SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan krijg ik were het vermogen om mezelf er van te weerhouden en te gaan fitnesse,maar het is erg zwaar en moeilijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door LudoSanders op 31-10-2010 21:04:28 (klacht:...) ]
nee,ik wil graag dat mensen me mooi vinden,net zoals vele andere mensen dat ook willen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom wil je in godsnaam op een model lijken?
Ben je zo makkelijk te beinvloeden?
Dus zolang mensen je niet mooi vinden ben jij ongelukkig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
nee,ik wil graag dat mensen me mooi vinden,net zoals vele andere mensen dat ook willen.
En ik wil daarom dus een mooi strak figuur,en dat wil ik voor later ook zo houden,het is niet alleen mooier maar ook beter voor je gezondheid
Je zal je verbazen over hoeveel mannen eigenlijk NIET zon MTV- modelletje willen hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
nee,ik wil graag dat mensen me mooi vinden,net zoals vele andere mensen dat ook willen.
En ik wil daarom dus een mooi strak figuur,en dat wil ik voor later ook zo houden,het is niet alleen mooier maar ook beter voor je gezondheid
Dus alleen als je dun bent kan iemand je mooi vinden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik ben zo gedreven gezondheid boeit me eigelijk niks vind uiterlijk belangerijker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik ben gelukkiger als ik mezelf mooi voel,en dat is dus als mijn lichaam goed is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus zolang mensen je niet mooi vinden ben jij ongelukkig?
Wowquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik ben gelukkiger als ik mezelf mooi voel,en dat is dus als mijn lichaam goed is.
kijk ik ben nu
16 jaar
56 kilo
1.67
als ik 6 kilo afval zit ik op goed gewicht
Aaaaahw ik vind echt dat jij de perfect lengte hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik ben gelukkiger als ik mezelf mooi voel,en dat is dus als mijn lichaam goed is.
kijk ik ben nu
16 jaar
56 kilo
1.67
Maar dat zeg je net niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
kijk ik ben nu
16 jaar
56 kilo
1.67
met anorexia honger je je zelf uit,ik heb niet gezegd dat ik dat van plan ben,ik heb gezegd dat ik mijn eetpratroon wil veranderen en gezondere dingen wil eten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Excuseer me voor mijn grof zijn maar ik voel hier een Anorexia of Boulimia aankomen
ja en dan word je steeds sneller ouder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Beach het volgende:
Gaan roken, dat is goed tegen trek in chips en aanverwante zaken.
jaa ook,maar vooral mezelfquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dat zeg je net niet.
Jij zegt net dat je wil dat andere mensen je mooi vinden en dat je daar voor gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |