Tja zolang de belgen nog in Nederland zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:37 schreef leolinedance het volgende:
De klacht is dus ook dat er Nederlanders zijn die hier écht intrappen, anders zouden die oplichters op den duur wel mee stoppen.
koedsikoe komt er een slotje opquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Symphonic het volgende:
Serieus alweer een topic over dit onderwerp..
Onder welke steen heb jij gezeten?
Vroeger was alles beter...quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel gelijk, het is niet meer wat het was.
Ja, veel advertenties komen alleen nog maar van `commerciële aanbieders´ met hun `gespam´. Bovendien is het er allemaal niet overzichtelijker op geworden. Niet meer alle aanbiedingen `keurig op een rijtje´.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee hij heeft wel gelijk, het is niet meer wat het was.
Inderdaad, als je nu op iets zoekt krijg je eerst 200 advertenties van commerciele verkopers die bijv. de prijs op 0.01 euro zetten zodat ze bovenaan staan. Moet je eerst 4 paginas verder gaan om de echte particuliere verkoper te vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, veel advertenties komen alleen nog maar van `commerciële aanbieders´ met hun `gespam´. Bovendien is het er allemaal niet overzichtelijker op geworden. Niet meer alle aanbiedingen `keurig op een rijtje´.
Het is geen boekquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:40 schreef idiot---boy het volgende:
beter ga je je boeken, games en films gewoon via bol.com verkopen
• ten eerste verdien je meer
• Ten tweede is het veel betrouwbaarder
Via marktplaats is kopen leuk, verkopen niet
Als het je niet interesseert, post dan gewoon nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Symphonic het volgende:
Serieus alweer een topic over dit onderwerp..
Onder welke steen heb jij gezeten?
En Leoline is niet gay dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
Ik las je naam altijd als Leoline - dance. Maar nu zie ik las dat het Leo Linedance is.
Dat is best wel gay eigenlijk dat linedance.
Als je weet wat je zoekt niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:38 schreef Socios het volgende:
Marktplaats![]()
Leuk in 2002 en 2003. Tegenwoordig één grote zooi.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:16 schreef Sinnie het volgende:
Ik ben wel blij met marktplaats. Het is een leuk zakcentje bovenop mijn uitkering
Tsja, een reetveter bij een vent niet danquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:17 schreef reetveter het volgende:
Ik las je naam altijd als Leoline - dance. Maar nu zie ik las dat het Leo Linedance is.
Dat is best wel gay eigenlijk dat linedance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |