Cohen krijgt er in de eerste tig posts ook flink van langs, maar na die oneliners komt de "discussie" op gang. Uiteraard krijgt de PVV er van langs, daar ging het Cohen immers om.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Cerbie het volgende:
Het loopt alleen alweer uit op een PVV-troll actie, terwijl de uitspraak van Cohen genegeerd wordt.
Ik zal hem ff een bericht sturen, maar ik blijf erbij dat het nog relatief meevaltquote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Cerbie het volgende:
Er zijn alleen al tig topics die in PVV-Wilders-Nazi verzanden. Maar kan dan op zijn minst Zith met zijn gedreul over die wetten weg.
gewoon een mongoolquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/328723
dat is wel het hele idee van dubbele topics.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Dagonet het volgende:
Paddy, er zijn twee topics.
Pensioenfondsen beleggen in kernwapens heeft één post en een post met een verwijzing naar het andere topic.
Pensioenfondsen beleggen in kernwapens heeft iets meer reacties en er begint een discussie te ontstaan.
Waarom sluit je dan het tweede topic..
.
Omdat het toevallig íets later geopend is?
Er is nergens gezegd dat je het topic dat wat later is rücksichtlos moet sluiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
dat is wel het hele idee van dubbele topics.
Omdat ik dat andere topic eerder zag en helemaal niet op topicnummers gelet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:26 schreef paddy het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je het topic wel kan vinden om er een linkje naar het andere topic te plaatsen 3 minuten na je eigen post en 1 toevoegende post in dat andere topic. Dit had je eenvoudig andersom kunnen doen dan was de discussie gewoon in dat andere topic verder gegaan.
Een nutteloze en beledigende aanname.quote:Is het de TS waardoor je liever in dat andere topic post?
Het is geen aanname. Het is een vraag. Ik snapte namelijk niet waarom je na 1 nuttige reactie in dat andere topic die perse open wilde laten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat ik dat andere topic eerder zag en helemaal niet op topicnummers gelet.
[..]
Een nutteloze en beledigende aanname..
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Dagonet het volgende:
Een nutteloze en beledigende aanname..
Omdat die ander helemaal geen nuttige posts had.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is geen aanname. Het is een vraag. Ik snapte namelijk niet waarom je na 1 nuttige reactie in dat andere topic die perse open wilde laten.
Dat zijn helemaal geen wetten man, dat zijn leidraden voor mods die gezond verstand ontberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.
Zoveel moeite was het niet om je post in dat andere topic te zetten. Maar uiteraard widel je dat niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 00:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat die ander helemaal geen nuttige posts had.
Niets mis mee.quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen wetten man, dat zijn leidraden voor mods die gezond verstand ontberen.
Wanneer een OP bagger is en het nieuwe topic niet? Sluit ik het langslopende baggertopic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wel een legitieme vraag aangezien je nogal de wetten van fok! wilde veranderen ten aanzien van eerste en tweede topic.
Je vergeet dat ik prima tussen de regels door kan lezen, en heel goed weet waarop je doelt. Is meer jouw probleem dan de mijne.quote:Op zondag 19 december 2010 12:45 schreef Dagonet het volgende:
Er is niets mis met het ontberen van gezond verstand?
TT wat veranderd. Bedankt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef gelly het volgende:
Fikse kerstboomruzie in Nazareth en omgeving
typo in de tt..
fijn om te zien dat je je er bij neer hebt gelegd.quote:
Wat jij wil is het over GW hebben en intolerantie. Klik eens op POL. Heb je genoeg topics lopen over Wilders en zijn intolerantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef gelly het volgende:
'Vrijwilligers in kerk beschimpt'
Waar gaat het over Geert Wilders ? Ik trek enkel de parallel naar mensen beoordelen op de daden van een ander. Maar weer open dus.
En aangezien je tijd lijkt te hebben om topics te sluiten kun je bovenstaande vraag ook wel beantwoorden.
Nou, dan haal je die zin weg en bedenk je wat anders. Of ik open een andere. Mij best. Het ging me niet om de PVV of Wilders.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat jij wil is het over GW hebben en intolerantie. Klik eens op POL. Heb je genoeg topics lopen over Wilders en zijn intolerantie.
Dit bericht gaat over iets heel anders![]()
Er stond duidelijk "typo in de tt" , bovendien was het m'n eigen post ? Verander hem maar weer terug naar de oorspronkelijk titel zonder typo, die was prima.quote:En die andere? Ik dacht dat je de TT dus overdreven vond. Normaal kom je dat ook melden en vond dat je dan wel een beetje gelijk had. Ik ga kijken of ik het zo kan veranderen dat het het bericht eer aan doet.
Je beantwoordt m'n vraag niet geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Frutsel het volgende:
SC is een deur verder. Prima titels zo.
PM hem dan gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je beantwoordt m'n vraag niet geloof ik.
Dit is toch het feedback topic waar ik vragen mag stellen omtrent de moderatie ? Beetje onfatsoenlijk om dat gewoon maar te negeren. Paddy heeft ook tijd om zelf een mening te verkondigen in allerhande topics, dus dat zal het niet zijn.quote:
Dat is fijn. Wat heeft het te maken met mijn vraag ?quote:
Ik heb wel wat beters te doen dan zinloze vragen te stellen. dus nee, het antwoord is mij niet bekend. Wat zijn de criteria voor het zelf bedenken van een topic titel ? Ik zie het namelijk regelmatig gebeuren, waarom mag ik dat niet of wat was er mis met de titels ?quote:Andere vragen zijn beantwoord of allang bekend qua antwoord.
Sorry, maar wie denk je eigenlijk dat jij bent om paddy onfatsoenlijk te noemen als ik zie hoe je haar wel eens geschoffeerd hebt? En dan heb ik het nog niet eens over andere moderators die gewoon "hun werk" doen. Dit was trouwens een antwoord uit prive-eigendom, niet 'werk-gerelateerd'quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef gelly het volgende:
Sorry, maar wie denk je wel dat je bent ?
Doe dat maar even danquote:Ik stel een normale vraag en verwacht een normaal antwoord.
Dat is ook gewoon je "werk". Als je je daar te verheven voor voelt vraag ik het wel een FA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |