Hoelang ben je niet in KLB geweest?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp wederom niet waarom mijn topic gesloten word. Het was een duidelijke op met een duidelijke klacht en ik begrijp niet waarom ik dan doorverwezen word naar feedback omdat ik het topic noch de mensen die erin staan afbreek maar het gewoon over de norm heb!
Ik zal het je netjes uitleggen. Klacht: e.d. wordt ervaren als bagger en in het begin haalden we het gewoon weg met een melding dat het niet meer mag. Maar aangezien mensen het na ongeveer meer dan twee maanden nu wel dondersgoed weten en het nog steeds doen sluit ik dat topic per direct want inmiddels valt dat gewoon onder moderatie uitlokken. We blijven maar niet editten. Snappie?quote:
Nee ik snap het niet want ik begrijp niet waaróm mijn topic gesloten word.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal het je netjes uitleggen. Klacht: e.d. wordt ervaren als bagger en in het begin haalden we het gewoon weg met een melding dat het niet meer mag. Maar aangezien mensen het na ongeveer meer dan twee maanden nu wel dondersgoed weten en het nog steeds doen sluit ik dat topic per direct want inmiddels valt dat gewoon onder moderatie uitlokken. We blijven maar niet editten. Snappie?
Omdat er bij tante Tama het bovenstaande voordeed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet want ik begrijp niet waaróm mijn topic gesloten word.
Whatever, je bent hard achteruit gegaan. Helaas.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat er bij tante Tama het bovenstaande voordeed.
Omdat jij niet aan de eisen voldoet en niet kan lezen ben ik opeens achteruit gegaan. Aha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whatever, je bent hard achteruit gegaan. Helaas.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Rectum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/295786
Die user heeft al minstens vijf topics onnodig gekickt.
Ik heb hem een PM gestuurd met het verzoek ermee op te houden. Bedankt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef 9611Niels het volgende:
ReV66 is topics aan het kicken, het maakt me woedend.
Heb je die OP gezien?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik schijn een huilie te zijn als ik het aankaart, maar:
niet meer kunnen eten waar ik zin in heb
Lijkt me vrij 1.0.
Maar wel 'klacht:' en dat doen we niet meer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je die OP gezien?
Is die KLB1.0?
Nee.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wel 'klacht:' en dat doen we niet meer.
Graag gedaan. Die Soundwave heb ik even op vakantie laten sturen.quote:Op maandag 1 november 2010 01:01 schreef Drinky het volgende:
Ik wil even de modjes bedanken voor het opruimen van mijn topic De feelgood vriendin
Jullie werk is niet ongezien gebleven
Ik knal 'm wel naar ONZ. Moment.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Leeuwen eten barman op
was er mee bezigte vroeg gelanseerd
quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik knal 'm wel naar ONZ. Moment.
opgelostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |