Lijkt er inderdaad op ja. Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broekquote:
Leuke upskirt bij dat meisje naast die zoenende mensjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht moge duidelijk zijn. Jeugd van tegenwoordig kan niet met drank omgaan
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Onterechte klacht indien jij de kots niet moest opruimen. Wat is nou vermakelijker dan kijken naar bezopen mensen die niet tegen drank kunnen?
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broek
Kan welquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op ja. Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broek
Andere foto. Tijd geleden een hit op fok.quote:
Tsja jij hebt ze geen drank geschonken. Opvoeden moeten die ouders maar lekker zelf doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zo
blijkbaar heb je de verantwoordelijkheid niet genomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zo
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tsja jij hebt ze geen drank geschonken. Opvoeden moeten die ouders maar lekker zelf doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |