quote:Bedankt.Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Geen klacht, dagboek topic. Op verzoek naar ONZ ermee.
quote:voor mij is het nog ochtend.schreef deepart:
Super dit, het heeft mijn ochtend gemaakt tot wat het is... owwww het is al middag... jammer man
quote:je bedoelt: in limburg woontOp woensdag 27 oktober 2010 12:03 schreef JusT_M het volgende:
Sjade-expert? Als je een leuk grapje wil maken let dan ook ff op de klanken.
Dit kan alleen als de expert een extreem uitspraakprobleem heeft.
quote:Wel.
quote:Ik ken niemand dat schade zo uitspreekt alsof het Duits is. Wel als ze dialect praten, maar gewoon Nederlands niet.
quote:ja gelukkig spreekt er ook vrijwel niemand dialect in limburgOp woensdag 27 oktober 2010 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken niemand dat schade zo uitspreekt alsof het Duits is. Wel als ze dialect praten, maar gewoon Nederlands niet.
quote:De TV was 's nachts opeens gevallen.
quote:Hij zie het echt heel snel, het leek serieus net Duits.Op woensdag 27 oktober 2010 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken niemand dat schade zo uitspreekt alsof het Duits is. Wel als ze dialect praten, maar gewoon Nederlands niet.
quote:Ja,Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gelukkig spreekt er ook vrijwel niemand dialect in limburg
quote:Ach, het kan gebeuren dat het zo klonk of je hebt het verkeerd gehoord, maar het hoeft niet persé een Limburger te zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De TV was 's nachts opeens gevallen.
[..]
Hij zie het echt heel snel, het leek serieus net Duits.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja,
Dat zei ik net toch? Ik ben de schade-expert van de verzekeringsmaatschappij"
is inderdaad dialect.
quote:Tongzoen terug!Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef vergezocht het volgende:
[..]
voor mij is het nog ochtend.dank je wel TS
kusjes
quote:Die stortte zomaar ineens ter aarde? Volgens mij vertel je de helft niet.Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De TV was 's nachts opeens gevallen.
quote:Inderdaad. Om 3 uur 's nachts breekt opeens de steun af.Op woensdag 27 oktober 2010 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die stortte zomaar ineens ter aarde? Volgens mij vertel je de helft niet.
quote:en de expert sting toensjus al voor de deur, da is me hendig sjiekOp woensdag 27 oktober 2010 13:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad. Om 3 uur 's nachts breekt opeens de steun af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |