1 op de 50 lijkt mij wat aan de lage kant...quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:18 schreef Bonzai. het volgende:
Ja, haha. 1 op de 10 mensen is homo/lesbo: een verhaaltje dat homoknuffelaars wel eens hanteren om aan te tonen dat homosexualiteit een heel normaal iets is. Is 1 op de 50 niet meer realistisch?
Ik heb niets tegen homo's btw, lijkt me alleen erg overdreven
Monsif is homo heb ik gehoord.quote:
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is te hopen voor jou dat het inderdaad 1 op 10 is. Anders wordt het nooit wat met de vrouwtjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexualityquote:The number of people who identify as gay or lesbian - and the proportion of people who have same-sex sexual experiences - are difficult for researchers to estimate reliably for a variety of reasons.[4] In the modern West, major studies indicate a prevalence of 2% to 13% of the population.[5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15] A 2006 study suggested that 20% of the population anonymously reported some homosexual feelings, although relatively few participants in the study identified themselves as homosexual.[16]
Klopt, maar als je de helft (vrouwen) weghaalt heb je dus 1 van de 10, dus 10%quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is zo'n 5%, 1 op de 20 dus
Bijbelquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt, maar als je de helft (vrouwen) weghaalt heb je dus 1 van de 10, dus 10%
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, ik raak makkelijker aan een vrouw als 10 % van de mensen homosexueel is?quote:
Hoeveel is 2 x de helft ook alweer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja. Kwestie van vraag en aanbod, in combinatie met jouw uiterlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, ik raak makkelijker aan een vrouw als 10 % van de mensen homosexueel is?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja. Kwestie van vraag en aanbod, in combinatie met jouw uiterlijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |