meermalen daagsquote:Op woensdag 16 december 2009 02:19 schreef Kimsywimsy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus... Zou jij haar geven, Pingwingei?
vast door het rennen... ik kan ook snel rennenquote:Op woensdag 16 december 2009 02:20 schreef Kimsywimsy het volgende:
De nerd krijgt wel altijd het meisje
haha dat is keigrappig.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik denk dat negers je proberen te doden.
_!!!!!!!quote:
Nietus Negers willen graag mn tieten zien. En daar sla ik ze altijd zo mee om de oren, en mijn tieten zijn echt gigantisch, dus ik knock ze ermee mee bewusteloos, zo van KAPOW en DOING. En dan staat er gewoon een afdruk op hun gezicht. Dan zijn ze zo bang, dat ze wit worden in hun gezicht. Jeweets, Michael Jackson-achtig. Dat was mn eerste slachtoffer.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik denk dat negers je proberen te doden.
KimsyWimsy is zelf de nerd in dezequote:Op woensdag 16 december 2009 02:23 schreef Pingwingei het volgende:
Kimsywimsy gaat ook voor de nerd?
Ha! Fag!quote:Op woensdag 16 december 2009 02:10 schreef Pingwingei het volgende:
ik niet. Ik zou geen damesch pijn doen
jij wel dan?quote:
extra klacht: niks te zienquote:Op woensdag 16 december 2009 02:40 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik zeg doen
Bonusklacht :
[ afbeelding ]
laat hem wakker schrikkenquote:Op woensdag 16 december 2009 02:41 schreef Kimsywimsy het volgende:
Mijn zelfontspanner is te ontspannen, hij slaapt.
Als ze erom vragen wel ja.quote:
Die is eng!quote:
landschap?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:44 schreef timbob het volgende:
[..]
wat nou niks te zien!
kijk eens naar dat prachtige landschap....
quote:
ehm... hoe zit hem dat?quote:
Hou me maar vast Ik doet je wel beschermen!quote:
Ik gok strakquote:
helpquote:Op woensdag 16 december 2009 02:49 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Hou me maar vast Ik doet je wel beschermen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |