Nee het is toch andersom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:30 schreef Fleauris het volgende:
Grenades zijn dik, als een lelijke vriendin niet dik is is het een 'Landmine'
Tokkies komen niet op de foks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:00 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Ah, verklaart een hoop, immers, tokkies bezoeken vaak ziekenhuizen.
en welke zijn het leukst?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bierdrinkmaten wel. Je hebt allerlei soorten.
Jaaaa!!!! Heb nu weer dorst!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bierdrinkmaten wel. Je hebt allerlei soorten.
Ik heb alleen maar bierdrinkmatenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef Netteee het volgende:
[..]
en welke zijn het leukst?
ik zoek tips jeweetzaalf
Mike praat de waarheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef Misstique het volgende:
Wingman ben je voor de one-night-stands van je maat, maar niet voor als hij een vaste vriendin heeft. The Situation zou hier heel duidelijk in zijn: take 1 for the team, but don't keep jumping the same grenade dude.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef Misstique het volgende:
Wingman ben je voor de one-night-stands van je maat, maar niet voor als hij een vaste vriendin heeft. The Situation zou hier heel duidelijk in zijn: take 1 for the team, but don't keep jumping the same grenade dude.
Het soort man dat aan je kont gaat zitten en je in je nek zoent. En je vervolgens wegduwt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef Netteee het volgende:
[..]
en welke zijn het leukst?
ik zoek tips jeweetzaalf
quote:Geboortedatum 01-02-1970
Het is nog steeds een mooi topic man, nog steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef vagina-dwerg. het volgende:
het was zo'n mooi topic, toen begon soundwave te kutten
maar het is nu besmeurd met een vies kwakjequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het is nog steeds een mooi topic man, nog steeds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |