abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89954838
quote:
Moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden dat rond het begin van de Tweede Wereldoorlog overkwam. Dat stelt Job Cohen in een interview met Vrij Nederland.

"Praat met de mensen en je hoort het. Ik heb als burgemeester van Amsterdam ook gezegd: ik wil de boel bij elkaar houden. Sindsdien is het alleen maar urgenter geworden", aldus de PvdA-leider.

Cohen vertelt hoe zijn Joodse moeder aan den lijve ondervond hoe Joden aan het begin van de Tweede Wereldoorlog langzamerhand werden buitengesloten. Met moslims gebeurt nu hetzelfde, zo constateert hij. "De PVV zegt gewoon tegen moslims: we willen liever dat jullie weggaan. Maar je kunt dé islam niet de schuld geven van het extremisme. Er zijn zoveel moslims die gewoon huisje-boompje-beestje willen en niks anders. Die mensen worden er nu bang van dat Wilders deel uitmaakt van de macht."
Bron: AT5
Wát een uitspraak :|W Als een tang op een varken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 15 december 2010 @ 13:14:40 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89954930
Joden worden ook buitengesloten door moslims, maar dat is geen probleem natuurlijk.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_89954940
Ik wilde er net een topique over openen. Wat een randmongool en prutser die Cohen. Men dacht ooit een soort van grote vernieuwer te hebben binnengehaald, maar Cohen is van het zelfde slag als Pronk, Van Dam en al die andere oud-linkse babyboomgriezels.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_89954985
Dat moet Cohen zeggen dat tegen homo's, lesbo's en transsekuelen die worden weggetreiterd. Die willen ook gewoon huisje-boompje-beestje en niks anders.
pi_89955031
Het is weer lekker Godwinnen geblazen de laatste tijd...
Enorm boude uitspraak trouwens. Hier kan Wilders een puntje aan zuigen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 15 december 2010 @ 13:17:40 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_89955046
Een buitengewoon elitaire en wereldvreemde man is het.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:19:04 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_89955093
Alleen hebben de moslims dit voornamelijk aanzichzelf te danken.

Job Cohen is de grootste rassen verrader van Nederland. Hij zou beter moeten weten
pi_89955099
Eerst kwam hij met een ongelooflijk domme reactie op Bolkestein z'n uitspraken en nu doet hij er nog een schepje bovenop. :')

Onvoorstelbaar dit. :')
pi_89955119
Cohen is een sukkel.
pi_89955140
Zoals je aan de gemiddelde reacties op FOK! frontpage kan zien klopt het aardig.

Bij de joden begon het ook met zwartmaken, kijken waar dit op uitloopt.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89955143
Hahahaha, wat een lutser. Ik denk juist dat hij en zijn moeder zich zorgen moeten maken over de opkomende Islam. Mochten die ooit in Europa een meerderheid krijgen (waar ik niet in geloof) dan zijn hij en zijn moeder de eersten die dat echt gaan merken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_89955200
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef Cubewood. het volgende:
Zoals je aan de gemiddelde reacties op FOK! frontpage kan zien klopt het aardig.

Bij de joden begon het ook met zwartmaken, kijken waar dit op uitloopt.
De Joodse hangjeugd terroriseerde dan ook alles wat los en vast zat destijds.
pi_89955240
quote:
Moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden dat rond het begin van de Tweede Wereldoorlog overkwam. Dat stelt Job Cohen in een interview met Vrij Nederland.
Het is vreemd, maar mensen met hoofddoeken op straat worden inderdaad anders behandeld dan mensen met keppeltjes. Drie maal raden door wie.
pi_89955260
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Volgens Cohen iig wel.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_89955262
quote:

[..]

Dat probeerde de Nazi's je wel te laten denken ja.

PVV anti moslim propaganda werkt hier ook al goed zoals je in je reactie kan zien.

Als de anti joodse propaganda niet had gewerkt toen destijds was het natuurlijk ook nooit zo ver gekomen.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89955274
quote:

[..]

Idd, die Anne frank, dat was een een partij tuig jongen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_89955292
*Iets met een slachtofferrol....*
pi_89955330
Ohjee. Kom niet aan de Joden hoor. Dé nieuwe knuffelclub van rechts Nederland. Niet zozeer omdat ze zo van Joden houden (die zouden ze er het liefst ook uitflikkeren) maar meer omdat de Joden óók iets tegen moslims hebben.

:').
pi_89955378
Cohen :') Die propaganda van die vent geloof ik al lang niet meer. Beter dat hij gaat verhuizen naar het Midden Oosten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89955380
Cohen _O_
pi_89955421
Lees de reacties in dit topic, dan zie je dat hij een punt heeft
Zwaargewonde overvaller supermarkt is overleden
pi_89955461
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Dat probeerde de Nazi's je wel te laten denken ja.

PVV anti moslim propaganda werkt hier ook al goed zoals je in je reactie kan zien.

Als de anti joodse propaganda niet had gewerkt toen destijds was het natuurlijk ook nooit zo ver gekomen.
De PVV hoeft nergens propaganda voor te maken, daar zorgen ze zelf wel voor. Of dacht je echt dat dat gevoel pas begonnen is met Wilders?
pi_89955478
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef CaptainCookie het volgende:
:')
pi_89955574
quote:
"De PVV zegt gewoon tegen moslims: we willen liever dat jullie weggaan
Volgens mij zegt Wilders/PVV helemaal niet dat ze weg moeten maar dat ze zich moeten aanpassen. Of mis ik een elementje?
pi_89955626
quote:
Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Job is wel heel erg snel met zijn reactie op deze overval. Inderdaad belachelijk dat marokkanen gelijk worden afgemaakt bij een criminele daad terwijl de meeste kaaskoppen dit wel zouden overleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')