491 Zith
pls tip
pi_89960790
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zo lust ik er nog wel een paar:

Nazi's (Duitsland 1930) = hekel aan Joden en homo's.
Marokkanen (Nederland 2010) = hekel aan Joden en homo's.

Marokkanen = hedendaagse Nazi's, en dat alles in ons kleine, gezellige kikkerlandje!

Overigens zuigt Wilders, maar voor die conclusie hoef je Duitsland in de jaren '30 niet er bij te betrekken.
Inderdaad, daar heb je gelijk in :) Wat vind je van mijn stelling trouwens, daar ga je niet op in :o
pi_89960808
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef Zith het volgende:
Ik weet niet of ik het je al gevraagd had, maar ben je het trouwens eens dat wilders dezelfde soort wetten wilt invoeren als pre-1938 voor Joden golden maar dan nu voor Moslims? ;) ;)

Zo ja, zou dit dan kunnen beteken dat de Moslims potentieel de nieuwe Joden van voor 1938 in Duitsland kunnen zijn?
Als ik nou ja zou antwoorden, maakt dat dan Cohen's uitspraak weer goed?
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:45:37 #192
230491 Zith
pls tip
pi_89960849
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nee joh :o Die is ongenuanceerd!

De genuanceerde versie wel :Y
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 15:46:15 #193
8781 crew  Frutsel
pi_89960879
Waarom worden de joden van nu altijd verweten maar terug te grijpen op hun holocaust verleden en dat het een stel jankzakken zijn als het om antisemitisme zou gaan,

maar wordt datzelfde joodse verleden maar wat graag gebruikt (vaak door dezelfde mensen) om nu een punt te maken, zoals Cohen doet?
pi_89960891
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Voor Zith boeit Cohen niet. Het boeit alleen wat Wilders en de PVV doet.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:47:09 #195
230491 Zith
pls tip
pi_89960921
quote:
5s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Frutsel het volgende:
Waarom worden de joden van nu altijd verweten maar terug te grijpen op hun holocaust verleden en dat het een stel jankzakken zijn als het om antisemitisme zou gaan,

maar wordt datzelfde joodse verleden maar wat graag gebruikt (vaak door dezelfde mensen) om nu een punt te maken, zoals Cohen doet?
Hmm goede vraag, denk je dat dit dezelfde mensen zijn die 1) klagen over joden en 2) moslims vergelijken met joden? Als dit zo is heb je inderdaad een punt! :)
pi_89960938
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Cohen's brainfart net zo breed wordt uitgemeten in de media als Wilder's uitspraken.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:47:37 #197
230491 Zith
pls tip
pi_89960939
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Da's nogal out of the blue :D

Maar wel grappig :D
  woensdag 15 december 2010 @ 15:49:43 #198
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89961028
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Cohen's brainfart net zo breed wordt uitgemeten in de media als Wilder's uitspraken.
Want Wilders heeft enkel last van de media en Cohen wordt er alleen door geholpen?
Wat een enorme calimero-opmerking met andere woorden. Wilders mag in z'n handjes knijpen dat elke piep van hem breed wordt uitgemeten, vraag maar aan Verdonk.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_89961058
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef kingmob het volgende:

[..]

Want Wilders heeft enkel last van de media en Cohen wordt er alleen door geholpen?
Je leest iets wat er niet staat.
pi_89961118
quote:
5s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef Frutsel het volgende:

Ja, daar heb je een punt. Het is maar net wat op dat moment het beste in de kraam te pas komt is denk ik.
Ik ben nog steeds stomverbaasd over de uitspraak van Cohen, zou hij wel helemaal ok zijn in de bovenkamer, of is het puur allochtonen binnenhalen voor zijn partij? Daar zijn er immers meer van dan joden hier in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')