quote:Met sommige mensen moet je ook gewoon niet praten; een discussie moet je nooit uit de weg gaan; het probleem is echter dat deze mensen niet kunnen praten, laat staan kunnen discussiėren.Op donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef Nieuw_Jorck het volgende:
Loop ik net in de supermarkt, knalt er opeens een kampwijf van 16 op mij..
Gelijk krijg ik een scheldkanon over mij heen, "teringmongool, kan je niet uitkijken ofzo? kankerlijder"
Ik had ff geen zin in deze nonsens dus zei "je moeder", en wou weglopen.. Blijkt dat de vrouw die naast haar stond haar moeder was (:')), en begint zij met haar paraplu naar mij te duwen.. Als afweer had ik die paraplu nog wel beschadigd..
Ben uiteindelijk maar weggelopen omdat ik haast had.
quote:1. TrollOp donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef Nieuw_Jorck het volgende:
quote:haar bijten en zeggen dat je aids hebt, en dan weglopen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:52 schreef Nieuw_Jorck het volgende:
Loop ik net in de supermarkt, knalt er opeens een kampwijf van 16 op mij..
Gelijk krijg ik een scheldkanon over mij heen, "teringmongool, kan je niet uitkijken ofzo? kankerlijder"
Ik had ff geen zin in deze nonsens dus zei "je moeder", en wou weglopen.. Blijkt dat de vrouw die naast haar stond haar moeder was (:')), en begint zij met haar paraplu naar mij te duwen.. Als afweer had ik die paraplu nog wel beschadigd..
quote:
quote:Dat is meestal wel goed, ja. Dan staat de klacht nog vers in het geheugen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef Beach het volgende:
Snel naar huis om een topic op Fok! erover te openen.
quote:Stiekem heeft hij ook klappen gehad.. Ik heb het gehoord !Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef 045represent het volgende:
[..]
je was gewoon bang, geef het maar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |