Ach, laat die pubertjes toch hun welles/nietes spelletje spelen, vroeger hadden ze daar de speeltuin voor, tegenwoordig Fok.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
maar het is nu besmeurd met een vies kwakje
hij is van 1970, dat is het kanslozequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Ach, laat die pubertjes toch hun welles/nietes spelletje spelen, vroeger hadden ze daar de speeltuin voor, tegenwoordig Fok.
Gast, hoe dronken was je toen. Welke logica hanteerde je hierbijquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
hij is van 1970, dat is het kanslozemaargoed, hij zal sociaal wel een beetje incapabel zijn.
OT: ook wel eens meegemaakt, een keer zelfs zo'n grenade gezoend om er de rest van de avond van af te zijn, nou mooi niet dus![]()
Lol dan kom je er helemaal nooit meer vanaf. Wees gewoon een lul en zeg ik moet je niet/vind je niet aantrekkelijk als ze geen hints begrijpt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
hij is van 1970, dat is het kanslozemaargoed, hij zal sociaal wel een beetje incapabel zijn.
OT: ook wel eens meegemaakt, een keer zelfs zo'n grenade gezoend om er de rest van de avond van af te zijn, nou mooi niet dus![]()
mijn dronken-logicaquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gast, hoe dronken was je toen. Welke logica hanteerde je hierbij?
ik heb de volgende avond ook gezegd dat ik d'r niet moest en toen ze het nog steeds niet begreep een glas bier omgekeerd boven haar hoofd, toen was ze eindelijk wegquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:59 schreef switchboy het volgende:
[..]
Lol dan kom je er helemaal nooit meer vanaf. Wees gewoon een lul en zeg ik moet je niet/vind je niet aantrekkelijk als ze geen hints begrijpt.
Pics van je vagina?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
mijn dronken-logica
[..]
ik heb de volgende avond ook gezegd dat ik d'r niet moest en toen ze het nog steeds niet begreep een glas bier omgekeerd boven haar hoofd, toen was ze eindelijk weg
overigens wil ik niet beweren dat ik zelf nou zo'n ontzettend mooie jongen ben ofzomaar in ieder geval geen monster
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |