quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Dae1337 het volgende:
Samenvatting:
TS wordt vanavond geschuurd door dit
[ afbeelding ]
the pink surprisequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Roze kussens op een bruine bank, dat staat toch niet
Flikker op met je xD. Je verpest baasheid van dit topic.quote:
Wanneer open je weer een topic josquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:30 schreef afcajos het volgende:
Goed topicHerkenbaar ook.
Een groepje feeders
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga met mn vriendinnen om omdat ik ze al mn hele leven ken, en omdat ik ze heel graag mag.
Dat ze nou lelijker zijn heeft er niks mee te maken
Geen idee. Misschien komt er een kerst-special avonturenreeks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wanneer open je weer een topic jos
jou zou ik ook wel geven.quote:
Zoiets noemt men een wingmanquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef MYV het volgende:
TS is zelf een feelgood vriend want hij heeft het over een vriend die chickie versierd
Gewoon klappe die smatjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
Herkenbaar. Ze snappen het verdomme ook nooit. Als zij een miljoen vragen stelt en ik niet antwoord, maar wel uit mezelf tegen andere chicks ga praten dan is de boodschap toch duidelijk?
Nieuwe medicatie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:56 schreef MYV het volgende:
[..]
kk bezem a zemmel viese kk boeler koalo
Nee het is toch andersom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Fleauris het volgende:
Grenades zijn dik, als een lelijke vriendin niet dik is is het een 'Landmine'
Tokkies komen niet op de foks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:00 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Ah, verklaart een hoop, immers, tokkies bezoeken vaak ziekenhuizen.
en welke zijn het leukst?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bierdrinkmaten wel. Je hebt allerlei soorten.
Jaaaa!!!! Heb nu weer dorst!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bierdrinkmaten wel. Je hebt allerlei soorten.
Ik heb alleen maar bierdrinkmatenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef Netteee het volgende:
[..]
en welke zijn het leukst?
ik zoek tips jeweetzaalf
Mike praat de waarheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef Misstique het volgende:
Wingman ben je voor de one-night-stands van je maat, maar niet voor als hij een vaste vriendin heeft. The Situation zou hier heel duidelijk in zijn: take 1 for the team, but don't keep jumping the same grenade dude.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef Misstique het volgende:
Wingman ben je voor de one-night-stands van je maat, maar niet voor als hij een vaste vriendin heeft. The Situation zou hier heel duidelijk in zijn: take 1 for the team, but don't keep jumping the same grenade dude.
Het soort man dat aan je kont gaat zitten en je in je nek zoent. En je vervolgens wegduwt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef Netteee het volgende:
[..]
en welke zijn het leukst?
ik zoek tips jeweetzaalf
quote:Geboortedatum 01-02-1970
Het is nog steeds een mooi topic man, nog steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
het was zo'n mooi topic, toen begon soundwave te kutten
maar het is nu besmeurd met een vies kwakjequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is nog steeds een mooi topic man, nog steeds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |