abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:34:43 #151
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070995
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Phonehouseklant het volgende:
Ben nu aan het skypen met The Phonehouse, maar al 15 minuten "onze medewerkers zijn in gesprek. nog een ongenblik geduld alsublieft"
ik zal even doorgeven dat jij belt dan nemen ze gelijk op, voor de rest zijn er toch geen klanten met dringendere zaken en de wereld draait tenslotte om jou O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88071084
TS toch, het heeft geen zin om de gebruikers hier te overtuigen van je gelijk. Veel zullen toch alleen maar hartelijk lachen en sommige zullen het niet geloven. Alleen mensen die een soortgelijk geval hebben ervaren, zullen werkelijk begrip kunnen tonen. Verder vind ik het terecht dat je uitraast, maar na een tijdje moet je gewoon verder gaan met je leven. Er zal niet veel veranderen, hooguit een verontschuldiging van Phonehouse. Wat ik ook niet snel zie gebeuren, tenzij geforceerd.
life goes by...
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2010 @ 16:38:25 #153
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_88071153
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Saarbarbaar het volgende:
Als dit verhaal waar is, vind ik het een absurd gedoe daar, bij the Phonehouse :N Zo hoor je niet met klanten om te gaan. En als een klant 'vervelend' wordt, meteen te gaan negeren of te gaan dreigen met politiebezoek... :r zulke mensen moeten zelf worden opgesloten, stuk tuig dat het is :(

Terechte klacht, TS
Flikker toch een eind op man.

Overprincipiële mongolen die om zoiets sufs als een postcode de hele boel al op z'n kop zetten :r
Tevens -purist.
pi_88071248
_O- _O- _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_88071571
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Phonehouseklant het volgende:
Ben nu aan het skypen met The Phonehouse, maar al 15 minuten "onze medewerkers zijn in gesprek. nog een ongenblik geduld alsublieft"
En gesproken met een mevrouw Gea van de customer Service, die mij vertelde dat Gertjan, in dit topic postend als "ThePhonehouse" authentiek is, en in zal gaan op mijn email. Tevens heeft Mevrouw Gea mij verteld dat dit geval ook al door gekoppeld is aan een hogere afdeling binnen The Phonehouse en dat ik morgen bericht krijg, dan wel per email of per telefoon.

Ik heb aan Mevrouw Gea gevraagd of Gert-Jan ook in dit topic wil aan geven authentiek te zijn en wat er eventueel aan gedaan word. Allemaal spannend dus en we wachten af.

@ Pezu

Alsjeblieft. Je bent nu al vanaf pagina 1 de boel aan het opfocken en downplayen. Als je hierin persoonlijke bevrediging krijg ga vooral er mee door, maar verwacht van mij in ieder geval geen reactie meer . Tenzij je het licht zal zien en daar blijk van geeft.

MvG
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:49:01 #156
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88071648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

En gesproken met een mevrouw Gea van de customer Service, die mij vertelde dat Gertjan, in dit topic postend als "ThePhonehouse" authentiek is, en in zal gaan op mijn email. Tevens heeft Mevrouw Gea mij verteld dat dit geval ook al door gekoppeld is aan een hogere afdeling binnen The Phonehouse en dat ik morgen bericht krijg, dan wel per email of per telefoon.

Ik heb aan Mevrouw Gea gevraagd of Gert-Jan ook in dit topic wil aan geven authentiek te zijn en wat er eventueel aan gedaan word. Allemaal spannend dus en we wachten af.

@ Pezu

Alsjeblieft. Je bent nu al vanaf pagina 1 de boel aan het opfocken en downplayen. Als je hierin persoonlijke bevrediging krijg ga vooral er mee door, maar verwacht van mij in ieder geval geen reactie meer . Tenzij je het licht zal zien en daar blijk van geeft.

MvG
ja hetzelfde kan ik ook over jou zeggen heh :D
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88071664
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef Wing het volgende:
TS toch, het heeft geen zin om de gebruikers hier te overtuigen van je gelijk. Veel zullen toch alleen maar hartelijk lachen en sommige zullen het niet geloven. Alleen mensen die een soortgelijk geval hebben ervaren, zullen werkelijk begrip kunnen tonen. Verder vind ik het terecht dat je uitraast, maar na een tijdje moet je gewoon verder gaan met je leven. Er zal niet veel veranderen, hooguit een verontschuldiging van Phonehouse. Wat ik ook niet snel zie gebeuren, tenzij geforceerd.
Ongetwijfeld heb je gelijk. Ik zal ook zeker niet me hele leven er aan gaan ophangen. Ik heb een leven :) Maar wacht e.e.a af en we zien wel. Thanks anyway.
pi_88072374
Ik heb de hele OP gelezen.. mja.. het is normaal dat men je gegevens wil weten als je een mobiel haalt, zeker met alle abbo's en internetdingen die er bij komen kijken. TS doet huilie huilie maar weet zelf ook dat ie de problemen aan het opzoeken is (en daarmee zijn tijd verdoet). Ik snap het punt opzich wel, maar soms werken dingen niet zoals je wil en soms moet je het er maar bij laten. Was gewoon weggelopen TS...
There are only 151 Pokémon.
pi_88072670
Phonehouse.
Jaren terug.
Ik zoek een leuk telefoontje en ik dacht aan die of die wat zijn de verschillen tussen die 2?

Medewerker: je kan met allebei bellen en gebeld worden.

Ik: Doei

Phonehouse prut winkel.
pi_88073500
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb de hele OP gelezen.. mja.. het is normaal dat men je gegevens wil weten als je een mobiel haalt, zeker met alle abbo's en internetdingen die er bij komen kijken.
Het ging hier om een prepaid simlockvrij telefoon toestel. Geen abonnement en dus geen persoonlijke informatie nodig.

quote:
TS doet huilie huilie maar weet zelf ook dat ie de problemen aan het opzoeken is
Volgens mij kwamen de problemen pas toen ik naar de voorwaarden vroeg, uit interesse waarom men mijn postcode wilde hebben. De winkelmedewerkers zochten het probleem. Ik heb mij en hen allen afgevraagd waar ze het vandaan halen,en waarop geen antwoord kwam, anders dan de politie te bellen.

quote:
(en daarmee zijn tijd verdoet). Ik snap het punt opzich wel, maar soms werken dingen niet zoals je wil en soms moet je het er maar bij laten. Was gewoon weggelopen TS...
Ale iedereen vlucht, zoals jij adviseert, dan zal je in de (nabije) toekomst je moeten identiferen als je een brood koopt, alleen maar omdat dat broodbedrijf dat van je vraagt, maar niet kan laten zien waarom dat dat bedrijf dat vraagt. Als dat de wereld is waar jij in wil leven, dan moet je dat zelf weten. Maar mag ik dat niets vinden?, en laten blijken dat het ook niet normaal is, zoals jij zegt dat het is, maar waar je voigens mij ongelijk in hebt.
pi_88074202
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad iets anders. Je bent een potentiele klant.
Je gaat er van uit dat ik nog nooit iets heb gekocht bij TPH? Zou ik dan een klant zijn geweest?, maar nu niet meer? En ik ga de winkel in met de bedoeling om daadwerkelijk iets aan te schaffen. Dat TPH allemaal blokkades opwerpt om mij dat in de praktijk te beletten, kan je mij niet aanmerken. Derhalve ben ik dus nog steeds een klant. Zelfs als ik niks koop ben ik dat, volgens mij, want ik zou zomaar kunnen besluiten het de dag later wel te kopen.

Wat denk je dat een gemiddelde verkoper zegt tegen zijn collega als er iemand aan de balie van de winkel verschijnt. "Ik ga even een potentioneele klant helpen"? Het kan zijn, maar ik heb het nog nooit gehoord. Uiteraard kunnen we hier over muggeziften, maar ik houd het even bij mijn uitleg tenzij je echt hele zinnige dingen gaat zeggen.
pi_88074292
Ik zeg maar iets heel stoms, maar het zou kunnen zijn dat ze een gedrukte versie van de algemene handen gewoon niet voorradig was dat ze je maar hebben doorverwezen naar het internet.

Misschien denk ik wel veel te logisch :')
pi_88074614
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zeg maar iets heel stoms, maar het zou kunnen zijn dat ze een gedrukte versie van de algemene handen gewoon niet voorradig was dat ze je maar hebben doorverwezen naar het internet.

Misschien denk ik wel veel te logisch :')
De medewerker waar ik in eerste instantie mee sprak, is wel heel druk aan het zoeken geslagen op zijn pc om mij te kunnen laten zien, wat hij mij als voorwaarden wilde tonen. Als ik dat had kunnen lezen dan had ik het geaccepteerd, wat niet wil zeggen dat ik dan de transactie had doen laten plaats vinden. Echter tot op dit moment heb ik het nergens concreet kunnen lezen als ook refererend naar al bestaande voorwaarden.

Ik blijf het echter raar vinden dat een telefoonwinkel, niet zijnde een webwinkel, maar gewoon in een winkelstraat, niet op voorhand die voorwaarden op papier of aanbiedingsformulier cq kaartje bij het toestel kan laten zien en eventueel meegeven, maar verwijst naar onvindbare web pagina's.

Koop jij alles maar zonder dat je weet wat er aan hangt? Handtekening zetten zonder de kleine lettertjes te lezen? Mensen komen in de problemen omdat ze niet secuur zijn. Maar goed je mag het mij verwijten. En jij mag van mij alles kopen zonder er teveel over na te denken. Het zijn allemaal maar keuzes. Logisch toch?
pi_88074830
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

De medewerker waar ik in eerste instantie mee sprak, is wel heel druk aan het zoeken geslagen op zijn pc om mij te kunnen laten zien, wat hij mij als voorwaarden wilde tonen. Als ik dat had kunnen lezen dan had ik het geaccepteerd, wat niet wil zeggen dat ik dan de transactie had doen laten plaats vinden. Echter tot op dit moment heb ik het nergens concreet kunnen lezen als ook refererend naar al bestaande voorwaarden.

Ik blijf het echter raar vinden dat een telefoonwinkel, niet zijnde een webwinkel, maar gewoon in een winkelstraat, niet op voorhand die voorwaarden op papier of aanbiedingsformulier cq kaartje bij het toestel kan laten zien en eventueel meegeven, maar verwijst naar onvindbare web pagina's.

Koop jij alles maar zonder dat je weet wat er aan hangt? Handtekening zetten zonder de kleine lettertjes te lezen? Mensen komen in de problemen omdat ze niet secuur zijn. Maar goed je mag het mij verwijten. En jij mag van mij alles kopen zonder er teveel over na te denken. Het zijn allemaal maar keuzes. Logisch toch?
Onvindbare websites? Dus jij noemt de eerste hit bij Google, iets onvindbaar?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:42:22 #165
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88074917
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Ongetwijfeld heb je gelijk. Ik zal ook zeker niet me hele leven er aan gaan ophangen. Ik heb een leven :) Maar wacht e.e.a af en we zien wel. Thanks anyway.
blablabla

Maar waarom heet je eigenlijk "phonehouseklant" als je er helemaal niets gekocht hebt? Kun je jezelf dan niet beter "geenphonehouseklant" noemen?
Are you wanking?
pi_88075348
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Het ging hier om een prepaid simlockvrij telefoon toestel. Geen abonnement en dus geen persoonlijke informatie nodig.
Wel want het systeem kan niet verder en je moet de inruiltoestellen invoeren op een bestaand klantenaccount of je kunt de korting niet geven. Ik heb het nagevraagd aan iemand die bij TPH werkt. Waarom ze dat niet gewoon zeggen was hem een raadsel though want daar hoeft echt niet mysterieus over gedaan te wordne.
pi_88076184
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Onvindbare websites? Dus jij noemt de eerste hit bij Google, iets onvindbaar?
Maar er staat daar toch helemaalniet dat ik een postcode moet geven en me moet legitimeren?
pi_88076206
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom ze dat niet gewoon zeggen was hem een raadsel
Precies
pi_88076215
CHECK NOU GEWOON WAT IK SCHRIJF MANG!

ze moeten je postcode hebben omdat je een KLANTENACC moet hebben voor de korting. anders kun je de ruiltelefoon niet invoeren! Het systeem vraagt er om! Niks raars aan, doodnormaal. Het enige rare is dat die zaak waar jij geweest bent daar zo een puzzel van wil maken.

Dat kunnen ze gewoon zeggen :) er is niks raars aan ofzo.
pi_88076274
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

blablabla

Maar waarom heet je eigenlijk "phonehouseklant" als je er helemaal niets gekocht hebt? Kun je jezelf dan niet beter "geenphonehouseklant" noemen?
Al uitgelegd. *zucht*

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Je gaat er van uit dat ik nog nooit iets heb gekocht bij TPH? Zou ik dan een klant zijn geweest?, maar nu niet meer? En ik ga de winkel in met de bedoeling om daadwerkelijk iets aan te schaffen. Dat TPH allemaal blokkades opwerpt om mij dat in de praktijk te beletten, kan je mij niet aanmerken. Derhalve ben ik dus nog steeds een klant. Zelfs als ik niks koop ben ik dat, volgens mij, want ik zou zomaar kunnen besluiten het de dag later wel te kopen.

Wat denk je dat een gemiddelde verkoper zegt tegen zijn collega als er iemand aan de balie van de winkel verschijnt. "Ik ga even een potentioneele klant helpen"? Het kan zijn, maar ik heb het nog nooit gehoord. Uiteraard kunnen we hier over muggeziften, maar ik houd het even bij mijn uitleg tenzij je echt hele zinnige dingen gaat zeggen.
pi_88076383
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Flammie het volgende:
CHECK NOU GEWOON WAT IK SCHRIJF MANG!

Het systeem vraagt er om!
Ik ben geen systeem maar een klant die een produkt wil kopen bij een winkel en niet bij een systeem. En het systeem mag vragen wat het wil, maar als het zelf niet duidelijk is over de eigen opgevoerde voorwaarden, ja wat dan nog te verwachten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:26:05 #172
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88076413
Ok. Dan ben je een klant.

En een jankende homo.
Are you wanking?
pi_88076487
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef MrWimpenny het volgende:
En een jankende homo.
Ach zijn we allemaal geen jankende homo Sapiens? :)
pi_88076530
Dit is echt idioot :')
pi_88076551
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dit is echt idioot :')
Vermakelijk idioot, dat dan weer wel.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:30:27 #176
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88076615
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Ach zijn we allemaal geen jankende homo Sapiens? :)
Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.

NEEEEEHEEEEEE IK WIL MIJN POSTCODE NIET GEVEN!!!!! BOEHOEHOE :'(

Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
Are you wanking?
pi_88076809
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.

Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
Best Wimp, je mag er bij halen wat je er maar bij kan fantaseren, Veel succes. :O
pi_88076846
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Mag ik jouw postcode? :Y
pi_88077070
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld aan klanten die wel iets willen kopen
Ik wilde toch echt iets kopen hoor :) Je begrijpt het niet helemaal.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:44:37 #180
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077187
Doe de rest van de zin ook eens quoten, misselijkmakende pusbult.
Are you wanking?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:45:04 #181
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077207
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Mag ik jouw postcode? :Y
5803 JN. En nu?
Are you wanking?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:47:44 #182
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077295
Neem contact met het hoofd kantoor op ofzo want anders kom je nog niet ver! :(

PS : mijn postcode is 6003BW :D
pi_88077374
50200 CNX hf mang
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:50:49 #184
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077420
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef Flammie het volgende:
50200 CNX hf mang
china ?? :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:51:41 #185
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077450
oja post hier je klacht :

http://tph-webcare.hyves.nl/?&pageid=2UIG77VGJ7GGS4S8W

en kijk wat ze voor je kunnen doen :)
pi_88077493
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef ericosman het volgende:

[..]

china ?? :P
thailand :)
pi_88077546
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:45 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

5803 JN. En nu?
Huisnummers ook toevallig? Dat hoort er dan ook bij he, en misschien zou je gelijk kunnen vertellen wat voor werk je doet en wat je jaarinkomen is. Zouden zomaar wat verborgen voorwaarden kunnen zijn. Kom, niet flauw doen nou, Je hebt waarschijnlijk niets te verbergen en alles mag iedereen weten...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:54:51 #188
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077576
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:52 schreef Flammie het volgende:

[..]

thailand :)
Meisjes van 6 neuken? :o
Are you wanking?
pi_88077626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Huisnummers ook toevallig? Dat hoort er dan ook bij he, en misschien zou je gelijk kunnen vertellen wat voor werk je doet en wat je jaarinkomen is. Zouden zomaar wat verborgen voorwaarden kunnen zijn. Kom, niet flauw doen nou, Je hebt waarschijnlijk niets te verbergen en alles mag iedereen weten...
je overdrijft nu :) huisnummer zullen ze vragen maar verder niks. Dat maak jij er nu van om een punt te maken. Dat gaan ze niet vragen en dat weet je zelf ook maar omdat het op deze manier niet spectaculair genoeg is verzin je er zaken bij :)
pi_88077652
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Meisjes van 6 neuken? :o
:') ik ben geen 65 jarige brit ofzo
pi_88077697
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef Flammie het volgende:

[..]

je overdrijft nu :) huisnummer zullen ze vragen maar verder niks. Dat maak jij er nu van om een punt te maken. Dat gaan ze niet vragen en dat weet je zelf ook maar omdat het op deze manier niet spectaculair genoeg is verzin je er zaken bij :)
Zolang zaken verborgen zijn kan ik het zo gek niet verzinnen. Maar het zou zomaar kunnen zijn. Jij weet ook niet wat er allemaal als verborgen voorwaarden zijn, of wel?
pi_88077770
Samenvating?
Nee serieus, dit is echt veelste lang.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:59:37 #193
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077779
@Phonehouseklant Meld hier je F*CKING klacht! :

http://tph-webcare.hyves.nl

mvg ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:00:50 #194
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077831
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Zolang zaken verborgen zijn kan ik het zo gek niet verzinnen. Maar het zou zomaar kunnen zijn. Jij weet ook niet wat er allemaal als verborgen voorwaarden zijn, of wel?
Loop toch niet te janken. Je wilt het niet vertellen omdat je je schaamt dat je dakloos bent.
Dan ga lekker naar de concurrent en koop de telefoon daar.

Of je kunt omdat je geen baan en dus veel tijd hebt natuurlijk ook net zo lang mekkeren tot je door de politie de winkel uitgezet wordt. Faalhaas.
Are you wanking?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:01:05 #195
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077842
samenvatting :

Meneer wil telefoon kopen met korting maar moet zijn postcode geven ( stond in voorwaarden die verdwenen waren van de aardbodem ) meneer is het hier niet mee eens phonehouse belt woute en meneer heeft winkel verbod :')
pi_88077869
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Er zijn geen verborgen voorwaarden. Het systeem kan gewoon niet verder zonder klantenaccount als je een oud mobieltje wilt inleveren. That's it. Als je je postcode gegeven had was je in 2 minuten de deur uit maar je koos ervoor om extra parkeergeld te betalen en 2 uur in de zaak te staan. Als je dat leuker vind ok :) Ik zou echter liever asap die telefoon willen hebben en de deur uitlopen maar goed.
pi_88077876
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef ericosman het volgende:
@Phonehouseklant Meld hier je F*CKING klacht! :

http://tph-webcare.hyves.nl

mvg ;)
Als je gelezen had en niet onvoorbereid hier je mening opdringt, dan had je geweten dat de klacht al is aangemeld bij TPH. Maar evengoed bedankt voor je interesse.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:02:15 #198
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_88077887
ik ga gvd geen 8 pagina's doorlezen! ;)

mvg,eric
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:03:10 #199
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077922
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef Flammie het volgende: