Bron: ADquote:'Veel antisemitisme uit autochtone hoek'
DEN HAAG - Antisemitisme is geen exclusief probleem tussen Joden en moslims. Veel antisemitisme komt gewoon uit oorspronkelijke Nederlandse hoek. Er is een groeiende intolerantie jegens diverse godsdiensten. Het is aanleiding tot grote bezorgdheid. Concrete maatregelen om de strijd ertegen aan te gaan, moeten zo snel mogelijk worden getroffen.
Daarover was iedereen die woensdag deelnam aan een bijeenkomst van de ChristenUnie over antisemitisme het wel eens. Joden, Marokkanen, christenen en politici van verschillende partijen namen deel. Afgelopen zomer nam de Kamer een motie van de SGP aan over een actieprogramma tegen antisemitisme. Door de formatie kwam het er nog niet van, maar nu zal er begin volgend jaar over worden gedebatteerd.
Dat ook, maar ik wilde TS niet te erg haten.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef Brawler het volgende:
[..]
En het is 'uit autochtone hoek'.
Ik wel, daarom vulde ik het aanquote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik wilde TS niet te erg haten.
Het bewijs word in dit topic al geleverd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gelovigen: ongelovigen doen naar tegen ons.
Wat een debiele, niet te onderbouwen conclusie van de gristengroepjes.
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef Woodsman het volgende:
Ik moet van geen van de Abrahamitische onzin wat hebben, het hoort hier niet.
Dan haat ik met je mee, samen staan we sterk.quote:
Als ik nou representatief was. En met Abrahamitisch bedoel ik dus niet alleen het Jodendom, maar ook de Islam en het Christendom.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het bewijs word in dit topic al geleverd.
[..]
Daar gaat het niet om, iemand zei.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Als ik nou representatief was. En met Abrahamitisch bedoel ik dus niet alleen het Jodendom, maar ook de Islam en het Christendom.
Dat betekent niet dat ik wat heb tegen alle religies.
Waarop ik weer jou quote aanhaalde.Wat een debiele, niet te onderbouwen conclusie van de gristengroepjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gelovigen: ongelovigen doen naar tegen ons.
Wat een debiele, niet te onderbouwen conclusie van de gristengroepjes.
Dus gaf ik jou quote als voorbeeldje dat er genoeg mensen helemaal niets met het geloof te maken willen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, iemand zei.
[..]
Waarop ik weer jou quote aanhaalde.Wat een debiele, niet te onderbouwen conclusie van de gristengroepjes.
Maar dat is dus niet zo, ik heb geen problemen met geloof. Ik heb problemen met wezensvreemde, georganiseerde (en dus zwaar corrupte) abrahamitische religies. Religies die niet eens hier vandaan komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Dus gaf ik jou quote als voorbeeldje dat er genoeg mensen helemaal niets met het geloof te maken willen hebben.
Ook niet als ze er voor de rest helemaal niet mee in aanraking komen.
Zo zou je elk geloof wel kunnen veroordelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo, ik heb geen problemen met geloof. Ik heb problemen met wezensvreemde, georganiseerde (en dus zwaar corrupte) abrahamitische religies. Religies die niet eens hier vandaan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |