abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:59:53 #126
312128 Soundwave300
The sound of a new era
pi_88058610

Koop gewoon een old skool phone
Voor volk en vaderland!
pi_88059637
Waarschijnlijk moest je je adresgegevens achterlaten omdat je een oude telefoon inlevert. Dit moet zwart op wit komen te staan zodat je er als klant later niet op terug kan komen. Dus wordt er gevraagd of je je adresgegevens achter wilt laten, en vaak zelfs nog je geboorte datum en legitimatie nummer. Dit om discussies achteraf te voorkomen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_88059755
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
Waarschijnlijk moest je je adresgegevens achterlaten omdat je een oude telefoon inlevert. Dit moet zwart op wit komen te staan zodat je er als klant later niet op terug kan komen. Dus wordt er gevraagd of je je adresgegevens achter wilt laten, en vaak zelfs nog je geboorte datum en legitimatie nummer. Dit om discussies achteraf te voorkomen.
Zoiets idd :) Ik denk zelf ook dat je niet verder kunt gaan in het systeem (Dat de software hier dus om vraagt).

Wat een zeurkous die TS :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:20:23 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88061215
DIT ZIJN AUTO LIEKENDIEK PRAKTIJKEN MENSEN
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88061670
koop gewoon shit via internet vriend jweettog :')
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:35:19 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88061839
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88062754
youp@nrc.nl

maar maak er wel een leuk verhaaltje van.. en korter..
pi_88063736
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is ook niet het probleem. Je wordt veronderstelt de voorwaarden te kennen, maar mag hem niet inzien. Hoe idioot is dat.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:22 #134
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88064523
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
:D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_88064611
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
_O_ Dit word smullen.
pi_88067167
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Zo komen de onwaarheden de wereld in he. Vaak gebracht door mensen die er voordeel bij hebben als de waarheid hen in diskrediet brengt. Voor jouw informatie kwam ik rond 17: 10 voor het eerst de winkel in en om 18:00 is het sluitingstijd. Dus die 2 uur is gewoon weer een leugen. Ik kan me voorstellen je mensen die je waarschijnlijk kent wil verdedigen, maar je hebt het dus niet uit de eerste hand en praat dus iemand na. Lorre?
Laten die 2 medewerkers hun verhaal maar hier neer zetten, ik ben benieuwd.

quote:
Lijkt mij wel fijn om weer iets van de kant van The Phonehouse te horen, daar op die paar comments na , en na mijn email naar de klantenservice, er helemaal niets van The Phonehouse terug komt. Dus of, "THEPHONEHOUSE was idd een kloon(vet lachen natuurlijk :) ), of ze willen gewoon niet, en blijft het bij wat beleefde prietpraat waar je dus niks aan hebt.

quote:
Er zijn altijd mensen die uitvoeren wat hun opdrachtgever van hen wil, en dan zelf gelijk stoppen met nadenken. Dat soort mensen roept later dat ze het niet geweten hebben.
pi_88067286
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef linpunt het volgende:
youp@nrc.nl

maar maak er wel een leuk verhaaltje van.. en korter..
Openingspost al eerder verstuurd met een klein begeleidend schrijven naar dat emailadres van youp bj de NRC. Korter en leuker kon ik het niet maken. Wie weet heeeft Youp er wat aan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:36:58 #138
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88068837
TLDR
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:41:35 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88069007
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:

dat is standaard zo :D

mensen zijn echt niet realistisch en vaak nog dom ook :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88069916
quote:
mensen zijn echt niet realistisch en vaak nog dom ook :')_!
En hebben soms rare afwijkingen om als een trol op een topic te verschijnen met kinderachtige motieven. Maar ja wat doe je eraan. Het zit vaak zo vastgeroest in die mens dat je het maar beter kan laten zoals het is.
pi_88070053
het systeem kan gewoon niet verder zonder een klantenaccount.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:15:34 #142
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070210
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

En hebben soms rare afwijkingen om als een trol op een topic te verschijnen met kinderachtige motieven. Maar ja wat doe je eraan. Het zit vaak zo vastgeroest in die mens dat je het maar beter kan laten zoals het is.
en waarom moeten we jouw beperkte kant van verhaal dan zomaar geloven?

omdat wij je zo goed kennen :')_!

rot toch op met gezeik en eenzijdige informatie en verongelijkt gedrag. Een juist en waardig oordeel kan je vellen als je beide kanten hoort en dan nog is het lastig omdat mensen vaak horen wat ze willen horen en onthouden wat voor hun het belangrijkste lijkt :{w
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:26:41 #143
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_88070651
waarom is je username phonehouseklant als je er niks hebt gekocht?

en al die moeite voor een lg pop :')
pi_88070669
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Phonehouseklant het volgende:

Lijkt mij wel fijn om weer iets van de kant van The Phonehouse te horen, daar op die paar comments na , en na mijn email naar de klantenservice, er helemaal niets van The Phonehouse terug komt. Dus of, "THEPHONEHOUSE was idd een kloon(vet lachen natuurlijk :) ), of ze willen gewoon niet, en blijft het bij wat beleefde prietpraat waar je dus niks aan hebt.

@Pezu

Het stond er al, maar trollende mensen lezen over het algemeen niet, jammer.
pi_88070706
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom is je username phonehouseklant als je er niks hebt gekocht?

en al die moeite voor een lg pop :')
Op het moment als je iets wil kopen ben je toch echt wel de klant al hoor. Of zie je het anders?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:28:43 #146
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070741
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Phonehouseklant het volgende:
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Phonehouseklant het volgende:

@Pezu

Het stond er al, maar trollende mensen lezen over het algemeen niet, jammer.
hun kant staat er niet, ik weet niet wat er in die winkel is gebeurt en hoe JIJ je hebt gedragen dus lees mijn post hierboven nog eens misschien dat je het nu wel snapt :{
pi_88070777
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

hun kant staat er niet,
Kan ik daar iets aan doen?
pi_88070793
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Op het moment als je iets wil kopen ben je toch echt wel de klant al hoor. Of zie je het anders?
Dat is inderdaad iets anders. Je bent een potentiele klant.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:32:46 #149
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070913
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Kan ik daar iets aan doen?
nee maar verwacht dan niet dat ik jouw op je blauwe ogen geloof :')_!

en zomaar van je aanneem dat the phonehouse de duivel is omdat jij dat zegt :{w

nogmaals
quote:
13s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

en waarom moeten we jouw beperkte kant van verhaal dan zomaar geloven?

omdat wij je zo goed kennen :')_!

rot toch op met gezeik en eenzijdige informatie en verongelijkt gedrag. Een juist en waardig oordeel kan je vellen als je beide kanten hoort en dan nog is het lastig omdat mensen vaak horen wat ze willen horen en onthouden wat voor hun het belangrijkste lijkt :{w
dat heeft niks met trollen te maken maar ervaring dat lang niet altijd alles zo is zoals jij het hebt beleeft of zoals jij je het herinnerd.
pi_88070915
Ben nu aan het skypen met The Phonehouse, maar al 15 minuten "onze medewerkers zijn in gesprek. nog een ongenblik geduld alsublieft"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')