Natuurlijk open ik dit onderwerp met een reden, namelijk omdat ik wat te klagen heb, en dat is namelijk Yum Yum garnalen noodlesoep.
Ben een groot fan van noodlesoep en toen ik bij de AH pakjes zag liggen met de veelzeggende naam Yum Yum, dacht ik, ah het goede van de kosmos komt hier samen, dit is niks anders dan een signaal god's! Spijtig genoeg toen ik het pakje thuis opende, zag ik dat de chilipoeder bij de kruiden in zat en niet zoals de andere kwaliteitsmerken van onder de veertig cent dit een apart zakje had.
Dit deed vervolgens enkele twijfels rijzen. Chilipoeder is namelijk inherent slecht, en heeft van alles met de duivel te maken. Toen ik het voor de eerste keer in combinatie met noodlesoep proefde had was meteen duidelijk dat Jezus niets met chilipoeder te maken had.
En nu, 4/11/2010, werd ik geconfronteerd met een zakje met de poeder door de andere kruiden heen gemixt. Een kwalijke dilemma rees op voor mijn geestesoog, eet ik het garnalensoepje op of gooi ik het weg? Beide is niet leuk, maar in mijn jeugdige onbezonnenheid begon ik te eten, wat jammer genoeg leidde tot een samenkomst van beide onplezierige uitkomsten, en na alle noodles te hebben opgegeten besloot ik de boullion weg te gooien, het vochtige vagevuur brandde op mijn smaakpapillen, en mijn protestantse wilskracht kon niet langer opboksen tegen dit kwaad van de vorst van de duisternis.
In een waas verspilde ik het voedsel, en woest brak ik een ander pakje Yum Yum aan. AH! De chilipoeder zit apart verpakt! Als een godsdienstwaanzinnige begon ik met het koken van het water, smeet de olie en kruiden bij de noodles in en met grote kracht kwakte ik de chilipoeder de vuilniscontainer in, IK WERP U WEG U ONREINE GEEST!
Satan kon niet langer opboksen tegen zoveel goeds, en voor hij het wist had ik mijn kippesoepje op en zat de vader van de leugen gaar te koken in de negende kring van de hel, en kon ik eindelijk terugkijken op een welgevallen maaltijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Granduppaaaaah op 04-11-2010 17:25:26 ]