abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88999121
quote:
Groep Marokkanen sluit inbrekers in

Novum) - Een groep voornamelijk Marokkaanse jongeren heeft zaterdag in de Zuid-Hollandse plaats Nieuwkoop drie inbrekers ingesloten en overgeleverd aan de politie. In de plaats werd volgens de politie de laatste tijd regelmatig ingebroken.

Daarom was al aan inwoners gevraagd alert te zijn op personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk die niet uit de buurt komen. Zaterdagavond zag een jongen in de Roelofstraat drie personen die aan de omschrijving voldeden. Hij haalde wat vrienden erbij en in een auto gingen ze naar de mannen op zoek.

Uiteindelijk vonden ze hen bij een brandgang in de buurt van de Weissenbruchlaan. Zodra de mannen de jongeren zagen, zetten ze het op een lopen. De jongeren blokkeerden met hun auto de wagen van de verdachten en belden de politie.

Agenten gingen naar de mannen op zoek en kregen daarbij hulp van ongeveer twintig jongeren, een politiehond en een helikopter. Na verloop van tijd werden in de buurt gestolen spullen gevonden. Nog later meldden de jongeren dat ze de verdachten hadden gezien bij een bushalte op de Achterweg.

Daar troffen de agenten een grote groep jongeren die allemaal naar de bushalte wezen. De drie verdachten zijn aangehouden. Het gaat om mannen uit Ede van 20, 22 en 23 jaar oud. Bij de woning aan de Roelofstraat, waar de verdachten aanvankelijk waren gezien, bleek inderdaad te zijn ingebroken. De politie onderzoekt of zij meer van de inbraken in de buurt afweten.

Districtschef Krishna Taneja zegt 'zeer tevreden' te zijn over de hulp van de jongeren. "Zonder hun medewerking hadden we de verdachten niet kunnen aanhouden." De auto van de verdachten is in beslag genomen voor verder onderzoek.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)it_inbrekers_in.html

Goed werk van die jongens. ^O^
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  zondag 21 november 2010 @ 23:52:34 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88999153
Altijd weer die Marokkaanse jongeren..
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zondag 21 november 2010 @ 23:53:01 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_88999184
Hoezo Marokkaanse jongeren?
Die gasten hebben waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlandse staatburgers!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  PR/Manusje van alles zondag 21 november 2010 @ 23:53:50 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_88999190
Hulde!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_88999220
Netjes. _O_
★★★
  zondag 21 november 2010 @ 23:58:10 #8
15600 BB-King
Long live the King!
pi_88999319
Hebben ze vast in scene gezet om eens positief in het nieuws te komen. :{
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_88999412
Zo hoort het. Ze laten zien hoe het moet. Dit is nou eens een uitstekende training voor de Nederlandse politie. Want feitelijk profileren ze zich als een soort politietrainers.

Politietrainers.

Hebben we nog een leuk project voor een horde meertalige politietrainers met affiniteit met Arabische culturen?
pi_88999470
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gasten hebben waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlandse staatburgers!
:|W :')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_88999503
Hadden die Roemenen het concurrentiebeding niet gelezen? die Marokkanen laten dat niet zowaar gebeuren.
  maandag 22 november 2010 @ 00:04:27 #12
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_88999532
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Daarom hebben we waarschijnlijk ook het subsidiesponsje Landelijk Beraard Marokkanen in dit land.

Enfin, OT: goed van die jongens. Als goedbedoelende jongeling van Marokkaanse afkomst zou ik me ook kapot ergeren aan 't slechte imago dat m'n criminele broeders me bezorgen.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 22 november 2010 @ 00:20:21 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89000059
Ibahesh helpen :') Tfoe!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89001177
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hulde!
Idd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89001247
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Groep jongeren sluit inbrekers in

Kijk het verschil met dit FP artikel :')
Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
quote:
door Redactie op 21-11-2010 @ 14:55
Bronnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89001467
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
[..]

Bronnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, kom op. Als Marokkanen daders zijn is FOK! ook haantje de voorste en nu verschuil je je weer achter een bron. Betalen voor je bronnen is prima, maar er is niks mis met wat journalistiek werk en een tweede bron (Trouw in dit geval, aan je Google-linkje te zien?) is in dat opzicht geen overbodige luxe.
pi_89001903
Snitch sense tingling.
Conscience do cost.
pi_89002165
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2010 01:36 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ach, kom op. Als Marokkanen daders zijn is FOK! ook haantje de voorste en nu verschuil je je weer achter een bron. Betalen voor je bronnen is prima, maar er is niks mis met wat journalistiek werk en een tweede bron (Trouw in dit geval, aan je Google-linkje te zien?) is in dat opzicht geen overbodige luxe.
Toegevoegd in de eerste zin :)
dag
  maandag 22 november 2010 @ 04:14:32 #19
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_89002183
Ze waren gewoon pissed dat iemand anders er met hun buit vandoor ging
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_89002191
totdat ze zelf inbreken, dan moet zelfs de politie weg
pi_89002386
Tsja, ze dulden gewoon geen concurrentie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 22 november 2010 @ 07:09:28 #22
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_89002423
Marrokaanse jongeren, boeven met een Noord Afrikaans uiterlijk en een Districtschef met de naam Krishna Taneja....
Ik weet niet in welke alternatieve realiteit ik ben beland....."Get me out of this Godforsaken hellhole!!!!!"
  maandag 22 november 2010 @ 07:48:12 #23
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_89002588
Is alles toch nog goed gekomen.

Maar Henk & Ingrid waren effe niet thuis waarschijnlijk.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
  maandag 22 november 2010 @ 07:50:52 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_89002604
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald betaalt en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
[..]

Bronnen
SPOILER
SPOILER
pi_89003262
nou het is te hopen dat deze ontwikkeling zich doorzet.
dat de welwillende marokkanen zich heel duidelijk afzet tegen de groep asoŽs binnen hun groep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')