quote:Proost.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappist) zullen er gewoon niet meer gaan kijken. Bedankt voor je antwoord Opaatje.
quote:Ik zie hem in andere topics wel min of meer normaal reageren maar ik zal hem eens laten doorlichten.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Geen kloon.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/320242 zit in mijn topic dom te doen, volgens mij is het een kloon.
quote:Hmm, tis wel iemand die een vrij korte geschiedenis heeft maar met de manier van praten alsof hij al heel lang op FOK! zit.
quote:Bedankt! Leuk om te horenOp zaterdag 23 oktober 2010 08:56 schreef psaexorp het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik opa.bakkebaard wel een puike mod vind! Als user vond ik je maar niks, maar modden kan je zeker. kusje op je kale kruin
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef feesbeeest het volgende:
Ja, sorry mensen maar ik houd gewoon niet van flikker muziek en ik ga het gewoon liever uit de weg!
quote:Zit hier niet zo kinderachtig te zuigen kleuter. Je zit dat nummer zelf tig keer te quoten.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Je mag lekker op de bank TV kijken met je gezemel. We zien je dinsdag weer.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef tho_Omas het volgende:
Goed out of the box-modwerk Opa.Bakkebaard. Dat telefoonnummer had daar nooit mogen staan.
quote:Nee.Op zondag 24 oktober 2010 05:21 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die biogarden, vind je het zelf ook niet jammer dat je rickokun's topic hebt gesloten?
Groetjes,
9611Niels
quote:U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef sinadO het volgende:
Mijn topic over de dagen tussen zondag en zaterdag wordt verneukt door straattaal josti's. Mag dat?
quote:Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?Op zondag 24 oktober 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
U heeft een kuttopic geopend. Mag dat?
quote:Wou je liever een slotje zien danOp maandag 25 oktober 2010 07:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat doet mijn klacht nu weer in ONZ?
quote:Komt op hetzelfde neer... Dood door slot of dood door ONZ...
quote:Ik ben op vakantie en de verbinding is hier brak.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Ziggo die achterblijft in HD zenders
Vind dit wel een beetje karig.
Er ontstaat een leuke discussie over verschillende prijzen en zenderaanbod.
En opeens een slotje na 2 dagen.
quote:Okiedokie.Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Sok. het volgende:
Die boter-reclame
Opa, mag die naar ONZ zodat het een adoratietopic kan worden?
quote:Door dat overkill aan lolzpics heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en mijn vraag voor begrip.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
cheezburger
Waarom gooi je hem nou dicht? TS geeft toch aan dat hij in ONZ moest, eigenlijk. Kan je hem dan niet gewoon overschoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |