http://www.trouw.nl/nieuw(...)it_inbrekers_in.htmlquote:Groep Marokkanen sluit inbrekers in
Novum) - Een groep voornamelijk Marokkaanse jongeren heeft zaterdag in de Zuid-Hollandse plaats Nieuwkoop drie inbrekers ingesloten en overgeleverd aan de politie. In de plaats werd volgens de politie de laatste tijd regelmatig ingebroken.
Daarom was al aan inwoners gevraagd alert te zijn op personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk die niet uit de buurt komen. Zaterdagavond zag een jongen in de Roelofstraat drie personen die aan de omschrijving voldeden. Hij haalde wat vrienden erbij en in een auto gingen ze naar de mannen op zoek.
Uiteindelijk vonden ze hen bij een brandgang in de buurt van de Weissenbruchlaan. Zodra de mannen de jongeren zagen, zetten ze het op een lopen. De jongeren blokkeerden met hun auto de wagen van de verdachten en belden de politie.
Agenten gingen naar de mannen op zoek en kregen daarbij hulp van ongeveer twintig jongeren, een politiehond en een helikopter. Na verloop van tijd werden in de buurt gestolen spullen gevonden. Nog later meldden de jongeren dat ze de verdachten hadden gezien bij een bushalte op de Achterweg.
Daar troffen de agenten een grote groep jongeren die allemaal naar de bushalte wezen. De drie verdachten zijn aangehouden. Het gaat om mannen uit Ede van 20, 22 en 23 jaar oud. Bij de woning aan de Roelofstraat, waar de verdachten aanvankelijk waren gezien, bleek inderdaad te zijn ingebroken. De politie onderzoekt of zij meer van de inbraken in de buurt afweten.
Districtschef Krishna Taneja zegt 'zeer tevreden' te zijn over de hulp van de jongeren. "Zonder hun medewerking hadden we de verdachten niet kunnen aanhouden." De auto van de verdachten is in beslag genomen voor verder onderzoek.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezo Marokkaanse jongeren?
Die gasten hebben waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlandse staatburgers!
Daarom hebben we waarschijnlijk ook het subsidiesponsje Landelijk Beraard Marokkanen in dit land.quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezo Marokkaanse jongeren?
Die gasten hebben waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlandse staatburgers!
Iddquote:
Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.quote:Op zondag 21 november 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Groep jongeren sluit inbrekers in
Kijk het verschil met dit FP artikel
Bronnenquote:door Redactie op 21-11-2010 @ 14:55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
quote:Op maandag 22 november 2010 01:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
[..]
BronnenAch, kom op. Als Marokkanen daders zijn is FOK! ook haantje de voorste en nu verschuil je je weer achter een bron. Betalen voor je bronnen is prima, maar er is niks mis met wat journalistiek werk en een tweede bron (Trouw in dit geval, aan je Google-linkje te zien?) is in dat opzicht geen overbodige luxe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toegevoegd in de eerste zinquote:Op maandag 22 november 2010 01:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, kom op. Als Marokkanen daders zijn is FOK! ook haantje de voorste en nu verschuil je je weer achter een bron. Betalen voor je bronnen is prima, maar er is niks mis met wat journalistiek werk en een tweede bron (Trouw in dit geval, aan je Google-linkje te zien?) is in dat opzicht geen overbodige luxe.
[..]
Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald betaalt en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
[..]
BronnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiphol !quote:Op maandag 22 november 2010 07:09 schreef DrDarwin het volgende:
Marrokaanse jongeren, boeven met een Noord Afrikaans uiterlijk en een Districtschef met de naam Krishna Taneja....
Ik weet niet in welke alternatieve realiteit ik ben beland....."Get me out of this Godforsaken hellhole!!!!!"
Waarschijnlijk zijn de daders ook Marokkanen:quote:Op maandag 22 november 2010 01:36 schreef Stofje het volgende:
Ach, kom op. Als Marokkanen daders zijn is FOK! ook haantje de voorste en nu verschuil je je weer achter een bron.
Als ze maar niet in de problemen komen vanwege matennaaierij!quote:Daarom was al aan inwoners gevraagd alert te zijn op personen met een Noord-Afrikaans uiterlijk die niet uit de buurt komen.
Dat is toch exact het punt? De daders worden wel Marokkaan / Noord Afrikaan genoemd, de 'helden' zijn gewoon jongeren. Die dan toevallig ook Marokkanen zijn, maar dat is dan blijkbaar niet relevant. Zo blijf je altijd negatief over die bevolkingsgroep.quote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de daders ook Marokkanen:
[..]
Als ze maar niet in de problemen komen vanwege matennaaierij!
Jij snapt niet dat die post enigszins 'spiegelend' bedoeld was?quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Stofje het volgende:
Dat is toch exact het punt? De daders worden wel Marokkaan / Noord Afrikaan genoemd, de 'helden' zijn gewoon jongeren. Die dan toevallig ook Marokkanen zijn, maar dat is dan blijkbaar niet relevant. Zo blijf je altijd negatief over die bevolkingsgroep.
*zucht*quote:Op maandag 22 november 2010 11:53 schreef Stofje het volgende:
Ik ontken ook zeker niet dat Marokkanen nooit negatief in het nieuws komen en dat dat terecht is. Maar als ze negatief in het nieuws komen, wordt altijd vermeld dat het Marokkanen zijn. Niet erg, vind ik prima, als dat beeld terecht is mag deze zeker gegeven worden. Maar als je alleen maar de negatieve kanten van deze bevolkingsgroep in het nieuws brengt, krijg je wel een heel eenzijdig, zeer negatief beeld van ze. Positieve zaken komen niet in het nieuws (ze worden 'jongeren' genoemd). In het nieuws ontstaat nu simpelweg het idee dat alle Marokkanen, zonder uitzondering, klootzakken en criminelen zijn.
Want iedereen met een Noord-Afrikaans uiterlijk is ook inderdaad Marokkaan? Volgens mij is die vergissing al vaker gemaakt, bleken de daders later uit een of ander oostblok-land te komen.quote:Op maandag 22 november 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Maar nu uit eigen groep Marokkaanse daders opgepakt worden, staat er bij de 'helden' wel dat het om Marokkanen gaat, maar bij de daders niet. Althans, niet in de OP.
Je kan zuchten wat je wil, maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het gaat mij niet om de (FP)reacties, het gaat me om hoe de media het brengt. Komt een bevolkingsgroep negatief in het nieuws, wordt de bevolkingsgroep benoemd. Komen ze positief in het nieuws, dan wordt de bevolkingsgroep niet benoemd. Resultaat: Jij (zo te merken) vindt alle Marokkanen per definitie klootzakken en criminelen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht*
Het gaat er om dat als ze negatief in het nieuws komen, juist de eigen groep roept dat het woordje 'marokkaans' er niet bij moet, dat het toch echt om jongeren met een Nederlands paspoort gaat!
Wat voor winkel werk je? Ik heb bij een tankstation gewerkt en bijna geen een van jouw constateringen komt overeen met de mijne.quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je kan zuchten wat je wil, maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het gaat mij niet om de (FP)reacties, het gaat me om hoe de media het brengt. Komt een bevolkingsgroep negatief in het nieuws, wordt de bevolkingsgroep benoemd. Komen ze positief in het nieuws, dan wordt de bevolkingsgroep niet benoemd. Resultaat: Jij (zo te merken) vindt alle Marokkanen per definitie klootzakken en criminelen.
Ik werk zelf in een winkel en kom met alle soorten en maten mensen in aanraking. Laat ik voor de gein even wat bevolkingsgroepen, soorten en maten benoemen:
Marokkanen: Netjes, vriendelijk, beschaafd;
Zwarten: Kortaf, verlegen, geen gelul;
Oosterse mensen: Onverstaanbaar;
Bejaarden: Chagrijnig, onvriendelijk;
Nederlandse jongeren: Worden steeds triester;
Nederlandse 20ers / 30ers / 40ers: Fatsoenlijk
Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd. Er zitten best onaardige Marokkanen tussen, vriendelijke negers, verstaanbare Chinezen, lieve omaatjes, nette Nederlandse jongeren en kut 40jarige Nederlanders.
Het schijnt ook plaatsgebonden te zijn. Meisje dat in Amersfoort werkte en nu bij ons in Breda zag ook grote verschillen. Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor winkel werk je? Ik heb bij een tankstation gewerkt en bijna geen een van jouw constateringen komt overeen met de mijne.
Hm... toen bij ons bij de Brabanthallen een Marokkaans feest werd gehouden, was de wc van het tankstation zo smerig dat ik en mijn collega's nooit meer de sleuten hebben meegegeven aan Marokkanenquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het schijnt ook plaatsgebonden te zijn. Meisje dat in Amersfoort werkte en nu bij ons in Breda zag ook grote verschillen. Laten we het daar op houden.
al eens vaker ....quote:Op maandag 22 november 2010 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Want iedereen met een Noord-Afrikaans uiterlijk is ook inderdaad Marokkaan? Volgens mij is die vergissing al vaker gemaakt, bleken de daders later uit een of ander oostblok-land te komen.
Oh, dat zonder meer. Moeten ze vaker doen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede zaak. Petje af voor deze (Marokkaanse) jongens.
Als Marokkanen alleen zijn dan zijn ze vaak wel prettige lieden en al helemaal vergeleken Nederlandse vrouwen in de overgangquote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je kan zuchten wat je wil, maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het gaat mij niet om de (FP)reacties, het gaat me om hoe de media het brengt. Komt een bevolkingsgroep negatief in het nieuws, wordt de bevolkingsgroep benoemd. Komen ze positief in het nieuws, dan wordt de bevolkingsgroep niet benoemd. Resultaat: Jij (zo te merken) vindt alle Marokkanen per definitie klootzakken en criminelen.
Ik werk zelf in een winkel en kom met alle soorten en maten mensen in aanraking. Laat ik voor de gein even wat bevolkingsgroepen, soorten en maten benoemen:
Marokkanen: Netjes, vriendelijk, beschaafd;
Zwarten: Kortaf, verlegen, geen gelul;
Oosterse mensen: Onverstaanbaar;
Bejaarden: Chagrijnig, onvriendelijk;
Nederlandse jongeren: Worden steeds triester;
Nederlandse 20ers / 30ers / 40ers: Fatsoenlijk
Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd. Er zitten best onaardige Marokkanen tussen, vriendelijke negers, verstaanbare Chinezen, lieve omaatjes, nette Nederlandse jongeren en kut 40jarige Nederlanders.
Je wilt zeggen dat alle vrouwen gelijk zijn? Idiootquote:schreef WammesWaggel:
Als Marokkanen alleen zijn dan zijn ze vaak wel prettige lieden en al helemaal vergeleken Nederlandse vrouwen in de overgangmaar in kuddes zijn ze net ebola
Gelijke rechten, alle vrouwen zijn gelijk, baas in eigen buik, eigen aanrecht eerst!quote:Op maandag 22 november 2010 15:49 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat alle vrouwen gelijk zijn? Idioot
quote:Op maandag 22 november 2010 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En alle negatieve berichtgeving is dan Rechtse propaganda?
[..]
Is gewoon NOVUM waar FOK! voor betaald en die je dus bij meerdere nieuwssites zal zien. Zie waaronder het is gepost.
[..]
BronnenIk hing er verder zelf geen eh, oordeel aan, maar ik vond het nogal opvallend dat het bij het ene nieuwsbericht wel staat, en bij het andere niet. En dan bedoel ik niet alleen op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die informatie moet toch ergens vandaan komen, heeft NOVUM zelf later het bericht aangepast?
Oh, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is toch exact het punt? De daders worden wel Marokkaan / Noord Afrikaan genoemd, de 'helden' zijn gewoon jongeren. Die dan toevallig ook Marokkanen zijn, maar dat is dan blijkbaar niet relevant. Zo blijf je altijd negatief over die bevolkingsgroep.
Geen idee, de FP knoeit over het algemeen niet in NOVUM berichten. Deze is gewoon aangeleverd en geplaatst. Misschien heeft die andere bron het wel aangepast. Niet voor het eerst dat een Novum jongeren noemt i.p.v een bevolkingsgroep. ANP zie ik het nog wel eens benoemd.quote:Op maandag 22 november 2010 16:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hing er verder zelf geen eh, oordeel aan, maar ik vond het nogal opvallend dat het bij het ene nieuwsbericht wel staat, en bij het andere niet. En dan bedoel ik niet alleen op FOK!
Die informatie moet toch ergens vandaan komen, heeft NOVUM zelf later het bericht aangepast?
Ik ben trouwens de laatste die dit apart zou willen zien. Zorgt alleen maar voor onevenredig straffen. Ben toch voor het gelijk straffen, ongeacht achtergrond of afkomst.quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, je hebt het toegevoegd, maar de aanlevering was dus gewoon zoals het was?quote:
Dan zal je toch bij NOVUM moeten gaan klagen. FOK! heeft geen journalisten in dienst die er iets van weten. Dus ook niet van de wel of niet achtergrond van de helden.quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, hier ben ik het wel mee eens.
Dit is echt niet voor het eerst hoorquote:Op maandag 22 november 2010 17:31 schreef Henk-B het volgende:
OOOOW WAT EEN ONTZETTEND GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!
Dat ik dit nog mag meemaken!!!!!
Dit maakt mijn hele dag weer goed!
Hulde!!
Respect!!!!
Niets anders dan lof!!!!!
Nee, het bericht gaat niet op slot omdat je loopt te trollenquote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
het zou best zijn dat Marokkaanse jongeren geen concurrentie dulden.
en voor dit keer gewoon politie erbij gehaald.
Joh. De titel is ingekort om volledig in onze tracker zichtbaar te zijn. Zoals we ook bij negatieve berichten doen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Groep jongeren sluit inbrekers in
Kijk het verschil met dit FP artikel
Ik heb het niet geplaatst, maar we nemen bij novum niet vaak de moeite om aanpassingen te doen, anders dan echte fouten er uit halen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, je hebt het toegevoegd, maar de aanlevering was dus gewoon zoals het was?
Mijn kritiek? die 'quote:Op maandag 22 november 2010 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh. De titel is ingekort om volledig in onze tracker zichtbaar te zijn. Zoals we ook bij negatieve berichten doen.
Verder zijn beide berichten identiek, dus je kritiek is volledig ongegrond.
Zoals je in dit topic kunt lezen heb ik het er 's nachts aan toegevoegd, omdat novum het kennelijk niet nodig vond dat te melden in het originele bericht.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn kritiek? die '' smile?
En volgens mij stond in eerste instantie ook niet in het nieuwsbericht dat het Marokkaanse jongeren waren. Maar dat kan je nu natuurlijk niet meer zien (tenzij je wel die editgeschiedenis kan checken)
Dat zou wel degelijk wat schelen.
Ik zeg niet dat er iemand fout zit of dat FOK iets mis deed (mocht dat echt zo zijn) maar wilde meer het punt aansnijden van hoe veel dat verschil uit maakt
Dit gaat buiten NOVUM en FOK! om,quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan zal je toch bij NOVUM moeten gaan klagen. FOK! heeft geen journalisten in dienst die er iets van weten. Dus ook niet van de wel of niet achtergrond van de helden.
Nou nee, die bedoelde ik eigenlijk niet, ik dacht meer aan Veenendaal. Maar hoofdzakelijk had ik het over het gegeven dat de meeste mensen nog niet eens het verschil tussen een Turk en een Marokkaan kunnen zien.quote:Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef hondebrok het volgende:
[..]
al eens vaker ....
je bedoeld toen die ene keer dat een paar ventjes iemand dood staken en de belgen (uiteraard belgen) dachten dat het marokkanen/algerijnen waren.
als dat veel vaker voorkomt post dan eens ff 10 verschillende berichten uit nederland die daarover gaan ....
Jawel, maar MPG impliceerde een beetje dat het alleen de titel zou zijn geweest waar het op neer kwam, terwijl er in eerste instantie helemaal geen vermelding van die jongeren in de tekst zelf wasquote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoals je in dit topic kunt lezen heb ik het er 's nachts aan toegevoegd, omdat novum het kennelijk niet nodig vond dat te melden in het originele bericht.
ik doelde op de smiley ja.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn kritiek? die '' smile?
En volgens mij stond in eerste instantie ook niet in het nieuwsbericht dat het Marokkaanse jongeren waren. Maar dat kan je nu natuurlijk niet meer zien (tenzij je wel die editgeschiedenis kan checken)
Dat zou wel degelijk wat schelen.
Ik zeg niet dat er iemand fout zit of dat FOK iets mis deed (mocht dat echt zo zijn) maar wilde meer het punt aansnijden van hoe veel dat verschil uit maakt
Helemaal mee eens. Maar hoe breng je ze dat aan het verstand? Wat kan de FP hier nu aan doen? Het blijkt trouwens dat het NOVUM over jongeren sprak (zoals het wel vaker doet), dus het bericht van Trouw is aangepast. FP heeft geen journalisten in dienst.quote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit gaat buiten NOVUM en FOK! om,
dit is een taak van het hele journaille, zich eindelijk eens objectief te gedragen.
Er worden wel vaker later updates verzonden met een aangepaste versie. Al wordt dat niet duidelijk aangegeven.quote:Op maandag 22 november 2010 18:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jawel, maar MPG impliceerde een beetje dat het alleen de titel zou zijn geweest waar het op neer kwam, terwijl er in eerste instantie helemaal geen vermelding van die jongeren in de tekst zelf was
Volgens mij heeft NOVUM het later zelf toegevoegd, je vind namelijk via google 2 verschillende versies (die met en zonder vermelding van de afkomst van de jongeren) en die zijn overal ook exact hetzelfde.
Zoals ik al zei, ik neem FOK! niets kwalijk, vooral aangezien het nieuws bijna kant en klaar wordt aangeleverd.
Dit is zeer goed mogelijk. Als wij een bericht eenmaal online hebben, krijgen wij latere aanpassingen van Novum niet meer automatisch door. We moeten ze dan maar toevallig tegenkomen bij collega nieuwssites of bij Novum zelf.quote:Op maandag 22 november 2010 18:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jawel, maar MPG impliceerde een beetje dat het alleen de titel zou zijn geweest waar het op neer kwam, terwijl er in eerste instantie helemaal geen vermelding van die jongeren in de tekst zelf was
Volgens mij heeft NOVUM het later zelf toegevoegd, je vind namelijk via google 2 verschillende versies (die met en zonder vermelding van de afkomst van de jongeren) en die zijn overal ook exact hetzelfde.
Zoals ik al zei, ik neem FOK! niets kwalijk, vooral aangezien het nieuws bijna kant en klaar wordt aangeleverd.
Degene die het geplaatst heeft zei dat er jongeren stond. Weet niet of hij op school zat of aan het werk was toen er een update volgde. Weet niet eens of er een update was in de feed.quote:Op maandag 22 november 2010 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Er worden wel vaker later updates verzonden met een aangepaste versie. Al wordt dat niet duidelijk aangegeven.
Waarom er in eerste instantie niet voor is gekozen om de afkomst van de 'helden' niet te vermelden weet ik niet. Lijkt mij een belangrijk onderdeel van de nieuwswaarde.
Ik heb ze anders wel vaker betrapt op het weglaten van dit soort informatie. Je doet je nu echt dom voor Paddy. Je kan ook gewoon erkennen dat dit soort berichten het goed doen voor de pageviews en reacties.quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen idee, de FP knoeit over het algemeen niet in NOVUM berichten. Deze is gewoon aangeleverd en geplaatst. Misschien heeft die andere bron het wel aangepast. Niet voor het eerst dat een Novum jongeren noemt i.p.v een bevolkingsgroep. ANP zie ik het nog wel eens benoemd.
Nee, het kan mij werkelijk waar geen anus schelen. Ik krijg warme gevoelens van heel andere dingen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef Ringo het volgende:
Dit bericht moet toch ook jou warme gevoelens geven, Mutant?
Nu ja, ik ook. Hiervan bijvoorbeeld:quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het kan mij werkelijk waar geen anus schelen. Ik krijg warme gevoelens van heel andere dingen.
Het was gewoon, doodgewoon het originele echte NOVUM bericht op de FP. Wat er op de FP aan toegevoegd is, is deze zin.quote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel vaker betrapt op het weglaten van dit soort informatie. Je doet je nu echt dom voor Paddy. Je kan ook gewoon erkennen dat dit soort berichten het goed doen voor de pageviews en reacties.
Pas na veel pijn en moeite worden dit soort dingen rechtgezet.
quote:Een groep van voornamelijk Marokkaanse jongeren heeft zaterdag in de Zuid-Hollandse plaats Nieuwkoop drie inbrekers ingesloten en overgeleverd aan de politie
Denk dus dat jij je van de domme wilt houden en dondersgoed kan lezen, maar er erg gek op bent om het anders over te laten komen, en vooral mij anders over te laten komen, dan het is.quote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoals je in dit topic kunt lezen heb ik het er 's nachts aan toegevoegd, omdat novum het kennelijk niet nodig vond dat te melden in het originele bericht.
Iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:51 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)it_inbrekers_in.html
Goed werk van die jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |