quote:aangepastOp maandag 25 oktober 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
BCC, want zijn hebben laagste prijsgarantie?
 ik zou overigens ook liever zelf een zenderpakket samenstellen
 ik zou overigens ook liever zelf een zenderpakket samenstellen  

quote:Ik snap niet met al die interactiviteit die ze er door proberen te drukken dat dat nog niet mogelijk is. Lijkt me geniaal, VH1 Classic weer terug, als die Oranje-zenders er af, die shitload aan herhaalzenders optiefen en alles wat ik wil hebben in HD als het maar even kan. Dan hebben ze mij om.Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aangepastik zou overigens ook liever zelf een zenderpakket samenstellen

quote:Telfort snel internet noemenOp zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ja, ik had eerst ziggo internet, maar voor hetzelfde geld kon ik een betere abbo nemen van telfort, veel sneller dan ziggo, bij ziggo werken echt een stelletje autisten( net als pvv stemmers), zou het zijn dat ziggo alleen pvv personeel aanneemt?

quote:Is de kabelmarkt vrijgegeven dan?Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:
Sowieso mensen die geen UPC hebben_!
UPC is gewoon dé provider to have.

quote:fout, ik heb ook UPC maar zodra de kabel open is, wil ik CAIWAYOp maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:

quote:zo zuur heOp maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
fout, ik heb ook UPC maar zodra de kabel open is, wil ik CAIWAY
 die zitten hier net 1 gemeente verder
 die zitten hier net 1 gemeente verder  maar dan zit je wel in hendrik-ido-ambacht. daar wil je nog niet dood gevonden worden
 maar dan zit je wel in hendrik-ido-ambacht. daar wil je nog niet dood gevonden worden

quote:UPCOp maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Hyundai het volgende:

quote:Bij mij is UPC er al 5 jaar niet meer uitgevallen, waarschijnlijk ligt het aan jou.Op maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
UPC
Als je snel internet wil die om de haverklap uitvalt, moet je bij hen zijn. En over de tv nog maar niet te spreken.
CanalDigitaal for live.
26 HD Zenders.

quote:canal digital, waar ze alle hd zenders vooraan zetten zodat je eerder geneigd bent om een hd pakket te bestellen. De gewone zenders ergens in op kanaal 170 laten beginnenOp maandag 25 oktober 2010 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
UPC
Als je snel internet wil die om de haverklap uitvalt, moet je bij hen zijn. En over de tv nog maar niet te spreken.
CanalDigitaal for live.
26 HD Zenders.

quote:Er zijn al meerdere sony en toshiba modellen die 3d uitzenden zonder brilletje hoor (zit een extra glaslaag overheen die fungeert als bril )Op maandag 25 oktober 2010 14:33 schreef Salatrel het volgende:
3d tvlekker met een brilletje op voor de televisie zitten

quote:ja en dat kost dan 3000 euro voor een 26" zekerOp maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere sony en toshiba modellen die 3d uitzenden zonder brilletje hoor (zit een extra glaslaag overheen die fungeert als bril )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |