Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagtquote:
Was ook al een TR van. Inderdaad een racistische opmerking. Ik heb de opmerking en de discussies over die opmerking uit het topic verwijderd en de kerel een note gegeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagt
dat ruimt lekker op, tnxquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef fonsoy het volgende:
SBS gooit zout in de wonden
Mensen die door je heen praten.
Mijn Plug in Baby, wat doe je!
Allemaal niks voor KLB
Moet deze FB niet even plakkerig gemaakt worden?
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
De enige die je topics leuk vinden zijn je overleden opa en oma. Opgesodemieterd met die bagger van je.
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
Mods die weblogs aanbevelen
[..]
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.
Ik snap dat sommige user een 'harde aanpak' nodig hebben, maar dat geeft je nooit recht om iemands familieleden erbij te halen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.
Het was alleen maar bagger en topic 1.000.321 over dit onderwerp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef idiot---boy het volgende:
Oplichters op marktplaats
die reactie van die mod en dat slotje slaat nergens op, er was weinig bagger te bespeuren. Dan quote hij één bagger reactie, ja hallo, dan kan je half FOK wel sluiten
nee en ga ik ook niet doen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef KomtTijd... het volgende:
vreselijke verwachting geschept
Uberhaupt het topic doorgelezen, swarma?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee en ga ik ook niet doen ook
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sorry voor het plaatsen van een klacht in mijn OP, ik moet alleen ff wennen aan de nieuwe KLB. Voor de rest tracht ik zo min mogelijk overlast te veroorzaken.
Nee, ik ziek niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.quote:
quote:we zitten niet meer op een dusdanig topic van een paar onbeduidende regels gevolgd door klacht: samenvatting, antiklachten, verwachte reacties en dat soort onleuke rommel te wachten.
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.
Hieronder een quote uit een PM die ik vorige week nog naar je gestuurd heb :
[..]
OK. Houd ik je aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.
Reactie verwijderd. Topic ook maar meteen gesloten. Wat een bagger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Splutje het volgende:
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
Sowieso aparte user
quote:Ik geloof je graag. Maar door de wat vage OP en o.a. je eigen reacties staat het topic nu vol met bagger. Opruimen heeft echt geen zin meer. Probeer je OP volgende wat duidelijker en serieuzer te maken en reageer zelf ook serieus.Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef Rivalo het volgende:
Achterdochtige ouders.
Dit was echt serieus. Behalve dat ik er nog niet bij toegevoegd had dat ik wel een rekening heb, maar dat geen bankpasje heb, kan er nog niet bij etc. Geen doorlopende rekening.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Splutje het volgende:
Leem
hea
Engels woordenlijsten met fouten
quote:Het meeste was al geslot door Symphonic inmiddels. De rest is ook dicht. BedanktOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
msn/fora gebruikers die..woa, hij is binnen een paar sec. na mijn post gesloten, nvm![]()
FAVOR koffie is echt vies TS heeft zijn juiste koffie inmiddels en nu is t alleen maar offtopic.
Hoertje van bedrijf klacht:
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ethnikos het volgende:
hea
Wat is die gast zn probleemKan ie weer open?
quote:Link?Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Klb-sc...weer...
*zucht*
Geen respect voor anderen...wat is dat toch?
quote:Er zijn vele users die gewoon niet op al die crap zitten te wachten. En ja daar bekommeren we ons wel om.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
dat je zit te zeiken over topics... wat kan jou het nou schelen dat dat topic er is? (snap tevens ook niet waarom sommige mods hier zich daarom bekommeren, tenzij er echt iets verkeerd gaat)
quote:Ja, ik 'zeik' als ik topics plaats waarvan ik denk dat het bagger is. Af en toe de modjes helpen vind ik geen kwaad. Ik vraag me af waarom je alleen mij afbrandt terwijl het normaal is in de FB, maar ik hoef geen antwoord van je. Ik heb geen zin in dit soort discussies eigenlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
dat je zit te zeiken over topics... wat kan jou het nou schelen dat dat topic er is? (snap tevens ook niet waarom sommige mods hier zich daarom bekommeren, tenzij er echt iets verkeerd gaat)
quote:Precies. Gezuig van Ethnikos en het andere gepeupel mag wegblijven uit KLB-FB.Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik 'zeik' als ik topics plaats waarvan ik denk dat het bagger is. Af en toe de modjes helpen vind ik geen kwaad. Ik vraag me af waarom je alleen mij afbrandt terwijl het normaal is in de FB, maar ik hoef geen antwoord van je. Ik heb geen zin in dit soort discussies eigenlijk.
quote:Stink topic inderdaad. Gesloten. Bedankt!Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Rectum het volgende:
Dan zal ik ook maar even mijn steentje bijdragen.
Mijn vader (of die van een ander) laat SCHETEN...
quote:wt dnk jzlf?Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef idiot---boy het volgende:
De radio reclame van KPN met Sven Kramer is kut
wrm slotje?
quote:geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:Gebrek aan een verzorgde OP denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:srry, wat is OPOp woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebrek aan een verzorgde OP denk ik.
quote:jammer dat je een grapje niet van arrogant gedoe kunt onderscheidenOp woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:Wat is het probleem? Dat er inteelt geroepen wordt?Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[KLB SC #3350] JUST YOU AND I
daar
quote:nouja beetje raar dat hij hier komt zeuren dat mensen blijkbaar respectloos over hem posten terwijl hij zelf anderen als inteelt volk loopt te bestempelen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat er inteelt geroepen wordt?
Ik krijg maar weinig mee van die SC gelukkig, maar ik zie users daar wel grovere dingen posten.
quote:Nou. Ik kan er verder niets mee zo. Gewoon normaal tegen elkaar doen daar. En als er iemand niet normaal doet dan kan je hem/haar ook gewoon negeren in plaats van meteen in rood te schieten. Dit bedoel ik overigens in het algemeen, dus niet alleen voor Salatrel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja beetje raar dat hij hier komt zeuren dat mensen blijkbaar respectloos over hem posten terwijl hij zelf anderen als inteelt volk loopt te bestempelen.
quote:Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
quote:Ok Opa.Op donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
[Centraal] Kleine Klachten Topic #3
quote:Gefixed. Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef fonsoy het volgende:
maanvis
ChapChapChap BOOM
Sneaky ruften kutkick
Tokkies in de supermarkt verzonnen topic
Hebben allemaal wat aandacht nodig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Mannen van in de 30 die nog alleen wonen....
Waarom gaat dit dicht? Het topic begon net inhoudelijk te worden.
quote:Ik weet het.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
mag ik even iets opmerken : RitmoHij gebruikt steeds hetzelfde trucje
quote:Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van "inhoudelijk" anders dan die van mij. Ik zie namelijk alleen maar offtopic slowchat.
quote:Ik vroeg aan Ritmo of hij de klacht wilde formuleren. (Iets wat ik hem overigens niet heb zien doen) Geen rare vraag in KLB en al zeker niet offtopic. Het laatste stuk van het topic is slowchat over KLB 1.0 en Yvonne. Totaal niet relevant lijkt me zo?Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.
quote:Ja inderdaad sick fuck. Ik vond de opmerking en het woord wow in dezelfde post nou niet bepaald gepast (en dan druk ik me echt voorzichtig uit) En een kop staart ongeval? Vertel dat de nabestaanden even.Op donderdag 21 oktober 2010 17:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Denken dat je in een Aygo zelf de kreukelzone bent
Symphonic, wat is het probleem? Het topic gaat onder andere over kreukelzones en ik post een foto van een kop-staart ongeval.
Sick fuck? Yeah right m8.
quote:Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef Ritmo het volgende:
Swarmahoer, laat dan gewoon even een Matsoe Matsoe-topic open. Genoeg levensvatbare klacht.
quote:Fallout New Vegas gebuggedOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18
quote:Dicht. Inderdaad bagger.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fallout New Vegas gebugged
Deze kan dan toch in FOK Games ofzo reageren?
quote:Lijkt mij een normaal topic met normale reacties.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
Hippe mensen die een alternatieve design lamp willen hebben
En dan dit ook gewoon open.
quote:Kan jij dan eens normaal op Feedback reageren? De andere mods zitten nu uit te leggen waarom jij topics sluit. Kan jij het nog zo logisch vinden, het is wel zo netjes om even normaal te antwoordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
ritmo ga gewoon lekker buiten spelen
quote:Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
sommige users weten precies waarom er iets gebeurd, naar de bekende weg vragen doe je thuis maar, ik ben geen kleuterjufen nu wegwezen hier t is geen speeltuin
quote:Swarma is momenteel niet online dus ik geef maar even antwoord :Op vrijdag 22 oktober 2010 09:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.
In het geval van die Matsoe-topics wist ik NIET waarom iets gebeurt want jij doet alles constant af met 'ok' of roepen dat je buiten moet gaan spelen of iets dergelijks. Wij komen hier op een normale manier iets vragen, dan mag er best in gegaan worden op onze vragen.
quote:Thx voor het melden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Er worden weer eens hyves van users gepost in de SC. Walgelijk.
quote:Tijd voor z'n jaarlijkse apk??Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef Splutje het volgende:
Mijn kloonalarm ging af
http://forum.fok.nl/user/history/322470
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd voor z'n jaarlijkse apk??
quote:die link die ik post haal ik net van google afOp vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef luckass het volgende:
Waarom gaat deze dicht?
Google is kapot
Google doet het echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
Het lag aan KPN. Dikke storing net.
http://twitter.com/#search?q=%23kpn
quote:klopt had het net ook kon nergens meer op
quote:Zomaar een gok: oneliner?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Rare titel en onduidelijke openingspost. Je doet maar een beetje moeite om je topic begrijpbaar te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef Marie30 het volgende:
Ik begrijp niet dat dit topic nog steeds open is: België
Het wordt steeds persoonlijker en loopt uit de hand, zet gewoon aan tot negatief gedrag tov Belgische forum gebruikers. Dacht dat iedereen welkom was op FOK!?
quote:Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?
quote:Alsof er nooit marokkanen/turken gebasht worden op FOK!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappistOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeen drink op het grote ongelijk van al die stomme Hollanders
quote:Proost.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappist) zullen er gewoon niet meer gaan kijken. Bedankt voor je antwoord Opaatje.
quote:Ik zie hem in andere topics wel min of meer normaal reageren maar ik zal hem eens laten doorlichten.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Geen kloon.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Hmm, tis wel iemand die een vrij korte geschiedenis heeft maar met de manier van praten alsof hij al heel lang op FOK! zit.
quote:Bedankt! Leuk om te horenOp zaterdag 23 oktober 2010 08:56 schreef psaexorp het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik opa.bakkebaard wel een puike mod vind! Als user vond ik je maar niks, maar modden kan je zeker. kusje op je kale kruin
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, sorry mensen maar ik houd gewoon niet van flikker muziek en ik ga het gewoon liever uit de weg!
quote:Zit hier niet zo kinderachtig te zuigen kleuter. Je zit dat nummer zelf tig keer te quoten.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Je mag lekker op de bank TV kijken met je gezemel. We zien je dinsdag weer.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Nee.Op zondag 24 oktober 2010 05:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die biogarden, vind je het zelf ook niet jammer dat je rickokun's topic hebt gesloten?
Groetjes,
9611Niels
quote:U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef sinadO het volgende:
Mijn topic over de dagen tussen zondag en zaterdag wordt verneukt door straattaal josti's. Mag dat?
quote:Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?Op zondag 24 oktober 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?
quote:Wou je liever een slotje zien danOp maandag 25 oktober 2010 07:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?
quote:Komt op hetzelfde neer... Dood door slot of dood door ONZ...
quote:Ik ben op vakantie en de verbinding is hier brak.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Ziggo die achterblijft in HD zenders
Vind dit wel een beetje karig.
Er ontstaat een leuke discussie over verschillende prijzen en zenderaanbod.
En opeens een slotje na 2 dagen.
quote:Okiedokie.Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Sok. het volgende:
Die boter-reclame
Opa, mag die naar ONZ zodat het een adoratietopic kan worden?
quote:Door dat overkill aan lolzpics heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en mijn vraag voor begrip.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
cheezburger
Waarom gooi je hem nou dicht? TS geeft toch aan dat hij in ONZ moest, eigenlijk. Kan je hem dan niet gewoon overschoppen?
quote:Geen KLB 2.0 topic, Paul.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje Mensen die hoopte dat ik dood was
quote:Jawel, ik wil klagen over mensen die mij dood willen, snap je?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
los het via pm met m opis geen topic waard hoor
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, ik wil klagen over mensen die mij dood willen, snap je?
quote:Goh je bent crew. Zou je verdomme dan eens niet heel snel normaal deze vraag stellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Tamashii het volgende:
WTF. waarom is mijn topic gesloten ous.
quote:Aan zulke korte OP's doen we niet aan. Maak hem wat uitgebreider en hij mag wat mij betreft open. Maar niet uitgebreid als in een extra zin. Maar dat het een goede OP is.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Tamashii het volgende:
WTF. waarom is mijn topic gesloten ous.
quote:Het is sowieso best wel dubbel Wat is er toch met Black Eyed Peas gebeurd? :{Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan zulke korte OP's doen we niet aan. Maak hem wat uitgebreider en hij mag wat mij betreft open. Maar niet uitgebreid als in een extra zin. Maar dat het een goede OP is.
quote:Goed gezien. Dan is er helemaal geen reden meer om dat topic te heropenen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is sowieso best wel dubbel Wat is er toch met Black Eyed Peas gebeurd? :{
quote:Dan is het echt ernstig met je gesteld.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Schade!
Ik heb hier echt superlang over gedaan.
quote:Kon hij niet verplaatst worden naar ONZ? Heb medelijden.Op woensdag 27 oktober 2010 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is het echt ernstig met je gesteld.
quote:Ok okOp woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Kon hij niet verplaatst worden naar ONZ? Heb medelijden.
quote:Voorbeeldje?Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
swarmahoer, even een vraagje. Wat is er de meerwaarde van om alle posts te verwijderen in topics die je toch op slot zet?
quote:Soms heb je wel eens dat je vol goede moed begint met opschonen maar na 20 posts denkt "dit schiet niet op" en vervolgens het topic sluit. Wellicht is dat het geval.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
swarmahoer, even een vraagje. Wat is er de meerwaarde van om alle posts te verwijderen in topics die je toch op slot zet?
quote:Kan ook een gevalletje "slecht voorbeeld doet volgen zijn" Bagger lokt bagger uit.Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze bijvoorbeeld. Letterlijk iedere post is weg, maar het topic is dicht. Stonden 2 pagina's ofzoSmakeloze opmerking
quote:Ah, op die fiets. Ik maakte me al zorgen om die arme knul.Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan ook een gevalletje "slecht voorbeeld doet volgen zijn" Bagger lokt bagger uit.
quote:Stuur hem een bloemetje. Of een doosje Merci.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik maakte me al zorgen om die arme knul.
quote:Of mij.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stuur hem een bloemetje. Of een doosje Merci.
quote:Goed ideeOp woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stuur hem een bloemetje. Of een doosje Merci.
quote:NEE
quote:Het was slechts een voorbeeld waar iedereen zich mee kan relateren, immers: we komen allemaal op FOK!. Het komt overal voor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
en de sc al context nemen is niet geheel representatief he
quote:ALGEHELE SC-STIJL, DEZE MANOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef o.us het volgende:
Interessant verschijnsel, dat 'Chriz2k' conclusies trekt zonder enig steun van relevante informatie en de topic in algeheel SC-stijl post en beweert dat het niets te maken heeft met het SC.
Hier wél mijn bewijs:
[ afbeelding ]
quote:WHO FREAKING CARESOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
ALGEHELE SC-STIJL, DEZE MAN![]()
![]()
Zo post ik al sinds 2004.
quote:En als je erover wil klagen dat velen dit door elkaar halen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
als je daarover wil discussieren doe je het maar in TTK
quote:Ga naar Hans Anders of zo, ik heb jouw topic niet geslotenOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij, want anders zou je het niet aanhalen als argument om mijn topic te sluiten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
als je daarover wil discussieren doe je het maar in TTK
quote:Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst,boeken en taal.
quote:Nee, sorry, volgens mij hoort het toch écht thuis in Klaagbaak.Klagen, klagen, klagen..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Hans Anders of zo, ik heb jouw topic niet gesloten.
quote:Als swarmahoer het niet had gedaan deed jij het wel, dus deze opmerking lijkt me niet helemaal relevant, het was een kwestie van secondes.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef o.us het volgende:
Houdt dit lekker in de SC voortaan.
Dank u.
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Als swarmahoer het niet had gedaan deed jij het wel, dus deze opmerking lijkt me niet helemaal relevant, het was een kwestie van secondes.
quote:Nee wat?Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee.
Nu klaar met dat gezuig gaarne want dit leidt uiteindelijk naar niets, nada, noppes.
quote:Vandaar ook het verzoek om te kappen want het wordt niets meer hier.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee wat?
Als dat geen sluitpost was weet ik het ook niet meer.
quote:Dat vind ik erg meevallen, er kwam zelfs een discussie op gang.
quote:One line op's worden gesloten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Dastan het volgende:
Mensen die een punt achter hun TT plaatsen
[..]
Dat vind ik erg meevallen, er kwam zelfs een discussie op gang.
quote:En kwantiteit is niet altijd een goede maatstaf. Dat moet je ook weten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
One line op's worden gesloten.
Dat zou je nu ondertussen moeten weten.
quote:Gaat dit niet een beetje ver?
quote:Reactie verwijderd. Bedankt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat dit niet een beetje ver?
quote:Ik zat er al op te wachten. Moet een topic 'nut' hebben? Dit slotje bewijst dus echt mijn punt. Ik open een normaal topic met een normale klacht, geen bagger, geen getroll, er loopt gewoon een normale discussie..Op donderdag 28 oktober 2010 22:07 schreef o.us het volgende:
En serieus, ik zie het nut van dit topic niet. Het is nu alleen maar zeiken, zeiken, zeiken tot ons bloed onder ons nagels vandaan komen /trollen.
Fijn dat je commentaar en kritiek hebt, dat hoort, maar mén. Als je serieus denkt dat het op deze manier helpt open je maar een nieuw topic in FB en hoop ik voor je dat ze je niet gaan uitlachen.
quote:Ik heb mijn argumentatie gegeven en als jij je daar niet in kan vinden ga je maar in FB verder maar KLB is gesloten territorium voor dit soort nutteloze discussies.Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Moet een topic 'nut' hebben? Dit slotje bewijst dus echt mijn punt. Ik open een normaal topic met een normale klacht, geen bagger, geen getroll, er loopt gewoon een normale discussie..
BAM!
Slotje.
quote:Argumentatie gegeven? Lul toch niet man. Ik heb een klacht en open daar een topic over. Iedereen blijft netjes en er loopt een normale discussie. Heel kinderachtig slotje.Op donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb mijn argumentatie gegeven en als jij je daar niet in kan vinden ga je maar in FB verder maar KLB is gesloten territorium voor dit soort nutteloze discussies.
En of een topic "nut" moet hebben. Kom op.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Argumentatie gegeven? Lul toch niet man. Ik heb een klacht en open daar een topic over. Iedereen blijft netjes en er loopt een normale discussie. Heel kinderachtig slotje.
quote:Kap eens met dat gezuig. Je hebt in je topic al meerdere keren antwoord gehad op je stelling. Het is nu wel klaar.Op donderdag 28 oktober 2010 23:24 schreef retorbrapi het volgende:
Moeilijk he, communiceren. Gelukkig hoeft dat niet als fokmod.
quote:Geef eens een paar linkjes naar voorbeelden dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:32 schreef WhiteTiger1 het volgende:
kunnen jullie echt niks tegen penisbaard doen aub?
hij echt irrie bezig en hij bederft mijn topic elke keer
quote:te veel erwtensoepOp vrijdag 29 oktober 2010 18:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geef eens een paar linkjes naar voorbeelden dan?
quote:Nou is de manier waarop hij het brengt inderdaad niet zo netjes maar zijn punt begrijp ik dan weer wel. Je springt er overigens zelf ook meteen fel bovenop. Daar wordt de discussie alleen maar heviger van natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:42 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
te veel erwtensoep
hier alweer zit hij te zieken maar in de rest van mijn topic's ook
quote:klopt moest eerder mn wang toekeren maar tochOp vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou is de manier waarop hij het brengt inderdaad niet zo netjes maar zijn punt begrijp ik dan weer wel. Je springt er overigens zelf ook meteen fel bovenop. Daar wordt de discussie alleen maar heviger van natuurlijk.
quote:Topics gesloten. Een topic is me al teveel. Hij doet maar een beetje moeite voor een normale OP. Bedankt.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef BlueMage het volgende:
afhaalchinees heeft een beetje last van topicdiarree: dat geklaag over z'n telefoon kan volgens mij wel in één topic.
quote:Geen probleem.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Topics gesloten. Een topic is me al teveel. Hij doet maar een beetje moeite voor een normale OP. Bedankt.![]()
quote:Ik heb geen idee. Ik heb het topic niet gewist. Maar veel is er niet aan verloren gegaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geen probleem.Maar nou ff wat anders, heb jij toevallig dat phonehouse afzeik topic gesloten? Iets is verkeerd gegaan omdat 't nog wel op de lijst van topics staat maar er staat dat ik geen rechten heb de pagina te bekijken?
Edit: oh wacht is nou helemaal weg.
Hoelang ben je niet in KLB geweest?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp wederom niet waarom mijn topic gesloten word. Het was een duidelijke op met een duidelijke klacht en ik begrijp niet waarom ik dan doorverwezen word naar feedback omdat ik het topic noch de mensen die erin staan afbreek maar het gewoon over de norm heb!
Ik zal het je netjes uitleggen. Klacht: e.d. wordt ervaren als bagger en in het begin haalden we het gewoon weg met een melding dat het niet meer mag. Maar aangezien mensen het na ongeveer meer dan twee maanden nu wel dondersgoed weten en het nog steeds doen sluit ik dat topic per direct want inmiddels valt dat gewoon onder moderatie uitlokken. We blijven maar niet editten. Snappie?quote:
Nee ik snap het niet want ik begrijp niet waaróm mijn topic gesloten word.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal het je netjes uitleggen. Klacht: e.d. wordt ervaren als bagger en in het begin haalden we het gewoon weg met een melding dat het niet meer mag. Maar aangezien mensen het na ongeveer meer dan twee maanden nu wel dondersgoed weten en het nog steeds doen sluit ik dat topic per direct want inmiddels valt dat gewoon onder moderatie uitlokken. We blijven maar niet editten. Snappie?
Omdat er bij tante Tama het bovenstaande voordeed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet want ik begrijp niet waaróm mijn topic gesloten word.
Whatever, je bent hard achteruit gegaan. Helaas.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat er bij tante Tama het bovenstaande voordeed.
Omdat jij niet aan de eisen voldoet en niet kan lezen ben ik opeens achteruit gegaan. Aha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whatever, je bent hard achteruit gegaan. Helaas.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Rectum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/295786
Die user heeft al minstens vijf topics onnodig gekickt.
Ik heb hem een PM gestuurd met het verzoek ermee op te houden. Bedankt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef 9611Niels het volgende:
ReV66 is topics aan het kicken, het maakt me woedend.
Heb je die OP gezien?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik schijn een huilie te zijn als ik het aankaart, maar:
niet meer kunnen eten waar ik zin in heb
Lijkt me vrij 1.0.
Maar wel 'klacht:' en dat doen we niet meer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je die OP gezien?
Is die KLB1.0?
Nee.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wel 'klacht:' en dat doen we niet meer.
Graag gedaan. Die Soundwave heb ik even op vakantie laten sturen.quote:Op maandag 1 november 2010 01:01 schreef Drinky het volgende:
Ik wil even de modjes bedanken voor het opruimen van mijn topic De feelgood vriendin
Jullie werk is niet ongezien gebleven
Ik knal 'm wel naar ONZ. Moment.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Leeuwen eten barman op
was er mee bezigte vroeg gelanseerd
quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik knal 'm wel naar ONZ. Moment.
opgelostquote:
We gaan gewoon niet zomaar ineens iemand aanvallen. Doe dat maar lekker per PM ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef kikoooooo het volgende:
Is Ofyles2 gepest door Raymond Spanjar van Hyves?
Komop man, die gast vraagt er gewoon een keer om.
Schop hem dan naar Onz ofzo.
Het is hier geen kleuterschool. Als je een grote bek wil geven doe dat dan tegen de grote neger op de hoek.quote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom toch zo serieus altijd zeg?
'iemand aanvallen', hou toch op. Een beetje lachen omdat iemand jarenlang elke dag blijft posten over Hyves en de bedenker ervan is 'iemand aanvallen'?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef L.no het volgende:
[Centraal] Kleine Klachten Topic #4
centraal please
Zanger Rinus is groot geworden door Fok in het algemeen en KLB in het bijzonder.quote:
Dat is dan fijn voor zanger Rinus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zanger Rinus is groot geworden door Fok in het algemeen en KLB in het bijzonder.
Daarmee heeft hij toch wel een bijzondere positie.
Jaloerse mensenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor zanger Rinus.
Ik kwam met een argument om het topic weer open te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het was geen invitatie om hier te gaan zitten slowchatten hoor.
Een echt "argument" ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik kwam met een argument om het topic weer open te doen.
Omdat ik topicreports krijg waarin staat dat het topic verbaggerd is en het alleen nog maar bashen is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom gooit Opa dat topic over eendjes gooien op slot? Als hij ff goed had gelezen had hij gezien dat het geen gebash was maar een pittige discussie.
Dan kan je ook het gebash weghalen, en het topic nog eens kans geven. Een discussie dichtgooien, omdat het verpest wordt, is zonde. Kan je beter zorgen dat het niet verpest wordt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omdat ik topicreports krijg waarin staat dat het topic verbaggerd is en het alleen nog maar bashen is.
Als ik dan de laatste pagina lees dan zie ik inderdaad alleen maar gebash. Dat is niet de bedoeling. Doe dat maar via PM.
Kan ja. Maar eerlijk gezegd is de rest van het topic ook niet bepaald een pareltje. Ik ga er nog eens even naar kijken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan je ook het gebash weghalen, en het topic nog eens kans geven. Een discussie dichtgooien, omdat het verpest wordt, is zonde. Kan je beter zorgen dat het niet verpest wordt...
Nee. Stuur haar vooral een PM met je seksuele avances. Daar zal ze blij van worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde nog reageren in BT haar topic maar die was alweer op slot. Het zou een grappig edoch oversexuele opmerking worden!
(vertaling = Is het niet wat cru om hem op slot te gooien voor die sma?)
Het is niet de bedoeling dat je voor alle kleine dingetjes die je meemaakt een topic maakt. Daarvoor is dus het [Centraal] Kleine Klachten Topic #4 topic uitgevonden waarin jij en andere users al jullie kleine klachten kwijt kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
koffie reclame met alie b kan jij hen aub overplaatsen pease !!!!
[ afbeelding ]
zal het niet meer doen maar kan je echt niet ff overplaatsen?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je niet voor alle kleine dingetjes die je meemaakt een topic maakt. Daarvoor is dus het [Centraal] Kleine Klachten Topic #4 topic uitgevonden waarin jij en andere users al jullie kleine klachten kwijt kunnen.
Reageer gewoon met je klacht in dat topic.
wtfquote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zal het niet meer doen maar kan je echt niet ff overplaatsen? [ afbeelding ] please opa?
Wel 1 van de weinige keren dat ik moest lachen om een post in KLB FBquote:Op woensdag 3 november 2010 16:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze bedoelt het goed
Ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel 1 van de weinige keren dat ik moest lachen om een post in KLB FB
Secret modquote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef ThaTim het volgende:
Sinds wanneer kan 9611Niels een slotje zetten?
Ik heb er al een topic over geopend, maar kwam meteen een slotje opquote:
Dan ben ik dat ook, want dat gebeurde mij ook eensquote:
We zijn allemaal secret mods, mijn jong.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, want dat gebeurde mij ook eens
Oh, vet om te wetenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef o.us het volgende:
[..]
We zijn allemaal secret mods, mijn jong.
Opgeschoond. Meer dan drie regels achter elkaar lezen blijft moeilijk voor een aantal KLB-ers blijkbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef fonsoy het volgende:
Zou een modje misschien Wat de *(&%#@ flikken ze me nu? een beetje willen opschonen?
Ik zit niet zo te wachten op (al dan niet verkapte) tl;dr reacties.
Het is niet echt een klaagbaak topic. Dat zie je ook aan de reacties.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:24 schreef rubje het volgende:
normaal laat ik mods als verantwooordelijken hun gang gaan maar het begint mij op te vallen dat vooral mod swarmahoer erg snel is om mijn klaagtopics op slot te gooien.
Ik heb ff de faq bekeken en de laatste keer dat ik dat deed,kon ik er geen onvolkomenheden in ontdekken die een slotje gerechtvaardigen. Ik verwijs mijn klacht met name nav mijn laatste klachttopic over van Gaal en Hoeness.
mag je mij uitleggen wat hier mis mee is
ik zie in de 1e 5 pagina's van je postgeschiedenis geen een klb topic dat uberhaupt, en laat staan door mij gesloten is hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 10:24 schreef rubje het volgende:
normaal laat ik mods als verantwooordelijken hun gang gaan maar het begint mij op te vallen dat vooral mod swarmahoer erg snel is om mijn klaagtopics op slot te gooien.
Ik heb ff de faq bekeken en de laatste keer dat ik dat deed,kon ik er geen onvolkomenheden in ontdekken die een slotje gerechtvaardigen. Ik verwijs mijn klacht met name nav mijn laatste klachttopic over van Gaal en Hoeness.
mag je mij uitleggen wat hier mis mee is
Bedankt! Topic is dicht en de TS pleite, zie ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef Rectum het volgende:
Hulp nodig voor nerd social media opdracht :'(
Spammertje.
als je zo vriendelijk wilt zijn,graag.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
...Zal ik het topic verplaatsen naar VBL?
Gedaan. Alsjeblieft.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef rubje het volgende:
[..]
als je zo vriendelijk wilt zijn,graag.
Je hebt helemaal gelijk. Wat een bagger. Ik heb de boel opgeschoond. Bedankt!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef trolololo het volgende:
Onsmakelijk soep
Dacht toch even dat ik een KLB 1.0 topic tegenkwam(de reacties tenminste)
Aangepast.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:49 schreef Weissman het volgende:
Ik citeer uit: Ongeduldige Pakistaanse vrouwen van middelbare leeftijd
In de OP staat: ''De wagonnetjes zaten bomvol. Haringen in een ton, sardientjes in blik, joden in een trein.''
Niet om huilie te doen, maar dat mag toch niet neem ik aan ?
Ik snap het idee maar centrale topics werken in KLB niet zo goed. Mensen zien ze over het hoofd of hebben er gewoon maling aan en openen toch gewoon een nieuw topic .quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:06 schreef DuTank het volgende:
Ik had het idee geopperd om een centraal OV klachten topic aan te maken, aangezien er zoveel klachten zijn mbt het OV.. Maar kom hier eerst even vragen of de plaatselijke autoriteit dat een goed idee vindt.
Als iemand zich dan geroepen voelt het eerste deel aan te maken, dan mag dat
Jammer, want de helft van alle klachten betreft het OVquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Aangepast.'
[..]
Ik snap het idee maar centrale topics werken in KLB niet zo goed. Mensen zien ze over het hoofd of hebben er gewoon maling aan en openen toch gewoon een nieuw topic .
Ik zal je suggestie nog eens met mijn collega mods overleggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer, want de helft van alle klachten betreft het OV
is al gebeurdquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Tovenaar. het volgende:
Mijnheer modereter, zou u mijn TT eventjes aan willen passen? Ik maakte een ongelukkige typfout, hetgeen niet erg professioneel overkomt. De fout is overduidelijk lijkt me, anders kunt u me altijd bereiken per PM.
Propaganda met ondankbare kinderen
Er mogen geen leuke topics meer bestaan in KLB 2.0quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dronken kinderen op verjaardag van mijn broertje
[..]
Even serieus, wtf?
Duidelijk beleidquote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er mogen geen leuke topics meer bestaan in KLB 2.0
Geef eens een link?quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Ritmo het volgende:
Normale vraag: bij voetbaltopics word je naar VBL verwezen, muziektopics naar MUZ, en topics over tv-programma's moeten naar FTR (of naar het centrale SBS-topic). In dat geval horen al die game-topics hier toch ook niet thuis, aangezien er een game-forum is? En bovendien de helft van de mensen die idiote taal niet begrijpt en niet eens snapt waar de klacht over gaat.
Topic verplaatst naar GAM. Maak in het vervolg een TR of reageer hier maar ga niet mee zitten trollen. Daar schieten we niets mee op.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deze: Black Ops of de PS3 controller maken?
Maar ik zie ze wel vaker hier.
Ik zou niet weten waarom. Je kan ze wel verwijzen naar het centrale layout topic in KLB mocht je je er aan storen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie die figuren die die topics over de layout maken niet gewoon 48 uur wegschoppen oid?
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dronken kinderen op verjaardag van mijn broertje
[..]
Even serieus, wtf?
Je denkt toch niet dat ze nog gaan reageren? Dat zou zowaar logisch beleid zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?
Tenzij hij er zelf bij was en het topic sloot uit angst voor nieuwe foto's.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit me aan in de rij. Ik denk niet dat Symphonic kan beoordelen of het feestje van Jos daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Het was een slowchat geworden met jailbait pics.quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?
Ik gooi m'n zo dicht.quote:
Topic is gesloten.quote:
Overduidelijk een trolltopic om de KLB metal discussies weer eens uit de kast te halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:29 schreef zquing het volgende:
Metal-muziek!
maar wel enigzins lopend topic, beetje zonde
Er zijn wel heeeel veel onbeduidende reclame klaag topics. Vandaar mijn verwijzing.quote:Op maandag 8 november 2010 13:18 schreef smegmanus het volgende:
Kutwijf van die super de boer reclame met haar pittige, vlotte kapsel
Waarom dicht? Ja omdat het reclame is? Is het een ongeschreven regel dat een KLB topic over reclame gesloten word? Probeer ik eens een serieus KLB topic te maken flikkeren jullie hem direct op slot, jammer... je had het best een kans kunnen geven.
misschien is er gewoon behoefte aan..quote:Op maandag 8 november 2010 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn wel heeeel veel onbeduidende reclame klaag topics. Vandaar mijn verwijzing.
En verder is je toch alleen maar te doen om die vrouw af te zeiken. Zo serieus is het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |