quote:Nee, een titel is een titel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef BasEnAad het volgende:
Wanneer de titel een zin is met een onderwerp en een persoonsvorm moet er wel degelijk een punt achter.
quote:De titel moet dan ook geen zin zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef BasEnAad het volgende:
Wanneer de titel een zin is met een onderwerp en een persoonsvorm moet er wel degelijk een punt achter.
quote:Hee, ik zie wat je daar doet.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef twaalf het volgende:
[..]
De titel moet dan ook geen zin zijn.
quote:Wat goed, mij lukt het zelden meer met woorden.Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik kan me daar dagenlang aan ergeren, soms plan ik zelfs een bezoekje bij de betreffende TS om het eens goed uit te praten.
quote:Achter een zin hoort altijd een punt.Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind een zin met een . er achter veel mooier dan een zin zonder . , ook al hoort er geen . achter.
quote:Het is niet zomaar een zin, het is een titel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind een zin met een . er achter veel mooier dan een zin zonder . , ook al hoort er geen . achter.
quote:Eventueel. Al zou ik uitroeptekens zo veel mogelijk vermijden.Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef twaalf het volgende:
Eventueel nog een ? of ! of enzovoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |