quote:Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Phonehouseklant het volgende:
[..]
Ach zijn we allemaal geen jankende homo Sapiens?
quote:Best Wimp, je mag er bij halen wat je er maar bij kan fantaseren, Veel succes.Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.
NEEEEEHEEEEEE IK WIL MIJN POSTCODE NIET GEVEN!!!!! BOEHOEHOE![]()
Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
quote:Mag ik jouw postcode?Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.
NEEEEEHEEEEEE IK WIL MIJN POSTCODE NIET GEVEN!!!!! BOEHOEHOE![]()
Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
quote:Ik wilde toch echt iets kopen hoorOp donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld aan klanten die wel iets willen kopen
quote:Huisnummers ook toevallig? Dat hoort er dan ook bij he, en misschien zou je gelijk kunnen vertellen wat voor werk je doet en wat je jaarinkomen is. Zouden zomaar wat verborgen voorwaarden kunnen zijn. Kom, niet flauw doen nou, Je hebt waarschijnlijk niets te verbergen en alles mag iedereen weten...
quote:je overdrijft nuOp donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef Phonehouseklant het volgende:
[..]
Huisnummers ook toevallig? Dat hoort er dan ook bij he, en misschien zou je gelijk kunnen vertellen wat voor werk je doet en wat je jaarinkomen is. Zouden zomaar wat verborgen voorwaarden kunnen zijn. Kom, niet flauw doen nou, Je hebt waarschijnlijk niets te verbergen en alles mag iedereen weten...
quote:Zolang zaken verborgen zijn kan ik het zo gek niet verzinnen. Maar het zou zomaar kunnen zijn. Jij weet ook niet wat er allemaal als verborgen voorwaarden zijn, of wel?Op donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
je overdrijft nuhuisnummer zullen ze vragen maar verder niks. Dat maak jij er nu van om een punt te maken. Dat gaan ze niet vragen en dat weet je zelf ook maar omdat het op deze manier niet spectaculair genoeg is verzin je er zaken bij
quote:Loop toch niet te janken. Je wilt het niet vertellen omdat je je schaamt dat je dakloos bent.Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Phonehouseklant het volgende:
[..]
Zolang zaken verborgen zijn kan ik het zo gek niet verzinnen. Maar het zou zomaar kunnen zijn. Jij weet ook niet wat er allemaal als verborgen voorwaarden zijn, of wel?
quote:Er zijn geen verborgen voorwaarden. Het systeem kan gewoon niet verder zonder klantenaccount als je een oud mobieltje wilt inleveren. That's it. Als je je postcode gegeven had was je in 2 minuten de deur uit maar je koos ervoor om extra parkeergeld te betalen en 2 uur in de zaak te staan. Als je dat leuker vind okOp donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Phonehouseklant het volgende:
[..]
Zolang zaken verborgen zijn kan ik het zo gek niet verzinnen. Maar het zou zomaar kunnen zijn. Jij weet ook niet wat er allemaal als verborgen voorwaarden zijn, of wel?
quote:Als je gelezen had en niet onvoorbereid hier je mening opdringt, dan had je geweten dat de klacht al is aangemeld bij TPH. Maar evengoed bedankt voor je interesse.Op donderdag 28 oktober 2010 19:59 schreef ericosman het volgende:
@Phonehouseklant Meld hier je F*CKING klacht! :
http://tph-webcare.hyves.nl
mvg
quote:Wat moet je dan in th AAAAAAI land?Op donderdag 28 oktober 2010 19:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
ik ben geen 65 jarige brit ofzo
quote:cheap ass spullen kope ??Op donderdag 28 oktober 2010 20:03 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Wat moet je dan in th AAAAAAI land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |