quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
HD is zwaar overrated als je niet een televisiescherm van minimaal anderhalve meter beelddiagonaal hebt.
quote:Sowieso HDOp zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
HD is zwaar overrated als je niet een televisiescherm van minimaal anderhalve meter beelddiagonaal hebt.
quote:Klopt.. maar aan de andere kant.Op zondag 24 oktober 2010 03:09 schreef oinkoink12 het volgende:
Bijna alles al in hd toch van ziggo?
Ned 1-2-3 sbs 6 net 5 veronica
Eurosport
Discovery
Nat geo.
quote:Tis even duurOp zondag 24 oktober 2010 04:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Klopt.. maar aan de andere kant.
Ze pushen je om Digitale tv te nemen.. Moet zeggen: Het ziet er stukken beter uit! Vooral op LCD tv's is het eigenlijk een must
quote:Klacht is fail want wie neemt er nou ZIGGO..Op zondag 24 oktober 2010 00:25 schreef Charie het volgende:
Steeds meer kabelbedrijven hebben steeds meer HD zenders. Ziggo is natuurlijk weer het lachertje en blijft zwaar achter.
Klacht: Ziggo die achter blijft in HD zenders.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
[..]
Klacht is fail want wie neemt er nou ZIGGO..![]()
Ziggo is voor sloebers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en op gratis advertenties geilen,.echte cracks hebben UPC of een schotel
![]()
quote:Wil je me even uitleggen hoe ik UPC kan nemen binnen het verzorgingsgebied van Ziggo?Op zondag 24 oktober 2010 11:35 schreef rubje het volgende:
[..]
Klacht is fail want wie neemt er nou ZIGGO..![]()
Ziggo is voor sloebers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en op gratis advertenties geilen,.echte cracks hebben UPC of een schotel
![]()
quote:Genoeg mensen die het anders nog steeds niet hebben.. Of niet goed aangesloten. Ik krijg er eerlijk gezegd hoofdpijn van om naar die baggere kwaliteit te kijkenOp zondag 24 oktober 2010 11:03 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Tis even duur.er is dus geen enkele reden om analoog te houden.
quote:Heeft alles te maken met de upscaling van je LCD tv.Op maandag 25 oktober 2010 02:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het anders nog steeds niet hebben.. Of niet goed aangesloten. Ik krijg er eerlijk gezegd hoofdpijn van om naar die baggere kwaliteit te kijken
quote:Ik heb toch duidelijk andere prijzen gezien voor digitaal bij ZIGGO.Op zondag 24 oktober 2010 11:03 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Tis even duur.er is dus geen enkele reden om analoog te houden.
quote:betalen om patty brard in HD te zienOp zondag 24 oktober 2010 12:27 schreef Palomar het volgende:
Vind die Veronica/SBS6/Net5 in HD wel een beetje oplichting, want je betaalt wel extra om dat in HD te krijgen, maar ik kom vrijwel nooit een programma op die zenders tegen dat ook daadwerkelijk HD is. Laat ze gewoon eerst het grootste deel van de programma's in HD doen (zoals NED1, 2, 3) en dan evt. extra ervoor betalen.
quote:deze maand gratis voor ziggo abbo's
quote:BCC, want zijn hebben laagste prijsgarantie?Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Salatrel het volgende:
als de geruchten waar zijn binnenkort BCC in HD bij UPC
quote:aangepastOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
BCC, want zijn hebben laagste prijsgarantie?
quote:Ik snap niet met al die interactiviteit die ze er door proberen te drukken dat dat nog niet mogelijk is. Lijkt me geniaal, VH1 Classic weer terug, als die Oranje-zenders er af, die shitload aan herhaalzenders optiefen en alles wat ik wil hebben in HD als het maar even kan. Dan hebben ze mij om.Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aangepastik zou overigens ook liever zelf een zenderpakket samenstellen
quote:Telfort snel internet noemenOp zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ja, ik had eerst ziggo internet, maar voor hetzelfde geld kon ik een betere abbo nemen van telfort, veel sneller dan ziggo, bij ziggo werken echt een stelletje autisten( net als pvv stemmers), zou het zijn dat ziggo alleen pvv personeel aanneemt?
quote:Is de kabelmarkt vrijgegeven dan?Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:
Sowieso mensen die geen UPC hebben_!
UPC is gewoon dé provider to have.![]()
![]()
quote:fout, ik heb ook UPC maar zodra de kabel open is, wil ik CAIWAYOp maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:
![]()
quote:zo zuur heOp maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
fout, ik heb ook UPC maar zodra de kabel open is, wil ik CAIWAY
quote:UPCOp maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:
![]()
quote:Bij mij is UPC er al 5 jaar niet meer uitgevallen, waarschijnlijk ligt het aan jou.Op maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
UPC
Als je snel internet wil die om de haverklap uitvalt, moet je bij hen zijn. En over de tv nog maar niet te spreken.
CanalDigitaal for live.
26 HD Zenders.
quote:canal digital, waar ze alle hd zenders vooraan zetten zodat je eerder geneigd bent om een hd pakket te bestellen. De gewone zenders ergens in op kanaal 170 laten beginnenOp maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
UPC
Als je snel internet wil die om de haverklap uitvalt, moet je bij hen zijn. En over de tv nog maar niet te spreken.
CanalDigitaal for live.
26 HD Zenders.
quote:Er zijn al meerdere sony en toshiba modellen die 3d uitzenden zonder brilletje hoor (zit een extra glaslaag overheen die fungeert als bril )Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Salatrel het volgende:
3d tvlekker met een brilletje op voor de televisie zitten
quote:ja en dat kost dan 3000 euro voor een 26" zekerOp maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere sony en toshiba modellen die 3d uitzenden zonder brilletje hoor (zit een extra glaslaag overheen die fungeert als bril )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |