abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88052757
Ik vind dat een korting van 40 euro op het gewenste model wel op zn plaats is en een uitgebreide verontschuldiging op hart van Nederland O-)
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_88055005
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_88055230
De reden dat telefoonwinkels telkens naar je postcode en mobiele nummer vragen is zodat ze je kunnen contacteren wanneer je abonnement afloopt. Zo strikken ze klanten natuurlijk :)

Kocht je een simlockvrij toestel of een toestel met abonnement? Dan kunnen ze dmv je postcode een klantenaccount maken en is het makkelijker de kassabon terug te vinden mocht er een fabricagefout zijn (anders kan dat echt lang duren). Je hoeft je postcode natuurlijk niet te geven als je gewoon een simlockvrij toestel wilt kopen en van voorwaarden heb ik ook nog nooit gehoord (dit wanneer je een simlockvrij los toestel of een prepaid koopt.. bij abonnement zal het wel moeten

Ook als je je oude GSM wilt inleveren zal dit via een klantenaccount moeten gebeuren. Als je je postcode niet wilt geven dan kan het systeem volgens mij gewoon niet verder. Waarom ze dat niet gewoon zeggen blijft een raadsel voor mij.
pi_88055455
BEL DE HOGU HERU IN DE HAAG NU!!!
pi_88057805
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Haha, ik werk bij de saturn in hoofddorp, en heb idd van een paar TPH werknemers gehoord dat er een maandag een privacyautist aanwezig was voor een uur of 2 in de vestiging.

Het verhaal ging volgens hun wel iets anders. Ik zal is kijken of ik vrijdag er een paar te pakken kan krijgen voor het echte verhaal.

Om inhoudelijk op het verhaal in te gaan. Je hoeft je gegevens niet te geven, maar TPH hoeft jouw die actie ook niet te verkopen.

Ik heb zelf ook wel is zo'n moraalridder bij de infobalie als iemand iets wil retourneren. Als hij geen gegevens geeft, neem ik het niet retour. (bij twijfel vraag ik om de ID kaart).
TVP :D

Tjonge jonge, dit wordt genieten.
life goes by...
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:59:53 #126
312128 Soundwave300
The sound of a new era
pi_88058610

Koop gewoon een old skool phone
Voor volk en vaderland!
pi_88059637
Waarschijnlijk moest je je adresgegevens achterlaten omdat je een oude telefoon inlevert. Dit moet zwart op wit komen te staan zodat je er als klant later niet op terug kan komen. Dus wordt er gevraagd of je je adresgegevens achter wilt laten, en vaak zelfs nog je geboorte datum en legitimatie nummer. Dit om discussies achteraf te voorkomen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_88059755
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
Waarschijnlijk moest je je adresgegevens achterlaten omdat je een oude telefoon inlevert. Dit moet zwart op wit komen te staan zodat je er als klant later niet op terug kan komen. Dus wordt er gevraagd of je je adresgegevens achter wilt laten, en vaak zelfs nog je geboorte datum en legitimatie nummer. Dit om discussies achteraf te voorkomen.
Zoiets idd :) Ik denk zelf ook dat je niet verder kunt gaan in het systeem (Dat de software hier dus om vraagt).

Wat een zeurkous die TS :')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:20:23 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88061215
DIT ZIJN AUTO LIEKENDIEK PRAKTIJKEN MENSEN
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88061670
koop gewoon shit via internet vriend jweettog :')
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:35:19 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88061839
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_88062754
youp@nrc.nl

maar maak er wel een leuk verhaaltje van.. en korter..
pi_88063736
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is ook niet het probleem. Je wordt veronderstelt de voorwaarden te kennen, maar mag hem niet inzien. Hoe idioot is dat.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:22 #134
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88064523
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:

:D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_88064611
quote:

_O_ Dit word smullen.
pi_88067167
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 04:39 schreef oinkoink12 het volgende:
Zo komen de onwaarheden de wereld in he. Vaak gebracht door mensen die er voordeel bij hebben als de waarheid hen in diskrediet brengt. Voor jouw informatie kwam ik rond 17: 10 voor het eerst de winkel in en om 18:00 is het sluitingstijd. Dus die 2 uur is gewoon weer een leugen. Ik kan me voorstellen je mensen die je waarschijnlijk kent wil verdedigen, maar je hebt het dus niet uit de eerste hand en praat dus iemand na. Lorre?
Laten die 2 medewerkers hun verhaal maar hier neer zetten, ik ben benieuwd.

quote:
Lijkt mij wel fijn om weer iets van de kant van The Phonehouse te horen, daar op die paar comments na , en na mijn email naar de klantenservice, er helemaal niets van The Phonehouse terug komt. Dus of, "THEPHONEHOUSE was idd een kloon(vet lachen natuurlijk :) ), of ze willen gewoon niet, en blijft het bij wat beleefde prietpraat waar je dus niks aan hebt.

quote:
Er zijn altijd mensen die uitvoeren wat hun opdrachtgever van hen wil, en dan zelf gelijk stoppen met nadenken. Dat soort mensen roept later dat ze het niet geweten hebben.
pi_88067286
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef linpunt het volgende:
youp@nrc.nl

maar maak er wel een leuk verhaaltje van.. en korter..
Openingspost al eerder verstuurd met een klein begeleidend schrijven naar dat emailadres van youp bj de NRC. Korter en leuker kon ik het niet maken. Wie weet heeeft Youp er wat aan.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:36:58 #138
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_88068837
TLDR
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:41:35 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88069007
quote:

dat is standaard zo :D

mensen zijn echt niet realistisch en vaak nog dom ook :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88069916
quote:
mensen zijn echt niet realistisch en vaak nog dom ook :')_!
En hebben soms rare afwijkingen om als een trol op een topic te verschijnen met kinderachtige motieven. Maar ja wat doe je eraan. Het zit vaak zo vastgeroest in die mens dat je het maar beter kan laten zoals het is.
pi_88070053
het systeem kan gewoon niet verder zonder een klantenaccount.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:15:34 #142
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070210
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:07 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

En hebben soms rare afwijkingen om als een trol op een topic te verschijnen met kinderachtige motieven. Maar ja wat doe je eraan. Het zit vaak zo vastgeroest in die mens dat je het maar beter kan laten zoals het is.
en waarom moeten we jouw beperkte kant van verhaal dan zomaar geloven?

omdat wij je zo goed kennen :')_!

rot toch op met gezeik en eenzijdige informatie en verongelijkt gedrag. Een juist en waardig oordeel kan je vellen als je beide kanten hoort en dan nog is het lastig omdat mensen vaak horen wat ze willen horen en onthouden wat voor hun het belangrijkste lijkt :{w
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:26:41 #143
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_88070651
waarom is je username phonehouseklant als je er niks hebt gekocht?

en al die moeite voor een lg pop :')
pi_88070669
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Phonehouseklant het volgende:

Lijkt mij wel fijn om weer iets van de kant van The Phonehouse te horen, daar op die paar comments na , en na mijn email naar de klantenservice, er helemaal niets van The Phonehouse terug komt. Dus of, "THEPHONEHOUSE was idd een kloon(vet lachen natuurlijk :) ), of ze willen gewoon niet, en blijft het bij wat beleefde prietpraat waar je dus niks aan hebt.

@Pezu

Het stond er al, maar trollende mensen lezen over het algemeen niet, jammer.
pi_88070706
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef hussyfan11 het volgende:
waarom is je username phonehouseklant als je er niks hebt gekocht?

en al die moeite voor een lg pop :')
Op het moment als je iets wil kopen ben je toch echt wel de klant al hoor. Of zie je het anders?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:28:43 #146
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070741
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Phonehouseklant het volgende:
[quote]Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Phonehouseklant het volgende:

@Pezu

Het stond er al, maar trollende mensen lezen over het algemeen niet, jammer.
hun kant staat er niet, ik weet niet wat er in die winkel is gebeurt en hoe JIJ je hebt gedragen dus lees mijn post hierboven nog eens misschien dat je het nu wel snapt :{
pi_88070777
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

hun kant staat er niet,
Kan ik daar iets aan doen?
pi_88070793
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Op het moment als je iets wil kopen ben je toch echt wel de klant al hoor. Of zie je het anders?
Dat is inderdaad iets anders. Je bent een potentiele klant.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:32:46 #149
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070913
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Kan ik daar iets aan doen?
nee maar verwacht dan niet dat ik jouw op je blauwe ogen geloof :')_!

en zomaar van je aanneem dat the phonehouse de duivel is omdat jij dat zegt :{w

nogmaals
quote:
13s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

en waarom moeten we jouw beperkte kant van verhaal dan zomaar geloven?

omdat wij je zo goed kennen :')_!

rot toch op met gezeik en eenzijdige informatie en verongelijkt gedrag. Een juist en waardig oordeel kan je vellen als je beide kanten hoort en dan nog is het lastig omdat mensen vaak horen wat ze willen horen en onthouden wat voor hun het belangrijkste lijkt :{w
dat heeft niks met trollen te maken maar ervaring dat lang niet altijd alles zo is zoals jij het hebt beleeft of zoals jij je het herinnerd.
pi_88070915
Ben nu aan het skypen met The Phonehouse, maar al 15 minuten "onze medewerkers zijn in gesprek. nog een ongenblik geduld alsublieft"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:34:43 #151
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88070995
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Phonehouseklant het volgende:
Ben nu aan het skypen met The Phonehouse, maar al 15 minuten "onze medewerkers zijn in gesprek. nog een ongenblik geduld alsublieft"
ik zal even doorgeven dat jij belt dan nemen ze gelijk op, voor de rest zijn er toch geen klanten met dringendere zaken en de wereld draait tenslotte om jou O+
pi_88071084
TS toch, het heeft geen zin om de gebruikers hier te overtuigen van je gelijk. Veel zullen toch alleen maar hartelijk lachen en sommige zullen het niet geloven. Alleen mensen die een soortgelijk geval hebben ervaren, zullen werkelijk begrip kunnen tonen. Verder vind ik het terecht dat je uitraast, maar na een tijdje moet je gewoon verder gaan met je leven. Er zal niet veel veranderen, hooguit een verontschuldiging van Phonehouse. Wat ik ook niet snel zie gebeuren, tenzij geforceerd.
life goes by...
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2010 @ 16:38:25 #153
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_88071153
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Saarbarbaar het volgende:
Als dit verhaal waar is, vind ik het een absurd gedoe daar, bij the Phonehouse :N Zo hoor je niet met klanten om te gaan. En als een klant 'vervelend' wordt, meteen te gaan negeren of te gaan dreigen met politiebezoek... :r zulke mensen moeten zelf worden opgesloten, stuk tuig dat het is :(

Terechte klacht, TS
Flikker toch een eind op man.

Overprincipiële mongolen die om zoiets sufs als een postcode de hele boel al op z'n kop zetten :r
Tevens -purist.
pi_88071248
_O- _O- _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_88071571
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Phonehouseklant het volgende:
En gesproken met een mevrouw Gea van de customer Service, die mij vertelde dat Gertjan, in dit topic postend als "ThePhonehouse" authentiek is, en in zal gaan op mijn email. Tevens heeft Mevrouw Gea mij verteld dat dit geval ook al door gekoppeld is aan een hogere afdeling binnen The Phonehouse en dat ik morgen bericht krijg, dan wel per email of per telefoon.

Ik heb aan Mevrouw Gea gevraagd of Gert-Jan ook in dit topic wil aan geven authentiek te zijn en wat er eventueel aan gedaan word. Allemaal spannend dus en we wachten af.

@ Pezu

Alsjeblieft. Je bent nu al vanaf pagina 1 de boel aan het opfocken en downplayen. Als je hierin persoonlijke bevrediging krijg ga vooral er mee door, maar verwacht van mij in ieder geval geen reactie meer . Tenzij je het licht zal zien en daar blijk van geeft.

MvG
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:49:01 #156
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88071648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

En gesproken met een mevrouw Gea van de customer Service, die mij vertelde dat Gertjan, in dit topic postend als "ThePhonehouse" authentiek is, en in zal gaan op mijn email. Tevens heeft Mevrouw Gea mij verteld dat dit geval ook al door gekoppeld is aan een hogere afdeling binnen The Phonehouse en dat ik morgen bericht krijg, dan wel per email of per telefoon.

Ik heb aan Mevrouw Gea gevraagd of Gert-Jan ook in dit topic wil aan geven authentiek te zijn en wat er eventueel aan gedaan word. Allemaal spannend dus en we wachten af.

@ Pezu

Alsjeblieft. Je bent nu al vanaf pagina 1 de boel aan het opfocken en downplayen. Als je hierin persoonlijke bevrediging krijg ga vooral er mee door, maar verwacht van mij in ieder geval geen reactie meer . Tenzij je het licht zal zien en daar blijk van geeft.

MvG
ja hetzelfde kan ik ook over jou zeggen heh :D
pi_88071664
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef Wing het volgende:
TS toch, het heeft geen zin om de gebruikers hier te overtuigen van je gelijk. Veel zullen toch alleen maar hartelijk lachen en sommige zullen het niet geloven. Alleen mensen die een soortgelijk geval hebben ervaren, zullen werkelijk begrip kunnen tonen. Verder vind ik het terecht dat je uitraast, maar na een tijdje moet je gewoon verder gaan met je leven. Er zal niet veel veranderen, hooguit een verontschuldiging van Phonehouse. Wat ik ook niet snel zie gebeuren, tenzij geforceerd.
Ongetwijfeld heb je gelijk. Ik zal ook zeker niet me hele leven er aan gaan ophangen. Ik heb een leven :) Maar wacht e.e.a af en we zien wel. Thanks anyway.
pi_88072374
Ik heb de hele OP gelezen.. mja.. het is normaal dat men je gegevens wil weten als je een mobiel haalt, zeker met alle abbo's en internetdingen die er bij komen kijken. TS doet huilie huilie maar weet zelf ook dat ie de problemen aan het opzoeken is (en daarmee zijn tijd verdoet). Ik snap het punt opzich wel, maar soms werken dingen niet zoals je wil en soms moet je het er maar bij laten. Was gewoon weggelopen TS...
There are only 151 Pokémon.
pi_88072670
Phonehouse.
Jaren terug.
Ik zoek een leuk telefoontje en ik dacht aan die of die wat zijn de verschillen tussen die 2?

Medewerker: je kan met allebei bellen en gebeld worden.

Ik: Doei

Phonehouse prut winkel.
pi_88073500
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb de hele OP gelezen.. mja.. het is normaal dat men je gegevens wil weten als je een mobiel haalt, zeker met alle abbo's en internetdingen die er bij komen kijken.
Het ging hier om een prepaid simlockvrij telefoon toestel. Geen abonnement en dus geen persoonlijke informatie nodig.

quote:
TS doet huilie huilie maar weet zelf ook dat ie de problemen aan het opzoeken is
Volgens mij kwamen de problemen pas toen ik naar de voorwaarden vroeg, uit interesse waarom men mijn postcode wilde hebben. De winkelmedewerkers zochten het probleem. Ik heb mij en hen allen afgevraagd waar ze het vandaan halen,en waarop geen antwoord kwam, anders dan de politie te bellen.

quote:
(en daarmee zijn tijd verdoet). Ik snap het punt opzich wel, maar soms werken dingen niet zoals je wil en soms moet je het er maar bij laten. Was gewoon weggelopen TS...
Ale iedereen vlucht, zoals jij adviseert, dan zal je in de (nabije) toekomst je moeten identiferen als je een brood koopt, alleen maar omdat dat broodbedrijf dat van je vraagt, maar niet kan laten zien waarom dat dat bedrijf dat vraagt. Als dat de wereld is waar jij in wil leven, dan moet je dat zelf weten. Maar mag ik dat niets vinden?, en laten blijken dat het ook niet normaal is, zoals jij zegt dat het is, maar waar je voigens mij ongelijk in hebt.
pi_88074202
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad iets anders. Je bent een potentiele klant.
Je gaat er van uit dat ik nog nooit iets heb gekocht bij TPH? Zou ik dan een klant zijn geweest?, maar nu niet meer? En ik ga de winkel in met de bedoeling om daadwerkelijk iets aan te schaffen. Dat TPH allemaal blokkades opwerpt om mij dat in de praktijk te beletten, kan je mij niet aanmerken. Derhalve ben ik dus nog steeds een klant. Zelfs als ik niks koop ben ik dat, volgens mij, want ik zou zomaar kunnen besluiten het de dag later wel te kopen.

Wat denk je dat een gemiddelde verkoper zegt tegen zijn collega als er iemand aan de balie van de winkel verschijnt. "Ik ga even een potentioneele klant helpen"? Het kan zijn, maar ik heb het nog nooit gehoord. Uiteraard kunnen we hier over muggeziften, maar ik houd het even bij mijn uitleg tenzij je echt hele zinnige dingen gaat zeggen.
pi_88074292
Ik zeg maar iets heel stoms, maar het zou kunnen zijn dat ze een gedrukte versie van de algemene handen gewoon niet voorradig was dat ze je maar hebben doorverwezen naar het internet.

Misschien denk ik wel veel te logisch :')
pi_88074614
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zeg maar iets heel stoms, maar het zou kunnen zijn dat ze een gedrukte versie van de algemene handen gewoon niet voorradig was dat ze je maar hebben doorverwezen naar het internet.

Misschien denk ik wel veel te logisch :')
De medewerker waar ik in eerste instantie mee sprak, is wel heel druk aan het zoeken geslagen op zijn pc om mij te kunnen laten zien, wat hij mij als voorwaarden wilde tonen. Als ik dat had kunnen lezen dan had ik het geaccepteerd, wat niet wil zeggen dat ik dan de transactie had doen laten plaats vinden. Echter tot op dit moment heb ik het nergens concreet kunnen lezen als ook refererend naar al bestaande voorwaarden.

Ik blijf het echter raar vinden dat een telefoonwinkel, niet zijnde een webwinkel, maar gewoon in een winkelstraat, niet op voorhand die voorwaarden op papier of aanbiedingsformulier cq kaartje bij het toestel kan laten zien en eventueel meegeven, maar verwijst naar onvindbare web pagina's.

Koop jij alles maar zonder dat je weet wat er aan hangt? Handtekening zetten zonder de kleine lettertjes te lezen? Mensen komen in de problemen omdat ze niet secuur zijn. Maar goed je mag het mij verwijten. En jij mag van mij alles kopen zonder er teveel over na te denken. Het zijn allemaal maar keuzes. Logisch toch?
pi_88074830
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

De medewerker waar ik in eerste instantie mee sprak, is wel heel druk aan het zoeken geslagen op zijn pc om mij te kunnen laten zien, wat hij mij als voorwaarden wilde tonen. Als ik dat had kunnen lezen dan had ik het geaccepteerd, wat niet wil zeggen dat ik dan de transactie had doen laten plaats vinden. Echter tot op dit moment heb ik het nergens concreet kunnen lezen als ook refererend naar al bestaande voorwaarden.

Ik blijf het echter raar vinden dat een telefoonwinkel, niet zijnde een webwinkel, maar gewoon in een winkelstraat, niet op voorhand die voorwaarden op papier of aanbiedingsformulier cq kaartje bij het toestel kan laten zien en eventueel meegeven, maar verwijst naar onvindbare web pagina's.

Koop jij alles maar zonder dat je weet wat er aan hangt? Handtekening zetten zonder de kleine lettertjes te lezen? Mensen komen in de problemen omdat ze niet secuur zijn. Maar goed je mag het mij verwijten. En jij mag van mij alles kopen zonder er teveel over na te denken. Het zijn allemaal maar keuzes. Logisch toch?
Onvindbare websites? Dus jij noemt de eerste hit bij Google, iets onvindbaar?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:42:22 #165
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88074917
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Ongetwijfeld heb je gelijk. Ik zal ook zeker niet me hele leven er aan gaan ophangen. Ik heb een leven :) Maar wacht e.e.a af en we zien wel. Thanks anyway.
blablabla

Maar waarom heet je eigenlijk "phonehouseklant" als je er helemaal niets gekocht hebt? Kun je jezelf dan niet beter "geenphonehouseklant" noemen?
Are you wanking?
pi_88075348
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Het ging hier om een prepaid simlockvrij telefoon toestel. Geen abonnement en dus geen persoonlijke informatie nodig.
Wel want het systeem kan niet verder en je moet de inruiltoestellen invoeren op een bestaand klantenaccount of je kunt de korting niet geven. Ik heb het nagevraagd aan iemand die bij TPH werkt. Waarom ze dat niet gewoon zeggen was hem een raadsel though want daar hoeft echt niet mysterieus over gedaan te wordne.
pi_88076184
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Onvindbare websites? Dus jij noemt de eerste hit bij Google, iets onvindbaar?
Maar er staat daar toch helemaalniet dat ik een postcode moet geven en me moet legitimeren?
pi_88076206
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom ze dat niet gewoon zeggen was hem een raadsel
Precies
pi_88076215
CHECK NOU GEWOON WAT IK SCHRIJF MANG!

ze moeten je postcode hebben omdat je een KLANTENACC moet hebben voor de korting. anders kun je de ruiltelefoon niet invoeren! Het systeem vraagt er om! Niks raars aan, doodnormaal. Het enige rare is dat die zaak waar jij geweest bent daar zo een puzzel van wil maken.

Dat kunnen ze gewoon zeggen :) er is niks raars aan ofzo.
pi_88076274
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:42 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

blablabla

Maar waarom heet je eigenlijk "phonehouseklant" als je er helemaal niets gekocht hebt? Kun je jezelf dan niet beter "geenphonehouseklant" noemen?
Al uitgelegd. *zucht*

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Je gaat er van uit dat ik nog nooit iets heb gekocht bij TPH? Zou ik dan een klant zijn geweest?, maar nu niet meer? En ik ga de winkel in met de bedoeling om daadwerkelijk iets aan te schaffen. Dat TPH allemaal blokkades opwerpt om mij dat in de praktijk te beletten, kan je mij niet aanmerken. Derhalve ben ik dus nog steeds een klant. Zelfs als ik niks koop ben ik dat, volgens mij, want ik zou zomaar kunnen besluiten het de dag later wel te kopen.

Wat denk je dat een gemiddelde verkoper zegt tegen zijn collega als er iemand aan de balie van de winkel verschijnt. "Ik ga even een potentioneele klant helpen"? Het kan zijn, maar ik heb het nog nooit gehoord. Uiteraard kunnen we hier over muggeziften, maar ik houd het even bij mijn uitleg tenzij je echt hele zinnige dingen gaat zeggen.
pi_88076383
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Flammie het volgende:
CHECK NOU GEWOON WAT IK SCHRIJF MANG!

Het systeem vraagt er om!
Ik ben geen systeem maar een klant die een produkt wil kopen bij een winkel en niet bij een systeem. En het systeem mag vragen wat het wil, maar als het zelf niet duidelijk is over de eigen opgevoerde voorwaarden, ja wat dan nog te verwachten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:26:05 #172
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88076413
Ok. Dan ben je een klant.

En een jankende homo.
Are you wanking?
pi_88076487
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef MrWimpenny het volgende:
En een jankende homo.
Ach zijn we allemaal geen jankende homo Sapiens? :)
pi_88076530
Dit is echt idioot :')
pi_88076551
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dit is echt idioot :')
Vermakelijk idioot, dat dan weer wel.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:30:27 #176
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88076615
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Phonehouseklant het volgende:

[..]

Ach zijn we allemaal geen jankende homo Sapiens? :)
Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.

NEEEEEHEEEEEE IK WIL MIJN POSTCODE NIET GEVEN!!!!! BOEHOEHOE :'(

Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
Are you wanking?
pi_88076809
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Homo impliceert in deze een kleinzerig, zeurend klein kleutertje. En jankerds zijn we gelukkig bijna geen van allen.

Of komt het omdat jij een persoon zonder vaste woon- of verblijfplaats bent en je je daarvoor schaamt? En je fokt nu vanuit de daklozenopvang?
Best Wimp, je mag er bij halen wat je er maar bij kan fantaseren, Veel succes. :O
pi_88076846
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:30 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Mag ik jouw postcode? :Y
pi_88077070
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld aan klanten die wel iets willen kopen
Ik wilde toch echt iets kopen hoor :) Je begrijpt het niet helemaal.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:44:37 #180
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_88077187
Doe de rest van de zin ook eens quoten, misselijkmakende pusbult.
Are you wanking?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')