Je slaat ook niet iemand na het gooien van 1 sneeuwbal. Maar als je goed leest gaat het dus over een groep jeugd die herhaaldelijk bezig zijn en de politie komt na herhaaldelijk bellen niet. Totdat je zelf wat doet, dan hebben ze ineens wel tijd. Stelletje hypocriete flikkers.quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef 92Merel het volgende:
Overdreven reacties ook altijd.. Je huis valt echt niet om van 1 sneeuwbal.
Dat had ik hier toch niet uitgehaaldquote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je slaat ook niet iemand na het gooien van 1 sneeuwbal. Maar als je goed leest gaat het dus over een groep jeugd die herhaaldelijk bezig zijn en de politie komt na herhaaldelijk bellen niet. Totdat je zelf wat doet, dan hebben ze ineens wel tijd. Stelletje hypocriete flikkers.
quote:In de wijk Tongelre hield de jongen een sneeuwballengevecht met vrienden. Daarbij kwam een sneeuwbal tegen het huis van de man.
Helaas zijn er altijd mensen die vanuit de Randstad naar Brabant komenquote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef gazpach het volgende:
Die gemoedelijke Brabanders ook altijd.
Tja, Kees Kankerkachel is toch echt geboren en getogen in Brabant.quote:Op maandag 20 december 2010 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas zijn er altijd mensen die vanuit de Randstad naar Brabant komen
Maar Kees Kankerkachel is een held!quote:Op maandag 20 december 2010 18:25 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
Tja, Kees Kankerkachel is toch echt geboren en getogen in Brabant.
Daarom zeg ik ook 'als je goed leest' , er is namelijk meer dan alleen dit beknopte bericht.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat had ik hier toch niet uitgehaald
[..]
Je bedoelt dus "Als je goed zoekt" en niet "als je goed leest".quote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'als je goed leest' , er is namelijk meer dan alleen dit beknopte bericht.
In Brabant ben je al snel een held. De rest van Nederland ziet niet veel meer dan een asociale, contactgestoorde debiel.quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar Kees Kankerkachel is een held!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Holzfäller het volgende:
[..]
In Brabant ben je al snel een held. De rest van Nederland ziet niet veel meer dan een asociale, contactgestoorde debiel.
Dit geloof ik niet, ik denk eerder dat deze koters expres tegen ramen van huizen gooien.quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
In de wijk Tongelre hield de jongen een sneeuwballengevecht met vrienden. Daarbij kwam een sneeuwbal tegen het huis van de man.
Dus? Zo zijn kinderen. Als je daar niet tegen kan moet je maar op de hei gaan wonen want een kind gaan slaan als volwassene is gewoon echt triestquote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef TrotsOpPim het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, ik denk eerder dat deze koters expres tegen ramen van huizen gooien.
Dit dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |