abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:25:28 #101
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_88044331
morgen ga ik bij de The Phonehouse garantie claimen op mijn BB Bold 9700 _O_
:-)
pi_88044603
Is er ergens in dit topic een link naar desbetreffende aanbieding?
pi_88045060
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:30 schreef ThePhoneHouse het volgende:

Bovenstaande bericht is met veel belangstelling gelezen. De gang van zaken en de manier waarop dit is gelopen is niet de juiste, ons excuus.

Met uw keuze om een inruil toestel aan de Phone House te overhandigen werd de Phone House verplicht om uw postcode te vragen in verband met eventuele diefstal van een inruil toestel. Dit is een standaard procedure. De bron van de inruiltoestellen moet immers worden vast gelegd.
Geachte klantenservice van The Phonehouse

Nou het lijkt me dat ik me nu wel genoeg geidentificeerd heb, aan de motoragent namelijk, en mocht er iets zijn met dat waanzinnig dure nokia toestelletje(not), wat ik ik in wil ruilen, dan hoeft u alleen maar de politie te bellen, het nummer is u al bekend. En dan kan er weer een dader gecreeerd worden. Houd u er wel rekening mee welke emotionele schade iemand kan lijden, door onnodig politie voor die persoon cq mens te bellen. U geeft aan schuld te hebben. Gaat u dat ook tonen? Of blijft het met wat woordjes via email of Internet?

En dan de kosten die ik nu weer moet maken om wederom naar uw winkel te moeten gaan, en dan natuurlijk nog het gezellig samenzijn wat me te wachten staat. Ik ben eigenlijk benieuwd naar de manier waarop u denkt deze klacht te kunnen oplossen en mijn ongerief te willen verzachten?

Natuurlijk kan ik niet vooruitlopen op eventuele beslissingen van uw kant, maar ik hoop dat u met mijn opmerkingen iets kan.

MvG
pi_88045318
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Is er ergens in dit topic een link naar desbetreffende aanbieding?
Ik kon alleen deze vinden. http://www.phonehouse.nl/telefoon/lg/pop/

Had ook niet via internet tot die phone gekomen, maar gezien bij een buur, en van hem gehoord waar de deal te krijgen was. Daar na niet verder gekomen dan deze link
pi_88046317
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef beatrijs het volgende:
phonehouse nazi slechte service hoofddorp slecht politie mishandeling ervaringen
omg het heeft geholpen :D _O_
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88047805
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef beatrijs het volgende:

[..]

omg het heeft geholpen :D _O_
Dank :) *O*
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:25:54 #107
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_88047890
Ik begrijp het topic niet meer. Ben je nu met TPH aan het mailen? Over emotionele schade?
pi_88048093
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Biels het volgende:
Ik begrijp het topic niet meer. Ben je nu met TPH aan het mailen? Over emotionele schade?
Nee Dat schrijf ik hier en daar en TPH leest mee blijkbaar. Onderstaand is wat ik aan de klantenservice van TPH heb gestuurd.

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Phonehouseklant het volgende:
Geachte klantenservice
Na aanleiding van uw bericht op Het fok forum Verborgen voorwaarden bij The Phonehouse en op Anarachiel.com http://www.anarchiel.com/(...)he_phonehouse_story/ stuur ik u hierbij mijn telefoon nummer xxxxxxxxxx. U kunt met mij een afspraak maken om e.e.a. afdoende af te wikkelen. Tevens kunt u ook mijn emailadres gebruiken om mij een voorstel te doen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:31:57 #109
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_88048197
Ah, wat een service van ze! Wel toevallig, daar heb je mooi maar even geluk mee! Hou ons op de hoogte.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:32:04 #110
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_88048201
Apart een kloon aanmaken om te gaan zeuren en zeiken op de phonehouse :')

Dien formeel een klacht in ^O^ Bij The Phonehouse zijn ze helemaal niet zo moeilijk...

Ben benieuwd naar het resultaat ^O^
Mactastisch!
pi_88048260
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Bij The Phonehouse zijn ze helemaal niet zo moeilijk...
Mag ik lachen of toch maar :r
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:33:36 #112
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_88048273
Nog belangrijker, heb je ze al geskypt?
pi_88048343
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Biels het volgende:
Nog belangrijker, heb je ze al geskypt?
Nope, en ik wacht nu maar even hun reaktie af.
pi_88048486
quote:
Ben benieuwd naar het resultaat ^O^
Uiteraard zal ik verslag uitbrengen van de oplossing die TPH gaat bedenken. En ook als het een voor mij goeie uitslag zal zijn dit vermelden.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:38:29 #115
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_88048509
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Uiteraard zal ik verslag uitbrengen van de oplossing die TPH gaat bedenken. En ook als het een voor mij goeie uitslag zal zijn dit vermelden.
Prima, we vernemen dit graag :)
Mactastisch!
pi_88048590
Ts je hebt gewoon een hoger iq dan die verkopers bij Phonehouse.
Ze snappen je totaal niet, komt hen ook goed uit natuurlijk.

Waarom wil men je postcode weten, nu je levert je oude mobieltje in.Vanwaar heeft dit telefoontje gebeld? Juist vanuit dat postcode gebied, wat kan men hiermee?
Weinig denk ik, maar alsnog is het wel vreemd, je moet tegenwoordig alles maar overleggen zonder morren en veel mensen doen dit ook zonder nadenken zelfs.
Ik vind het wel knap van je dat je je poot hebt stijfgehouden bij hen.
It's me!!!! :-)
pi_88048731
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Twinsoulsister het volgende:
Ts je hebt gewoon een hoger iq dan die verkopers bij Phonehouse.
Ze snappen je totaal niet, komt hen ook goed uit natuurlijk.

Waarom wil men je postcode weten, nu je levert je oude mobieltje in.Vanwaar heeft dit telefoontje gebeld? Juist vanuit dat postcode gebied, wat kan men hiermee?
Weinig denk ik, maar alsnog is het wel vreemd, je moet tegenwoordig alles maar overleggen zonder morren en veel mensen doen dit ook zonder nadenken zelfs.
Ik vind het wel knap van je dat je je poot hebt stijfgehouden bij hen.
*Moet blozen* :@

Thanks
pi_88049723
TS goed gedaan.

Als het al moeilijk is om de voorwaarden in te zien voor een onvereenkomst dan zegt dat wel genoeg over die winkel.
pi_88050261
Als iets verborgen is, dan is het verborgen.. Dat is simpel he
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:46:01 #120
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_88051769
*sits back and watches how things unfold*
The Light Is Leaving Us All
pi_88052757
Ik vind dat een korting van 40 euro op het gewenste model wel op zn plaats is en een uitgebreide verontschuldiging op hart van Nederland O-)
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_88055005
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_88055230
De reden dat telefoonwinkels telkens naar je postcode en mobiele nummer vragen is zodat ze je kunnen contacteren wanneer je abonnement afloopt. Zo strikken ze klanten natuurlijk :)

Kocht je een simlockvrij toestel of een toestel met abonnement? Dan kunnen ze dmv je postcode een klantenaccount maken en is het makkelijker de kassabon terug te vinden mocht er een fabricagefout zijn (anders kan dat echt lang duren). Je hoeft je postcode natuurlijk niet te geven als je gewoon een simlockvrij toestel wilt kopen en van voorwaarden heb ik ook nog nooit gehoord (dit wanneer je een simlockvrij los toestel of een prepaid koopt.. bij abonnement zal het wel moeten

Ook als je je oude GSM wilt inleveren zal dit via een klantenaccount moeten gebeuren. Als je je postcode niet wilt geven dan kan het systeem volgens mij gewoon niet verder. Waarom ze dat niet gewoon zeggen blijft een raadsel voor mij.
pi_88055455
BEL DE HOGU HERU IN DE HAAG NU!!!
pi_88057805
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
TVP :D

Tjonge jonge, dit wordt genieten.
life goes by...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')