quote:Geachte klantenservice van The PhonehouseOp woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef ThePhoneHouse het volgende:
Bovenstaande bericht is met veel belangstelling gelezen. De gang van zaken en de manier waarop dit is gelopen is niet de juiste, ons excuus.
Met uw keuze om een inruil toestel aan de Phone House te overhandigen werd de Phone House verplicht om uw postcode te vragen in verband met eventuele diefstal van een inruil toestel. Dit is een standaard procedure. De bron van de inruiltoestellen moet immers worden vast gelegd.
quote:Ik kon alleen deze vinden. http://www.phonehouse.nl/telefoon/lg/pop/Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Is er ergens in dit topic een link naar desbetreffende aanbieding?
quote:omg het heeft geholpenOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef beatrijs het volgende:
phonehouse nazi slechte service hoofddorp slecht politie mishandeling ervaringen
quote:Nee Dat schrijf ik hier en daar en TPH leest mee blijkbaar. Onderstaand is wat ik aan de klantenservice van TPH heb gestuurd.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Biels het volgende:
Ik begrijp het topic niet meer. Ben je nu met TPH aan het mailen? Over emotionele schade?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Phonehouseklant het volgende:
Geachte klantenservice
Na aanleiding van uw bericht op Het fok forum Verborgen voorwaarden bij The Phonehouse en op Anarachiel.com http://www.anarchiel.com/(...)he_phonehouse_story/ stuur ik u hierbij mijn telefoon nummer xxxxxxxxxx. U kunt met mij een afspraak maken om e.e.a. afdoende af te wikkelen. Tevens kunt u ook mijn emailadres gebruiken om mij een voorstel te doen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
quote:Mag ik lachen of toch maarOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Bij The Phonehouse zijn ze helemaal niet zo moeilijk...
quote:Nope, en ik wacht nu maar even hun reaktie af.Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Biels het volgende:
Nog belangrijker, heb je ze al geskypt?
quote:Uiteraard zal ik verslag uitbrengen van de oplossing die TPH gaat bedenken. En ook als het een voor mij goeie uitslag zal zijn dit vermelden.Ben benieuwd naar het resultaat![]()
quote:Prima, we vernemen dit graagOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Phonehouseklant het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik verslag uitbrengen van de oplossing die TPH gaat bedenken. En ook als het een voor mij goeie uitslag zal zijn dit vermelden.
quote:*Moet blozen*Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Twinsoulsister het volgende:
Ts je hebt gewoon een hoger iq dan die verkopers bij Phonehouse.
Ze snappen je totaal niet, komt hen ook goed uit natuurlijk.
Waarom wil men je postcode weten, nu je levert je oude mobieltje in.Vanwaar heeft dit telefoontje gebeld? Juist vanuit dat postcode gebied, wat kan men hiermee?
Weinig denk ik, maar alsnog is het wel vreemd, je moet tegenwoordig alles maar overleggen zonder morren en veel mensen doen dit ook zonder nadenken zelfs.
Ik vind het wel knap van je dat je je poot hebt stijfgehouden bij hen.
quote:TVPOp donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.
Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.
Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.
Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |