quote:Proost.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappist) zullen er gewoon niet meer gaan kijken. Bedankt voor je antwoord Opaatje.
quote:Ik zie hem in andere topics wel min of meer normaal reageren maar ik zal hem eens laten doorlichten.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Geen kloon.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Hmm, tis wel iemand die een vrij korte geschiedenis heeft maar met de manier van praten alsof hij al heel lang op FOK! zit.
quote:Bedankt! Leuk om te horenOp zaterdag 23 oktober 2010 08:56 schreef psaexorp het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik opa.bakkebaard wel een puike mod vind! Als user vond ik je maar niks, maar modden kan je zeker. kusje op je kale kruin
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, sorry mensen maar ik houd gewoon niet van flikker muziek en ik ga het gewoon liever uit de weg!
quote:Zit hier niet zo kinderachtig te zuigen kleuter. Je zit dat nummer zelf tig keer te quoten.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Je mag lekker op de bank TV kijken met je gezemel. We zien je dinsdag weer.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Nee.Op zondag 24 oktober 2010 05:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die biogarden, vind je het zelf ook niet jammer dat je rickokun's topic hebt gesloten?
Groetjes,
9611Niels
quote:U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef sinadO het volgende:
Mijn topic over de dagen tussen zondag en zaterdag wordt verneukt door straattaal josti's. Mag dat?
quote:Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?Op zondag 24 oktober 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?
quote:Wou je liever een slotje zien danOp maandag 25 oktober 2010 07:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?
quote:Komt op hetzelfde neer... Dood door slot of dood door ONZ...
quote:Ik ben op vakantie en de verbinding is hier brak.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Ziggo die achterblijft in HD zenders
Vind dit wel een beetje karig.
Er ontstaat een leuke discussie over verschillende prijzen en zenderaanbod.
En opeens een slotje na 2 dagen.
quote:Okiedokie.Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Sok. het volgende:
Die boter-reclame
Opa, mag die naar ONZ zodat het een adoratietopic kan worden?
quote:Door dat overkill aan lolzpics heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en mijn vraag voor begrip.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
cheezburger
Waarom gooi je hem nou dicht? TS geeft toch aan dat hij in ONZ moest, eigenlijk. Kan je hem dan niet gewoon overschoppen?
quote:Geen KLB 2.0 topic, Paul.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:33 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje Mensen die hoopte dat ik dood was
quote:Jawel, ik wil klagen over mensen die mij dood willen, snap je?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
los het via pm met m opis geen topic waard hoor
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, ik wil klagen over mensen die mij dood willen, snap je?
quote:Goh je bent crew. Zou je verdomme dan eens niet heel snel normaal deze vraag stellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Tamashii het volgende:
WTF. waarom is mijn topic gesloten ous.
quote:Aan zulke korte OP's doen we niet aan. Maak hem wat uitgebreider en hij mag wat mij betreft open. Maar niet uitgebreid als in een extra zin. Maar dat het een goede OP is.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef Tamashii het volgende:
WTF. waarom is mijn topic gesloten ous.
quote:Het is sowieso best wel dubbel Wat is er toch met Black Eyed Peas gebeurd? :{Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan zulke korte OP's doen we niet aan. Maak hem wat uitgebreider en hij mag wat mij betreft open. Maar niet uitgebreid als in een extra zin. Maar dat het een goede OP is.
quote:Goed gezien. Dan is er helemaal geen reden meer om dat topic te heropenen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is sowieso best wel dubbel Wat is er toch met Black Eyed Peas gebeurd? :{
quote:Dan is het echt ernstig met je gesteld.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Schade!
Ik heb hier echt superlang over gedaan.
quote:Kon hij niet verplaatst worden naar ONZ? Heb medelijden.Op woensdag 27 oktober 2010 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is het echt ernstig met je gesteld.
quote:Ok okOp woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Kon hij niet verplaatst worden naar ONZ? Heb medelijden.
quote:Voorbeeldje?Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
swarmahoer, even een vraagje. Wat is er de meerwaarde van om alle posts te verwijderen in topics die je toch op slot zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |